FarvelDiskusjon Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 USB-C er et problem helt til ALLE har det. Så blir det som de med iPhone 4 som hadde den gamle 30-pins kontakten, blir konstant plaga, til de tar til vett og handler nytt med USB-C Slik er livet blitt! Men USB-C gleder jeg meg til jeg får på min, så blir det iallefall alltid rett vei! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hva er den beste android telefonen atm? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Tror jeg ville sagt Google Pixel, men den lar seg dessverre vanskelig skaffe. Er veldig nysgjerrig på svarene. Jeg har en S6 som begynner å svikte meg i samtaler etc, så mulig jeg må finne en ny. EDIT: Ikke for å kapre spørsmålet, men jeg syns det er flere gode modeller vi ikke har tilgang på i Norge: - Moto Z Force - OnePlus 3 - Google Pixel. Alle disse er på min toppliste, men jeg får ikke tak i disse via jobben. Jeg er svært misfornøyd med batteritid på min S6 (ble jo bedre med S7), men også SW som er bloated ift tidligere Nexus telefoner som jeg har hatt. At jeg en dag fikk installert 3 VG-apper via software oppdatering fra Samsung gjør meg ekstremt provosert. Man betaler ikke 6000+ for en telefon for at Samsung også skal tjene på reklame via oppdateringer. (ja, appene kunne, og ble, avinstallert umiddelbart, men det er ikke poenget). Kona har Xperia X og den er ikke noe mindre bloated. Er Huawai/HTC noe bedre? Andre alternativer? Endret 31. oktober 2016 av Mixy Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har en S6 som begynner å svikte meg i samtaler etc, så mulig jeg må finne en ny. Feil i oppkoblingen eller mikrofon / høyttaler? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har en S6 som begynner å svikte meg i samtaler etc, så mulig jeg må finne en ny. Feil i oppkoblingen eller mikrofon / høyttaler? Det er dårlig oppkobling, mange som klager på at de hører meg dårlig.. Kommer og går litt. Dette på tross av at samtalene skjer i Oslo med full pupp på 4G Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Jeg har en S6 som begynner å svikte meg i samtaler etc, så mulig jeg må finne en ny. Feil i oppkoblingen eller mikrofon / høyttaler? Det er dårlig oppkobling, mange som klager på at de hører meg dårlig.. Kommer og går litt. Dette på tross av at samtalene skjer i Oslo med full pupp på 4G Slå av VOLTE og kjør uten. Signalsrytke indikator på 4G forteller ikke noe om voice over ip kapasiteten (jitter/pakketap/delay) ende til ende.Neste jeg ville prøvd er uten HdVoice . Endret 31. oktober 2016 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Takk, jeg skal prøve det. Det er likevel en workaround, noe som ikke bør være nødvendig. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Takk, jeg skal prøve det. Det er likevel en workaround, noe som ikke bør være nødvendig. Teleoperatørene er flinke til å promotere ny teknologi. Kapasitet vil alltid utvides etterskuddsvis. Muligens er det bare ditt apparat (fukt i mikrofon kanskje) Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Spør her da jeg ikke finner en egen tråd for Huawei Honor 7. Når jeg er i en samtale med noen, og noen andre ringer meg så blir den pågående samtalen avbrutt, og jeg får valget om å svare eller avbryte innringeren.. Finner ingenting i innstillingene om dette, noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Er det samtale venter ? Samtale venter er en tjeneste som du slår av og på hos mobiloperatøren. Sjekk nettsidene til din operatør om "samtale venter" og konfigurasjon av denne. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Spør her da jeg ikke finner en egen tråd for Huawei Honor 7. Når jeg er i en samtale med noen, og noen andre ringer meg så blir den pågående samtalen avbrutt, og jeg får valget om å svare eller avbryte innringeren.. Finner ingenting i innstillingene om dette, noen som vet hva jeg kan gjøre? Har du ikke et "samtale venter" valg i telefonappinnstillingene? Du kan også sjekke status og endre innstillinger for "samtale venter" via koder i telefonappen, trykk på ringeknappen etter å ha tastet inn disse: Activate: *43# Cancel: #43# Status: *#43# Endret 7. november 2016 av mandela Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Du skal kunne bruke kodene *43# Aktivere #43# Deaktivere Edit: Ser Mandela alt har svart på det. Endret 7. november 2016 av syar2003 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Har hatt samme abonnement i over to år uten at det har vært noe problem. Tror dette ble et problem etter jeg byttet til Huaweien. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Har hatt samme abonnement i over to år uten at det har vært noe problem. Tror dette ble et problem etter jeg byttet til Huaweien. Det er vel ikke noe "problem" om du får deaktivert det vel..Mulig telefonen setter tjenesten på som default ved oppstart av ny telefon. Prøv å sjekk status med å "ringe" *#43# med dialeren. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Fikk deaktivert det nå! Bare å vente å se hva som skjer heretter. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Tror jeg har fått issues med noe lightbleeding lignende på min Huawei Y6, kona har det ikke på sin Y6... Det er ikke plagsomt, men jeg ser endring i farge på de to øverste hjørnene på skjermen. Noen som har noe lignende issues? Det er vel ikke vanlig bleeding, jeg lurer på om det kan komme fra fuktighet ellno, men jeg har ikke noen andre problemer med mobilen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Dette er vel clouding da, det stemmer nok bedre... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hvordan blir jeg kvitt dette tullet her? Lenke til kommentar
mna Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hvordan blir jeg kvitt dette tullet her? Om det er en 3dje parts app må du betale for å få bort reklame. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Hva slags program, så kan jeg drepe dritten.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå