Countryman Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Har fått meg en Galaxy J3 og fikk med en minnebrikke. Er usikker på hvordan jeg kan få lagret ting til den, aller helst så mye som mulig da jeg har inntrykk av at mobiler ble trege når de ble "mette". Finn ingen styring på dette i settings, ei heller muligheter for å flytte på ting mellom telefon og brikke (må jeg gjøre dette via pc?). I Spotify har jeg mulighet til å angi lagringssted for offline-list, men her og virker det som om ting likevel blir lagret på telefonen(?) Endret 16. september 2017 av Countryman Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Har fått meg en Galaxy J3 og fikk med en minnebrikke. Er usikker på hvordan jeg kan få lagret ting til den, aller helst så mye som mulig da jeg har inntrykk av at mobiler ble trege når de ble "mette". Finn ingen styring på dette i settings, ei heller muligheter for å flytte på ting mellom telefon og brikke (må jeg gjøre dette via pc?). I Spotify har jeg mulighet til å angi lagringssted for offline-list, men her og virker det som om ting likevel blir lagret på telefonen(?) Spotify kan bare lagre fysisk på telefonen ja. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Jeg kan velge mellom ekstern og intern lagringsplass i Spotify. Men har opplevd tidligere at Spotify helst vil lagre der det er mest tilgjengelige plass. Edit: https://support.spotify.com/lt/using_spotify/system_settings/save-to-sd-card/ Endret 16. september 2017 av K_7 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Hadde ingen problem på min forrige telefon å få spotify til å bruke minnekortet, så det er støttet. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Ja det SKAL ihvertfall være støtte, ut ifra spotify-settings. Jeg ser at det meste av lagringsplassen er gått til telefonen og noe til brikke, men finner ingen informasjon i brikka om hva som er blitt lagret der.. Skal forske videre på det. Lagring generelt da? Er det en master-setting på telefonen som gjør brikken til lagringsprioritet? Ser at bilder og videoer tatt med telefonen automatisk går til brikken, og det er jo flott. Skulle helst hatt telefonen så "sulten" som mulig. Endret 16. september 2017 av Countryman Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Du kan jo prøve å først fjerne all data i spotify appen eller avinstallere. Så overfører du en eller flere filer til internminne som tar opp nesten all ledig plass(de kan fjernes senere). Når du da setter opp igjen Spotify, burde den jo bli tvunget til å prioritere ekstern minne? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Jau absolutt, har vurdert noe sånt Rart at man skal måtte holde på slik i 2017... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Uff jeg må ta factory reset og gjenoppretting. Har issues med Google Play, og det er det eneste issuet jeg har som kom etter en musikk-krasj på trening. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Noen som har kjøpt eller vurdert Xiaomi Mi A1? "Ren Android" SD625 64gb+4gb 5.5" billig 1800 kr + evt. mva https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mia1 Skal til Polen om et par mnd. Vurderer å plukke opp en som reservetlf. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Jeg kan velge mellom ekstern og intern lagringsplass i Spotify. Screenshot_20170916-133413.png Men har opplevd tidligere at Spotify helst vil lagre der det er mest tilgjengelige plass. Edit: https://support.spotify.com/lt/using_spotify/system_settings/save-to-sd-card/ Jeg har ikke den muligheten, sett overalt.. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ligger under settings -> other på min. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ligger under settings -> other på min. Nope.. Ikke på Spotify premium her i Sverige... Ellers er det det at Hua ikke vil ha noen apper på kortet.. Selvom det havner noen småfiler system der avogtil... 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Noen som har kjøpt eller vurdert Xiaomi Mi A1? "Ren Android" SD625 64gb+4gb 5.5" billig 1800 kr + evt. mva https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mia1 Skal til Polen om et par mnd. Vurderer å plukke opp en som reservetlf. Jeg har bestilt denne fra geekbuying.com. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Er det mulig å få lesemodus I Chrome tilsvarende den man har i Safari? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Er det mulig å få lesemodus I Chrome tilsvarende den man har i Safari? Endret 27. september 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Tenkte å sende en MMS til flere mottakere samtidig. Får opp ei feilmelding om at jeg må gå til innstillinger og endre innstillingen for gruppemeldinger til "gruppe-MMS". Hvor finner jeg dette? Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Tenkte å sende en MMS til flere mottakere samtidig. Får opp ei feilmelding om at jeg må gå til innstillinger og endre innstillingen for gruppemeldinger til "gruppe-MMS". Hvor finner jeg dette?Trykk på menyen(de 3 prikkene) i sms-appen? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Sender folk fortsatt MMS? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Muttern sender MMS. Fikk en video fra hytteturen deres forrige uke, filmet vertikalt for sikkerhets skyld, og det så ut som filmer man gjorde med de gamle Samsung klapptelefonene i 2004. Viste henne Messenger-ikonet, og videoene blir straks mulige å tyde. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Sender folk fortsatt MMS? Kjenner flere som har angst for sosiale medier som Face, insta og snap, så da må jeg klippe og lime eller dele med MMS... Jeg har angst for sånne medier også, men jeg er der og putter en like av og til eller gratulasjon på venners bilder, ikke noe mer, helt sluttet. Mor mi er derimot bedre på Snap enn det jeg er. Endret 2. oktober 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå