onkelringnes Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Noen som vet hvordan man streamer f.eks nrk nettradio til magic? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Noen her som har noen tips til hvaslags Apps jeg burde skaffe meg nå som jeg har tilgang til det meste? Og litt andre ting jeg kanskje har mulighet til ågjøre med min rootede HTC Magic Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg prøvde Sense (daværende Rosie) på min Dream, med custom firmware. Det var veldig tøft, men det gikk veldig tregt å returnere til homescreen. Kanskje Dream har for lite minne til noen gang å kunne kjøre Sense skikkelig. Så JacMan custom firmware hadde "50% memory reduction in rosie" i changelog for ikke lenge siden. Lenke til kommentar
eggs Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg HTC Hero når den kommer, men har et pat spørsmål til Android (har ingen erfsringet med det OSet). KAn jeg sende filer med bluetooth? Støtter Android Microsoft exchange server? Er det ellers ander ting det er greitt å være klar over? TAkk for svar. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er det noen her som har prøvd å oppdatere slik at du får MultiTouch? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 En offisiell oppdatering? ________ Med tanke på Flash Player. Har Magic like god støtte som Hero? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nei, det er nok ikke det, siden Apple er som dem er så går ikke det. Hvertfall ikke enda, men vet at det er noen som har laget dette til G1. Så lurte på om noen her har noen erfaring med det Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Fungerer fint for meg, men voldsomt praktisk er det ikke, det er mere en wow effekt en noe jeg bruker Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Ser at det ligger reviews av Hero på mange sider allerede. http://www.techradar.com/news/phone-and-co...o-review-610896 http://stuff.tv/blogs/cool/archive/2009/06...-htc-sense.aspx Nesten så jeg er nødt til å vente på denne, selv om jeg liker Magic's design bedre. Godt mulig jeg kjøper den når jeg er i England i Juli. Men er det da bare å kjøpe en uten abo og putte Talkmore simkortet inn og så funker det? Endret 24. juni 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Fungerer fint for meg, men voldsomt praktisk er det ikke, det er mere en wow effekt en noe jeg bruker Så du har det på din? Tenkte det ville være praktisk i noen få spill. Har du prøvd Air Hockey? Der er det en 2 player option. Men originalt må spiller 1 løfte fingeren etter han har skutt for at det skal gå ann for spiller 2 og skyte tilbake. Sånn er det uten Multitouch pga dumme Apple som har førsteretten. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Men nå får jo Hero multitouch. Ga Apple etter? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Men nå får jo Hero multitouch. Ga Apple etter? ja mulig det, så da er det jo mulighet for at det kommer til magic også! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ser at det ligger reviews av Hero på mange sider allerede.http://www.techradar.com/news/phone-and-co...o-review-610896 http://stuff.tv/blogs/cool/archive/2009/06...-htc-sense.aspx Nesten så jeg er nødt til å vente på denne, selv om jeg liker Magic's design bedre. Godt mulig jeg kjøper den når jeg er i England i Juli. Men er det da bare å kjøpe en uten abo og putte Talkmore simkortet inn og så funker det? Lykke til med å finne en HTC Hero i butikk i England som ikke er bundet til operatør Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Magic mangler visstnok en del hardware for å få skikkelig fungerende multi-touch. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Er dere så sikre på at Apple kan og vil nekte andre å bruke multitouch, eller er det bare rykter dere fortsetter å spinne på? Dream har hardware som støtter multitouch, men registrerer ikke skikkelig i to dimensjoner slik at punkter kan krysse på alle måter osv. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ser at det ligger reviews av Hero på mange sider allerede.http://www.techradar.com/news/phone-and-co...o-review-610896 http://stuff.tv/blogs/cool/archive/2009/06...-htc-sense.aspx Nesten så jeg er nødt til å vente på denne, selv om jeg liker Magic's design bedre. Godt mulig jeg kjøper den når jeg er i England i Juli. Men er det da bare å kjøpe en uten abo og putte Talkmore simkortet inn og så funker det? Lykke til med å finne en HTC Hero i butikk i England som ikke er bundet til operatør Men det vil komme etterhvert? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Apple har vel lite med hvem som bruker multi touch, så lang jeg ikke tar helt feil så har vel ikke de noe patent på dette. Så en hands on film ang HTC Hero, og merka meg 2 tinger: Jeg likte ikke designet og telefonen virket laggy til tider, spesielt når han bladde mellom "vinduene" i home screen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er dere så sikre på at Apple kan og vil nekte andre å bruke multitouch Det tviler jeg på at noen er så sikre på, siden flere LG-telefoner har multitouch. LG KF900 Prada II, for eksempel. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Var i butikken og testet en Magic i dag. Damn! Så digg den var! En helt annen kvalitetsfølelse enn htc dream. Ble faktisk litt misunnelig, men trøster meg med at jeg har hardware-tastatur xD Lenke til kommentar
valient Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hei, jeg bruker en HTC Touch HD, der den viktigste funksjonen er at jeg exchange email. Om jeg legger inn android, vil jeg fortsatt kunne synkronisere møteinkallinger og mail? Noent tips til hvordan jeg faktisk installerer android? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå