mna Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Litt forvirret nå. Hva er det du spør om egentlig? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hva slags applikasjon gjør dette? Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Den applikasjonen du har åpen der. Blir typisk kvitt ved å bruke en eventuell betal-versjon av appen. Hvis det ikke eksisterer må man vel roote og styre og ordne Endret 1. desember 2016 av koots Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Vet at es file Explorer fikk kritikk for dette for en tid tilbake. Usikker på om de fortsatt gjør det. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hvordan blir jeg kvitt dette tullet her?Hva med å prøve rådene som ble gitt tidligere om samme sak.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1647285&page=106&do=findComment&comment=23536137 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Fikk fjernet den ved å gå inn på admin og skru den av-så slette. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Mulig og ha simkort som kun er mobildata i en vanlig mobil? Lenke til kommentar
mna Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Mulig og ha simkort som kun er mobildata i en vanlig mobil? Ja brukte dette i en s4 i ca 2 år for spotify i bil. Helt knall. :-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Mulig og ha simkort som kun er mobildata i en vanlig mobil? Yep, kontakt teleoperatøren din så ordner de det for et lite årlig vedlegg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Har nå klikket gjennom alle, men fant ikke noe interessant. Så dere andre trenger ikke. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Hvordan tar jeg backup og resetter en mobil trygt med google? Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Hei. Har en moto g4 plus. Hver gang jeg kobler den til pc med usb kabel er den tom. Dvs. den finner selve mobilen men funker ikke med fil explorer på telefonen. Jeg må skru MTP av og på for å få tilgang til mobilen.Noen som hveit hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Hei. Har en moto g4 plus. Hver gang jeg kobler den til pc med usb kabel er den tom. Dvs. den finner selve mobilen men funker ikke med fil explorer på telefonen. Jeg må skru MTP av og på for å få tilgang til mobilen. Noen som hveit hva dette kommer av? Det pleier å være en instilling for "usb tilkoblingsmodus", mest sannsynlig spretter det opp noe på statuslinjen når telefonen kobles i PC. Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Hei. Har en moto g4 plus. Hver gang jeg kobler den til pc med usb kabel er den tom. Dvs. den finner selve mobilen men funker ikke med fil explorer på telefonen. Jeg må skru MTP av og på for å få tilgang til mobilen. Noen som hveit hva dette kommer av? Det pleier å være en instilling for "usb tilkoblingsmodus", mest sannsynlig spretter det opp noe på statuslinjen når telefonen kobles i PC. Det kommer opp usb feilsøking i sprett opp menyen på telefonen. OM jeg slår dette av vises ikke telefonen på pc.Eneste som fungerer er å slå av og på media transfer protocol. Skal vel ikke være sånn med en telefon fra 2016? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Det kommer opp usb feilsøking i sprett opp menyen på telefonen. OM jeg slår dette av vises ikke telefonen på pc.Eneste som fungerer er å slå av og på media transfer protocol. Skal vel ikke være sånn med en telefon fra 2016? Tips kan faktisk være det å bytte USB inngang hvis du har mulighet. Har en laptop som ikke vil vise ADB/fastboot fra ene porten (kan være noe linux krøll) mens andre porten fungere det utmerket. Ellers se under developer settings: Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Hei, har en Moto G4 Plus jeg og. Får opp disse valgene når jeg kobler til PC. I utgangspunktet er den satt til å kun lade, men dette kan du endre selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Noen som vet om det er mulig å endre autocorret på stock Android? Skriver jeg feks as nå endrer den automatisk til AS, noe som er ganske irriterende. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Innstillinger språk ordliste skal vel kunne fjerne ord som har blitt satt inn i ordlista? Usikker. Bruker ikke stock egentlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Prøvd å google også, ser ikke ut til at det er mulig Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Gå for Gboard eller SwiftKey? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå