technicality Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Helt utrolig hvor vanskelig det skal være å abonnere på en kalender fra Android-mobilen, man må faktisk inn på Google Calendar på web for å gjøre det. Ser ikke ut til at det er mulig fra appen til Google eller Samsung Calendar. Det er 2017! Hvor vanskelig kan det være å implementere en så simpel funksjon som øker brukervennligheten betraktelig? Måtte bare få ut litt frustrasjon... Kan hende jeg misforstår men har aldri hatt problemer med å implementere en 3parts kalender inn i min egen på mobilen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Ikke 3. parts kalender (gjennom å logge inn på en konto), men en kalender feed. Da har du en link som du bare limer inn og vips så har du for eksempel timeplanen til skolen din o.l. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Ikke 3. parts kalender (gjennom å logge inn på en konto), men en kalender feed. Da har du en link som du bare limer inn og vips så har du for eksempel timeplanen til skolen din o.l.Jeg mente altså at datoer og tidspunkt føres inn i din egen kalender fra en 3dje part, som f.eks du selv nevner, timeplan. Vent skal se om jeg ikke kan backtracke hva jeg gjør, igjen om jeg har forstått det rett edit: Jøss... Det gikk før :/ Nei da vet jeg det og Endret 21. august 2017 av technicality Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Mulig du la det inn fra nettleseren Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Mulig du la det inn fra nettleseren100% på at det var gjennom mobil. Kanskje jeg brukte en app... Hmmm Jaja samme det, tar del i frustrasjonen Endret 21. august 2017 av technicality Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Får igjen min Nexus 5X fra verksted nå, og tenker å legge inn Oreo. Bør jeg restore telefonen først, melde den inn i beta-programmet og oppdatere, eller bør jeg flashe den med stock-image? (Når den først er blank nå mener jeg). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Flash nytt med stock images. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Gjorde så Synes telefonen virker bedre enn jeg kan huske at den var. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 En factory reset en gang årlig gjør underverk for telefonene. Er så mye "cloud backup" i dag at det er så lite man mister uansett. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Ble motivert til en sony repair på min nå så har eg bra batteri et par dager på telefonen! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 En factory reset en gang årlig gjør underverk for telefonene. Er så mye "cloud backup" i dag at det er så lite man mister uansett. Eller to ganger i året Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Et spørsmål. Har problemer med at samtalen plutselig blir avbrutt. Ikke med en gang men etter en stund. Pleier å ha lange samtaler. Noe jeg skal gjøre når det gjelder innstillinger? Har hatt slike problemer med mine to siste mobiler som har vært av merket Sony. Er det telefonen sin skyld eller har det noe med operatøren som er Telia å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hvordan får man fjernet standardbildet til en kontakt? Nå er det første bokstavene i navnet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Et spørsmål. Har problemer med at samtalen plutselig blir avbrutt. Ikke med en gang men etter en stund. Pleier å ha lange samtaler. Noe jeg skal gjøre når det gjelder innstillinger? Har hatt slike problemer med mine to siste mobiler som har vært av merket Sony. Er det telefonen sin skyld eller har det noe med operatøren som er Telia å gjøre? Oppholder alle parter seg statisk i same dekningsområde når bruddet skjer? Er du til vanlig på 4g-tale eller wifi-tale når du snakker? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Ved bruk av wifi tale og man beveger seg ut av wifi har eg opplevd flere ganger at eg detter ut. Knallbra system! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Det avhenger av implementasjon i nett og fra modemprodusenten (Qualcomm for Sony), det finnes ingen handover-funksjonalitet mellom wifi-tale og 3G/2G, bare 4G. Fra Telenor sin nettside: "Beveger du deg bort fra det trådløse nettverket, vil mobilen automatisk koble over til 4G-nettet. Om 4G-dekning ikke er tilgjengelig, vil samtalen bryte." https://www.telenor.no/privat/dekning/wifi-tale.jsp 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Merkelig. Eg har meget bra 4g dekning rundt huset... Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Et spørsmål. Oppholder alle parter seg statisk i same dekningsområde når bruddet skjer? Er du til vanlig på 4g-tale eller wifi-tale når du snakker? Er på nøyaktig samme sted når jeg har samtale. Og jeg mener jeg er på 4g tale. Skal jeg skifte til 3g og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Deaktiver hele 4g samtale tullet. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Har maks 1 eller 2 streker på 4g hjemme. Og når jeg ringer tilbake kommer jeg som regel til svarer. Kan hende at Sony-telefoner har elendig antenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå