XmasB Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Problemet med MMS er først og fremst at det er horribelt på alle måter. Bilder og video (uansett hvor ny mobilen er) fra blir komprimert tilbake til tidlig 2000-tallet hva kvalitet angår. Det er rett og slett deprimerende å motta bilder man ville beholdt på MMS. Som f.eks bilder av barna hos besteforeldre. Det ender som regel i at jeg ringer for å be de sende det på epost istedet. I tillegg er det ofte tull med oppsett hos enten avsender eller mottaker som gjør at det ikke kommer frem. Eller at mobildata er skrudd av, så kommer det aldri frem, uavhengig av om mobilen er på wifi eller ikke. Alt i alt er MMS dinosaurteknologi som burde vært dødt for lenge siden. /rant 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Problemet med MMS er først og fremst at det er horribelt på alle måter. Bilder og video (uansett hvor ny mobilen er) fra blir komprimert tilbake til tidlig 2000-tallet hva kvalitet angår. Det er rett og slett deprimerende å motta bilder man ville beholdt på MMS. Som f.eks bilder av barna hos besteforeldre. Det ender som regel i at jeg ringer for å be de sende det på epost istedet. I tillegg er det ofte tull med oppsett hos enten avsender eller mottaker som gjør at det ikke kommer frem. Eller at mobildata er skrudd av, så kommer det aldri frem, uavhengig av om mobilen er på wifi eller ikke. Alt i alt er MMS dinosaurteknologi som burde vært dødt for lenge siden. /rant Bildene jeg har fått er helt ok, men bedre med messenger eller snap.. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Muttern sender MMS. Fikk en video fra hytteturen deres forrige uke, filmet vertikalt for sikkerhets skyld, og det så ut som filmer man gjorde med de gamle Samsung klapptelefonene i 2004. Viste henne Messenger-ikonet, og videoene blir straks mulige å tyde. Håper du viste henne hvordan man filmer samtidig ? 1 Lenke til kommentar
Yallah Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Fant ett noe snodig bilde som sirkulerte som bakgrunnsbilde på min Moto G5 Plus, tydlig at noen i Motorola Norge bruker iOS https://imgur.com/ZRrWETA Endret 9. oktober 2017 av Yallah Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det er coveret til låta du hører på. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jepp. Sangen heter "håper du har plass" og coveret er vel hans forsøk på litt humor. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Angående MMS diskusjonen, er det ikke bedre å bruke WhatsApp eller liknende? Så slipper man å eventuelt måtte forholde seg til Facebook. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Angående MMS diskusjonen, er det ikke bedre å bruke WhatsApp eller liknende? Så slipper man å eventuelt måtte forholde seg til Facebook. The client was created by WhatsApp Inc., based in Mountain View, California, which was acquired by Facebook in February 2014 for approximately US$19.3 billion Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Joda, men du er ikke avhengig av en konto hos facebook. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Joda, men du er ikke avhengig av en konto hos facebook. Det er du ikke på messenger heller. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det var jeg ikke klar over! Trodde man måtte ha en facebookprofil for å bruke messenger. Takk for oppklaringen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Så nettopp et par reviews av LG V30. Hvorfor må det komme ut så mye kult hele tiden! ? Jeg trenger ikke V30, men jeg fikk lyst på likevel.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) V30 er den beste lydmobilen.. LG er best på musikk, og også en av de beste totale mobiltelefonene... Ooops feil forum... Men ellers 4 Quad ESS DAC, da er det ingen særlig andre DAC som slår dette... Om det er så koster de 4-5 ganger mobilprisen. Endret 10. oktober 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Har fått prøve denne vakre lille tingen Essential Phone Ble stormforelsket i designet må jeg innrømme. Endret 11. oktober 2017 av Teodor1979 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Er det noen andre som ikke får varsler fra Vipps her? Jeg får alle andre, men ikke Vipps, så aner ikke at noen har sendt meg penger uten å åpne appen. Har selvsagt på alle tillatelser og varsler i innstillingene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Er det noen andre som ikke får varsler fra Vipps her? Jeg får alle andre, men ikke Vipps, så aner ikke at noen har sendt meg penger uten å åpne appen. Har selvsagt på alle tillatelser og varsler i innstillingene. Sjekket både Android-innstillingene og App-innstillingene? For når du kjører en "long-press" på varselet så får du mulighet til å blokke alle notifikasjoner fra den appen. Kan lett gjøres ved et uhell. Da blir det blokkert av systemet, og ikke appen selv. Mulig det er dette du mener du har sjekket, men må bare spørre. Endret 12. oktober 2017 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Er det noen andre som ikke får varsler fra Vipps her? Jeg får alle andre, men ikke Vipps, så aner ikke at noen har sendt meg penger uten å åpne appen. Har selvsagt på alle tillatelser og varsler i innstillingene. Sjekket både Android-innstillingene og App-innstillingene? Jepp, alt er på.. Mener på jeg får varsel hvis appen tilfeldigvis er åpen i bakgrunnen, altså har blitt brukt den siste timen eller så - men ikke ellers. Endret 12. oktober 2017 av toth Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Datasparing/Strømsparing kan gjøre at apper ikke oppdateres i bakgrunnen. Har du på bakgrunnsdata for Vipps? Vet at jeg har av bakgrunnsdata for enkelte apper (med vilje) som Snapchat slik at jeg får ikke oppdateringer med mindre appen er åpen eller jeg er på Wi-fi. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Vel, i batteriinnstillingene hadde jeg satt vipps til "lukk når skjermen låses"(skrudde det av nå for å teste) - men push-varsler skal jo egentlig gå gjennom selv om appen er lukket.. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) For de som har problemer med varsler, kan denne appen hjelpe i mange tilfeller. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ifttt.ifttt Endret 12. oktober 2017 av K_7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå