N o r e n g Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Nei. Motorola var fra USA. Lages vel noen mobiler med navnet men det er vel lisenser som er solgt. De er sikkert kinesiske....Motorola er like amerikanske som Lenovo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 Var som sagt. Motorola VAR et selskap fra USA. De ble splittet i pieces for mange år siden. Det som merkes med Motorola i dag har kun bokstavene til felles og er kun et navn som er solgt. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) Dominerer hva da? Du kan stryke Huawei hvis vi snakker papirspec per krone da de er på linje med Samsung opptatt av å fremstå som et premiummerke. Motorola er forøvrig Lenovo, mens Nokia er vanskelig å si hva er, deres low end produkter har tradisjonelt sett vært svake: https://en.wikipedia.org/wiki/HMD_Global Når det gjelder mobile phones merker vs land så fant jeg denne listen: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mobile_phone_brands_by_country Når det gjelder at disse merkene dominerer under 3000 så var det tatt ut fra egne oppfatning, beklager dette og prøver her en opptelling istedet: Fra prisjakt: https://classic.prisjakt.no/category.php?b=s342796400 Modeller lansert 2018 eller senere og pris under 3000. Teller de over minimum spec (minst 32GB lagring, minst 3 GB minne, minst 4" skjerm) Antall modeller i prisjakt: Huawei 12 LG: 4 Motorola: 10 Nokia: 8 Samsung: 13 Sony: 4 Xiaomi: 22 Asus: 8 Honor: 10 Meizu: 6 Endret 7. juli 2019 av Svein M Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) Telefoner med 4G Tale (VoLTE) i ICE nettverk. (bare 6 merker???) https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ Doro 8035 Huawei Mate 20 Lite Huawei Mate 10 Pro Huawei Mate 20 Pro Huawei P20 Pro Huawei P20 Huawei P20 Lite Huawei P30 Huawei P30 Lite Huawei P30 Pro Huawei P Smart Huawei P Smart 2019 Samsung Galaxy A3 2017 Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A6 Samsung Galaxy A6+ Samsung Galaxy A7 Samsung Galaxy A9 Samsung Galaxy A8 Samsung Galaxy A10 Samsung Galaxy A20e Samsung Galaxy A40 Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A80 Samsung Galaxy J3 2017 Samsung Galaxy J4+ Samsung Galaxy J5 2017 Samsung Galaxy J6 Samsung Galaxy J6+ Samsung Galaxy J7 2017 Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S9 Samsung Galaxy S9+ Samsung Galaxy S10 Samsung Galaxy S10e Samsung Galaxy S10+ Samsung Galaxy Note 8 Samsung Galaxy Note 9 Samsung Galaxy Xcover 4 Sony Xperia 1 Sony Xperia 10 Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2 Compact Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ3 Nokia 6.1 Nokia 7 Plus Nokia 7.1 Nokia 8.1 Nokia 9 Pureview Xiaomi A2 Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Pocophone F1 Endret 7. juli 2019 av Svein M Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Når jeg går inn på kontaktene mine via pc så er enkelte telefonnummer blå og understreket mens andre ikke har dette. Noen som vet forskjellen?(alt er syncet mot google, så dette kan det ikke være. Jeg bruker heller ikke apper som 180.no) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Understreking betyr vanligvis at de er links formaterte . F.eks tel:+4722225555 eller sip:+4722225555 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Kan noen hjelpe meg med hvordan en setter opp hurtigtast på mobilen? Jeg hadde det slik at når jeg skrev mail eller sms så kunne jeg trykke på"1" så fikk jeg opp navnet mitt, "2" adressen osv. Alt hadde jeg laget, men nå har jeg byttet mobil og finner ikke ut hvordan jeg kan ordne det igjen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 Går det an å sette på mobilen på en slags busy mode slik at når folk ringer meg så kommer de til opptatt signal? Jeg har Oneplus 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 .AN.XVIII.IV:. skrev (2 timer siden): Går det an å sette på mobilen på en slags busy mode slik at når folk ringer meg så kommer de til opptatt signal? Jeg har Oneplus 6 Du kan jo svarteliste alle anrop, og evt. hviteliste de til du vil ha. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 .AN.XVIII.IV:. skrev (4 timer siden): Går det an å sette på mobilen på en slags busy mode slik at når folk ringer meg så kommer de til opptatt signal? Jeg har Oneplus 6 Flymodus? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mars 2020 Del Skrevet 1. mars 2020 N o r e n g skrev (53 minutter siden): Flymodus? Da mister jeg mobilnett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 18 hours ago, .AN.XVIII.IV:. said: Går det an å sette på mobilen på en slags busy mode slik at når folk ringer meg så kommer de til opptatt signal? Jeg har Oneplus 6 Do not disturbed, finner du ikke alternativet så søk det opp i Settings. Der kan du sette hvilken kontakter som kan ringe deg og hvilke som skal gå til mobilsvar. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 b-real skrev (9 timer siden): Do not disturbed, finner du ikke alternativet så søk det opp i Settings. Der kan du sette hvilken kontakter som kan ringe deg og hvilke som skal gå til mobilsvar. Der kan jeg bare sette opp de som kan ringe meg, men ikke de som skal gå til mobilsvar? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 18 hours ago, .AN.XVIII.IV:. said: Der kan jeg bare sette opp de som kan ringe meg, men ikke de som skal gå til mobilsvar? Alle andre går til mobilsvar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 .AN.XVIII.IV:. skrev (På 1.3.2020 den 16.03): Går det an å sette på mobilen på en slags busy mode slik at når folk ringer meg så kommer de til opptatt signal? Jeg har Oneplus 6 Kjøp en ordentlig «call blocking/blacklist» app om ikke det som er native i telefonen strekker til. Den siste her ser ut til å være dekkende for det du er ute etter.https://www.androidheadlines.com/2019/06/best-robocall-blocker-applications-for-android-2019.html Lenke til kommentar
Clear Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Fant ut av det Endret 11. mars 2020 av Clear Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 Finnes det en volume limiter-app (som styrer alt på tlf)? Har en litt eldre sony-tlf jeg har skrudd litt på som har fått en litt lealaus minijack, så når den beveger seg i lommen kan den jekke opp lyden/musikken i ørepluggene til maks veldig plutselig (3-dobling av volumet jeg vanligvis bruker). Selv om jeg napper pluggene ut kjapt, så er det fortsatt veldig vondt i ørene. Ønsker da funksjon som gjør at du kan f eks sette at ingen lyd kan spille høyere enn 60% av max-volum elns. Noen som vet om det finnes apper som kan hjelpe på dette, evt andre workarounds (kjører lollipop, men ikke root). Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Hvordan slå av disse pop-up beskjedene som kommer? Snapchat kommer opp med en melding at feks: Person1 skriver..... Jeg ønsker kun å få et varselikon øverst når jeg faktisk får en melding, dette gjelder egentlig alle appene. Mesenger, meldinger osv . Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 RickyG skrev (6 timer siden): Hvordan slå av disse pop-up beskjedene som kommer? Snapchat kommer opp med en melding at feks: Person1 skriver..... Jeg ønsker kun å få et varselikon øverst når jeg faktisk får en melding, dette gjelder egentlig alle appene. Mesenger, meldinger osv . Dette tror jeg er innebygd fra Snapchat. Sinnsykt irriterende, skulle ønske man kunne ta det vekk i innstillingene. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 (endret) RickyG skrev (15 timer siden): Hvordan slå av disse pop-up beskjedene som kommer? Snapchat kommer opp med en melding at feks: Person1 skriver..... Jeg ønsker kun å få et varselikon øverst når jeg faktisk får en melding, dette gjelder egentlig alle appene. Mesenger, meldinger osv . Du kan trøste deg med at det samme skjer på iPhone der Snapchat liksom skal være så perfekt.. I tillegg så blir det varselet stående selv når meldingen har kommet. Utrolig irriterende. Endret 20. juli 2020 av brukernavn331 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå