1Dr.E Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Har en Galaxy S4 i dag som begynner å krangle (mister kontak med SIM-kortet og må restarte flere ganger daglig). Har ellers vært veldig fornøyd med den. Kikker litt på en Nexus 5X, og det frister med en "ren" Android-telefon. Litt kjipt å ikke ha minnekort, men med skylagring bør det løses greit. Virker grei og rimelig, men når jeg sammenligner så er den temmelig lik S4 rent spec-messig. Noen som har hatt begge deler og kan si noe om opplevelsen av hver av dem satt opp mot hverandre? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Da må Kan man kjøre custom rom uten root, slik at man kan bruke apper som ikke fungerer når man har rooted telefonen? Ja Sliter med å få til TV2 sumo og altibox med cm11. Da må du vel fjerne root? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Da må Kan man kjøre custom rom uten root, slik at man kan bruke apper som ikke fungerer når man har rooted telefonen?JaSliter med å få til TV2 sumo og altibox med cm11. Da må du vel fjerne root? Det har jeg gjort, problemet er at utviklerne ser ut til å lete dypere enn etter en enkel root. Prøvd å gjemme root med diverse apper uten resultat. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Har flate micro usb kabler noe for seg, bortsett fra design? Lenke til kommentar
saks6 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Har flate micro usb kabler noe for seg, bortsett fra design?Krøller seg ikke så lett sikkert, bortsett fra det er det ikke noe spesielt tror jeg☺ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. juni 2016 Del Skrevet 24. juni 2016 Data usage i Android har opp- og nedlastingsdata slått sammen per app. Fins det en app som viser dette delt opp i opp- og nedlasting separat? (Kjører Android N på Nexus 5X) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Har flate micro usb kabler noe for seg, bortsett fra design? Flate ledninger kveiler ikke seg, slik at det ikke blir knuter og rot... Lenke til kommentar
Bladkiosken Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Kan man kjøre custom rom uten root, slik at man kan bruke apper som ikke fungerer når man har rooted telefonen? Xposed og http://repo.xposed.info/module/com.devadvance.rootcloak2 Kun S5 kjøpt gjennom Telenor har fått MM i Norge. Helt utrolig! Nå er jeg ikke avhengig av å vente på Samsung da, men aldri mer Samsung! Endret 26. juni 2016 av Bladkiosken Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Rootcloak har sine begrensninger. Har forsøkt på Sumo og Altibox Overalt, de fungerer ikke med Rootcloak. Har også lest at noen har problemer med MobilePay og Vipps, men MobilePay fungerte hos meg. Lenke til kommentar
mna Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Vips fikk jeg aldri til å funke på cm ihvertfall. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Hvis du har LG G4 kan du laste ned Genisys rom. Her funker både Vipps og andre apper som ikke vil fungere med root, i tillegg er det full root-funksjonalitet. Xposed funker også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Noen her som har bestillt/ står på venteliste? http://itavisen.no/2016/06/27/na-lanseres-android-mobilen-til-35-kroner/ Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Prøvde å koble til min Nexus 5 til Pioneer MVH-X380BT via usb. Den klarte å lese minnet og spille av lydfiler, men fikk ikke til å kontrollere avspillingen via mobilen? Alt måtte gjøres fra bilstereo. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 En kamerat har samme spiller om jeg ikke husker feil..Med han Galaxy S4 så fikk han til å styre blant annet spotify, men han fikk ikke lyd.. Med min gamle Sony Xperia Z1 Compact så kunne spotify styres, og det var lyd.. Men det hakket minst en gang hvert 10. ende sekund. Så jeg tror det er noe driver problemer ute å går.. Vi prøvde både med og uten Pioneers ARC app.. Den gjorde fint lite.. annet enn å gjøre ting værre Selv har jeg en Pioneer DEH-X8500DAB, denne har innebygget bluetooth.. og der har det aldri vært behov for noe app for å styre mobilen fra spilleren. Fungerer fint på avspilling av vanlige media filer, samt spotify Lenke til kommentar
Bladkiosken Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Utrolig! Nå har Samsung endelig sluppet 6.0.1 til Samsung S5 G900F Nordic. Endret 7. juli 2016 av Bladkiosken Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Utrolig! Nå har Samsung endelig sluppet 6.0.1 til Samsung S5 G900F Nordic. Det er nå et par dager siden, det. 1 Lenke til kommentar
Otzy Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kan noken anbefale ein god batteri app, helst en app som overvåker alt av apper som trekker strøm, slik at eg får tatt batteri tyven som herjer på min s7. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kan noken anbefale ein god batteri app, helst en app som overvåker alt av apper som trekker strøm, slik at eg får tatt batteri tyven som herjer på min s7. DU Battery saver https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dianxinos.dxbs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Det skjedde noe merkelig når jeg la inn 6.0.1 i natt. Først ble telefonen GLOVARM, så jeg nesten ikke kunne ta på skjermen på et par timer. Jeg googla litt og leste at det var fordi apper optimiseres og slikt, så lot den bare ligge. Så la jeg meg, med laderen plugga inn, sto opp igjen isted og batteriet var fortsatt på 57%. Den startet å lade først når jeg "slo av" skjermbeskytteren. Hva i pokker? Er dette en av de kjente bug'ene til 6.0.1? Har lest om batterisluk også, har ikke fått testet den "i felten" enda skal ut etterpå. Endret 8. juli 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Otzy Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Kan noken anbefale ein god batteri app, helst en app som overvåker alt av apper som trekker strøm, slik at eg får tatt batteri tyven som herjer på min s7. DU Battery saver https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dianxinos. Skal testest, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå