Gouldfan Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Jeg ser etter en løsning som kan fortelle meg batteristatus på bluetooth-enheter. Gjerne i form av widget eller Tasker-variabler. Rask googling forteller meg at iOS og LG G4 har dette innebygd, men jeg klarer ikke finne noe slikt til f.eks min Nexus 5X. Jeg har dette på Huawei Y6. Men det er avhengig av blutooth avspiller. XTZ Divine hodetelefon viser batteriprosent på skjerm, men ikke Buddy jensen eller Harman Kardon Onyx. Så jeg antar at det er avhengig av avspiller og ikke mobil? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Mja, headsettet må nok støtte en protokoll for dette. Men mitt ønske inkluderer også Android Wear, som muligens forteller batteriprosent på en annen måte. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Får også batteristatus på mitt Philips Fidelio M2BT på Nexus 6P, så er nok noe som må støttes i protokoll (BT 4.0?)... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Mja, headsettet må nok støtte en protokoll for dette. Men mitt ønske inkluderer også Android Wear, som muligens forteller batteriprosent på en annen måte.Batteri Service må støttes av BT deviceDiskuteres her: http://android.stackexchange.com/questions/106073/displaying-bluetooth-gadgets-battery-status-on-the-phone Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Et off-topic oppfølgingsspørsmål: Hvordan vet man om et headset støtter det før kjøp? Produsenter er ytterst sparsomme med så tekniske detaljer på folkelige produkter som headset. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Man får spørre produsenten antar jeg . Kreve bekreftelse om GATT er implementert med device batteri service support og at enheten er BT 4.0 eller nyere. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Et off-topic oppfølgingsspørsmål: Hvordan vet man om et headset støtter det før kjøp? Produsenter er ytterst sparsomme med så tekniske detaljer på folkelige produkter som headset. Batteriprosent på skjerm er vel ikke det største issuet, ofte har man en indikasjonslampe som viser om det er lite eller nok strøm, iaf på Buddy. Men Xtz Divine har iallefall batteriprosent på mobilskjerm. Eller et batterisymbol med minskende nivå er det vel... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Bose prater batteri prosenten til deg. I tillegg til at det er diode på hosesettet med green,amber,red,blinking-red som gir deg status. Parrot viser batteriprosent i appen som følger med (ios og android) Endret 16. august 2016 av syar2003 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 ..e lita krise... Har en Honor7 som har fungert optimalt frem til nå - nå sliter jeg litt med batteriet som plutselig tappes ekstremt fort, si 1-2 timer etter fulladet. Restart hjelper, men etter en dag`s bruk er den igang med supertapping igjen.. Prøver å lese av hva so mfaktisk suger batteri uten å bli noe klokere av det...ser ut til at det er selve grunnprogramvaren som drar mest. Erfaring med dette, tips? Vil nødig gjøre factory reset. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Noen som vet om/når det er mulig å bruke YouTube Red i Norge? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Noen som vet om/når det er mulig å bruke YouTube Red i Norge?For noen måneder siden leste jeg at det skulle bli tilgjengelig i løpet av året. Ikke sett noe siden, så er nok fortsatt usikkert. Har allerede Play music, så da burde det bli aktivt så snart det åpnes for oss i Norge. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Erfaring har dere med data recovery når det kommer til mobil? nå snakker jeg om et par bilder som er slettet fra "intern" minne, ikke SD-card osv. Altså tingen er, la oss si 100 bilder er slettet, om jeg da skulle installere en app som skal klare å hente slettet elementer tilbake, vil den da skrive over disse bildene, da mobil vil se disse 100 slettete bilder som ledig plass, right? Forståelig nok om det er en stund siden så er sjanse så si 0. Men om det er nylig? Endret 26. august 2016 av nagina Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Ville koblet telefonen til PC og forsøkt deep scan med gratisversjonen av Recuva. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Har lagt min iphone 5 i skuffa og kjøpt meg P9 lite. Hvordan styrer jeg hva som skal lagres på minnekortet. Har kjøpt meg et sandisk 16gb. Tenkte og bruke dette til spotify offline og bilder etc. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Spotify til SD: https://support.spotify.com/is/using_spotify/troubleshooting2/save-to-sd-card/ Bilder bruker å være inne i kamera appen --- innstillinger Endret 30. august 2016 av fflex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Takk for svar,fant det der du sa. De sto allerede på sd. Skikkelig smart denne mobilen :-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Har letet i menyen. Er det noe sted en kan krysse av for HD lyd el? Evt et sted der det er EQ ? Ikke fornøyd med lyden. Verken via minijack eller BT audio Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 SHIT... Ikke likt å ha den i lomma... http://www.nettavisen.no/nyheter/samsung-stopper-salg-av-telefoner-etter-batterieksplosjoner/3423258082.html Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 SHIT... Ikke likt å ha den i lomma... http://www.nettavisen.no/nyheter/samsung-stopper-salg-av-telefoner-etter-batterieksplosjoner/3423258082.html Ville ikke skjedd i lomma da det er bare under lading dette skjer.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 https://www.youtube.com/shared?ci=9jWsAnQ4xvg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå