grenness Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Det er zimbra som er problemet her ja SKal legge inn på siden du snakket om. Håper du holder oss oppdatert her Jeg kjører nå Hero (JACHero1.8b4) på min G1 og her funker faktisk ActiveSync mot Zimbra. Så da er det ett eller annet i Magic sin ActiveSync som ikke spiller helt på lag med Zimbra... Bare synd det fortsatt er litt for mye annet som ikke funker skikkelig ennå på denne build'en, men jeg skal vel beholde den et par dager for moro skyld før jeg går tilbake til en ION-versjon, tenker jeg (for fartens skyld). ~Christopher Endret 27. juni 2009 av grenness Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hmm, jeg har et spørsmål vedrørende scandinavian keyboard. Jeg kjører det på min egen magic, men det gjorde jeg allerede før updaten hadde kommet, ved å fjerne htc-keyboardet og legge inn android-keyboardet, også så installere den. Min mor har også fått en magic, og jeg prøvde å laste det ned til hennes telefon. Etter å ha aktivert det i "locale og text", regnet jeg med at jeg kunne skifte det ved å trykke på det tannhjulet på keyboardet når man skriver mail eller sms. Det kan jeg dog ikke... så prøver jeg å trykke å holde en bokstav, som på android-keyboardet, men det fungerer jo ikke på den måten. Hva har jeg misforstått? Skulle ikke den oppdaterte versjonen være "plug'n play"? Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Du har trykket og holdt inne på tekstfeltet (der du skal skrive), og valgt Norwegian keyboard der også? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hmm, jeg har et spørsmål vedrørende scandinavian keyboard. Jeg kjører det på min egen magic, men det gjorde jeg allerede før updaten hadde kommet, ved å fjerne htc-keyboardet og legge inn android-keyboardet, også så installere den. Min mor har også fått en magic, og jeg prøvde å laste det ned til hennes telefon. Etter å ha aktivert det i "locale og text", regnet jeg med at jeg kunne skifte det ved å trykke på det tannhjulet på keyboardet når man skriver mail eller sms. Det kan jeg dog ikke... så prøver jeg å trykke å holde en bokstav, som på android-keyboardet, men det fungerer jo ikke på den måten. Hva har jeg misforstått? Skulle ikke den oppdaterte versjonen være "plug'n play"? du må trykke og holde inne i tekst feltet der du skal skrive, da popper den opp og du kan velge scandinavian keyboard. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 ah, takk for svaret, og beklager misforståelsen. Jeg gikk nok bare ut i fra at man kunne få det opp på samme måte som på android-keyboardet Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har litt problemer med APN jeg, sufrer rundt og alt er flott, men når jeg skal laste ned en app så vil den ikke! Mens alt annet funker. Må så inn på apn innstillingene for å velge den igjen og da begynner appen å laste. Noen idé om hva som skjer? Har Magic original, med netcom. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Kanskje kun web (evt. via proxy) funker, og at Market bruker andre porter? Vill gjetting, men se om du finner en "GPRS"-profil fremfor "WAP", og forsøk gjerne uten proxy. Hvilken operatør har du? Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Market hikker en del for meg og. Noen ganger funker det å avbryte og starte nedlasting på nytt, andre ganger å skru av og på telefonen. Det fine er at den ikke gir seg. Selv om du skrur av og på vil den huske hva du har bedt den hente. Så nå gidder jeg ikke stresse og lar den heller bare sulle og gå mens jeg gjør noe annet. Neste gang jeg sjekker telefonen har den stort sett lastet det ned. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kanskje kun web (evt. via proxy) funker, og at Market bruker andre porter? Vill gjetting, men se om du finner en "GPRS"-profil fremfor "WAP", og forsøk gjerne uten proxy. Hvilken operatør har du? Bruker NetCom, har to GPRS profiler, slik som det står på nettsidene dems. Men får kun valgt den ene. Spretter rett tilbake til NetCom Internett profilen. @ Mascot68 Ja det virker som den har litt hikke, men har ikke tålmodighet til å vente! Veit noen når vi får full tilgang til market? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg kan melde om samme problem med markedet, og samme løsninger. Avbryt dem for så og starte dem på nytt igjen, koble fra for så å koble til nettet igjen, restarte telefonen, eller bare la den kjøre i bakgrunnen, men denne løsningen tar tid! Ganske irriterende egentlig. Lenke til kommentar
emilg07 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 noen som vett om det er mulig å få bort "loading video" når man ser film? ganske irriterende med det mitt på skjermen... Lenke til kommentar
Raggis Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Prisjakt.nu i Sverige (en tjeneste ala prisguiden her i Tek nettverket), har kommet med en applikasjon som bruker skrekkodeleseren til å koble seg til prisjakt.nu for å sjekke priser og brukererfaringer. En norsk versjon imot prisguide.no måtte ha vært en kjempe ide for en nyttig applikasjon til våre Android telefoner. Se video av svenske beta versjonen her: http://www.swedroid.se/prisjakt-snart-till-android/ Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Har et par spørsmål som kanskje noen her inne kan hjelpe meg med. Har satt opp min Magic til å synkronisere med exchange server. Får synkronisert mail, telefonbok og kallender. Så langt så greit. Brukte tidlgiere en Nokia e71 og har opprettet mange firma med navn under firmanavn/company. Men disse oppføringene blir bare vist som unnamed i telefonboken til magic. Spørsmål 2. Er de mulig å sortere telefonboken på etternavn, fornavn. Nå vises de slik: fornavn etternavn. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Last ned Star Contact, det hjelper deg ihvertfall med nr1, sannsynligvis nr 2 og. Lenke til kommentar
vano Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Heh dumt spørsmål... Hvordan finner jeg en melding på Android uten å ha personen som sendte den lagret som en kontakt? fant en løsning. Jeg gikk inn på en av kontaktene mine, trykte "text mobile" meny -> more -> all threads Finnes det ikke noen raskere/bedre måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Finnes det ikke noen raskere/bedre måte å gjøre dette på?[/b] Åpne Messaging fra menyen (listen over applikasjoner, mener jeg)..? Endret 1. juli 2009 av Mascot68 Lenke til kommentar
vano Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Åpne Messaging fra menyen (listen over applikasjoner, mener jeg)..? Du har rett , Kjønner ikke hvordan denne gikk meg forbi Takker Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er det noen som klarer å finne Sweeter Home på market eller er det bare jeg som har det problemet? Jeg har en rootet magic med tilgang til paid apps. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Er det mulig å avbryte prosesser? Har hatt et loade-ikon og "Ongoing" prosess på Magicen min siden 12 idag, og det står bare please wait, aner ikke hva den jobber med.. Lenke til kommentar
benlen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen som vet om det er noen mulighet for å lese (de)kryptere pgp mail i Android med et tilleggsprogram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå