technicality Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Noen som har en app som skrur av alle melding og IM popups så jeg kan vise folk noe på mobilen uten at det plutselig skal dukke opp meldinger? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) *dobbelpost* Endret 8. september 2016 av technicality Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 "Ikke forstyrr"-funksjonen stopper kanskje bare lyder? Du kan jo sette telefonen i flymodus, men ikke hvis du skal vise noe online. Du får en del treff på "notification blocker" på play: https://play.google.com/store/search?q=notification%20blocker Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Noen som har en app som skrur av alle melding og IM popups så jeg kan vise folk noe på mobilen uten at det plutselig skal dukke opp meldinger? Usikker hvordan det er på andre telefoner, men på Samsung med Android 6 kan du slå av varsler for enkeltapper (som du ønsker å skjule meldinger fra) direkte i varselspanelet (nedtrekksmenyen). Du kan også bruke "Fest vinduer" / "Fest skjermer" funksjonen, det setter telefonen i "kiosk mode". https://support.google.com/nexus/answer/6118421?hl=no Lenke til kommentar
Otzy Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Har det dukket opp noken nye vanntette nyheter sånn isj galaxy kvalitet i det siste? Eg har s7 og elsker alt unntatt batteriet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Er det ikke mulig og lagre apper på minnekort med android 6 og huawei? Lenke til kommentar
Otzy Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Har det dukket opp noken nye vanntette nyheter sånn isj galaxy kvalitet i det siste? Eg har s7 og elsker alt unntatt batteriet. Hehe, men noke tøft da! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Sony Xperia Z har mye vanntette mobiler.. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Jeg har installert og avinstallert veldig mange apper på min samsung galaxy s7 edge. Er det slik som det ofte er på pc, når en app/program avinstalleres så er det som regel alltid noe grums som blir liggende igjen på pc-en/telefonen ? Problemet mitt nå er at batteriet på telefonen ikke holder en halv dag engang. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Sjekket batteri-statistikk for å se at det ikke er noe som bruker urimelig mye? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) Mn Huawei har 40% som regel på slutten av dagen. Endret 23. september 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Kan jeg koble på mer enn 1 bluetooth tilbehør til en nexus 4,og bruke det samtidig? Feks: Bluetooth pulsbelte Bluetooth hodetelefoner Bluetooth klokke som jeg kan styre mobilen med Eller kan jeg bare ha tilkoblet en og en ting? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Kan jeg koble på mer enn 1 bluetooth tilbehør til en nexus 4,og bruke det samtidig? Feks: Bluetooth pulsbelte Bluetooth hodetelefoner Bluetooth klokke som jeg kan styre mobilen med Eller kan jeg bare ha tilkoblet en og en ting? Ikke noe problem! :-) 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Nå vil ikke Zynga poker loade på Huawei... Krise prøvd å slette og reinstallere uten hell, vil ikke koble opp mot facebook, selvom laptopen klarer det uten problem.. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Gikk ifra touchwiz til cyogenmod, veldig fornøyd med det, men synes standard emojis er virkelig fæl. Er det en lett måte å bytte emojis på? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Noen som vet om en annen app enn helium, for appdata backup? Har fått ny telefon, og er en del spill jeg ikke vil starte på nytt. Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Jeg har installert og avinstallert veldig mange apper på min samsung galaxy s7 edge. Er det slik som det ofte er på pc, når en app/program avinstalleres så er det som regel alltid noe grums som blir liggende igjen på pc-en/telefonen ? Problemet mitt nå er at batteriet på telefonen ikke holder en halv dag engang. Hei hadde samme problem som deg, eg nullstilte telefonen å slettet ingen forhånds instalete app etter på, nå har eg meget god battari tid. Prøv det Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Noen som vet om en annen app enn helium, for appdata backup? Har fått ny telefon, og er en del spill jeg ikke vil starte på nytt. Titanium Backup? MyBackup? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Noen anbefaling av kjørebok på telefonen? En som er enkel å registrere i gamle turer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå