kenny28 Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Finnes det en måte å flytte ikoner/organisere skrivebordet på telefonen via pc'en (sånn det er mulig på iPhone) ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Finnes det en måte å flytte ikoner/organisere skrivebordet på telefonen via pc'en (sånn det er mulig på iPhone) ?Tenker du da ala TeamView? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teamviewer.teamviewer.market.mobile Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 (endret) Øh, hvorfor skulle du flytte apps/snarveier via en PC? o.O Android har launchers i bøtter og spann som lar deg tilpasse hva en du måtte ønske av tilpasninger uten å måtte benytte en PC for å gjøre dette Endret 17. juni 2016 av b-real 8 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Bak kameraet mitt har plutselig sluttet og virke, det står kamera feilet, i kamera appen. Det fungeter ikke i andre apps heller. Får bare opp svart skjerm. Noen som har vært borti det? (Note 3) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Bak kameraet mitt har plutselig sluttet og virke, det står kamera feilet, i kamera appen. Det fungeter ikke i andre apps heller. Får bare opp svart skjerm. Noen som har vært borti det? (Note 3) Iphonen til kona har også ødelagt front/selfie camera, er bare et grått blurret bilde som vises. Lurer på om Service kan fikse dette.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Bak kameraet mitt har plutselig sluttet og virke, det står kamera feilet, i kamera appen. Det fungeter ikke i andre apps heller. Får bare opp svart skjerm. Noen som har vært borti det? (Note 3) Mistet den i bakken eller noe slikt i det siste? Er ingen ekspert, men kan være at bildebrikken er skadet siden du får beskjed om at kameraet feilet. Installert noe ROM? Skal ikke se bort ifra at det er en bug da. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Har mistet den i bakken flere ganger, men ikke på en god stund nå. Kjører siste versjon av original software fra Samsung, er lenge siden det har kommet updates. Usikker på om jeg skal prøve og sende den inn, siden den ikke ser så pen ut, men har ikke sprekk i skjerm, eller store skader. Noen som har erfaring av reklamasjon, for lignende saker? Har prøvd alt jeg kan komme på, inkl reset, uten og få det til og fungere. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Ladeporten min er blitt ødelagt. Ingen ladekontakter som fungerer på telefonen. Jeg har en trådløs lader som fungerer som et alternativt, men ladekabel er bedre. Dessverre har jeg klart å knuse skjermen min nederst som følger av et dumt øyeblikk med nøkler og telefon i samme lomme... Men jeg har bortsett fra det lille uhellet ikke vært røff med telefonen (støt, vannskader, mistet i bakken osv.) Hvis jeg bytter skjermen, kan jeg sende inn telefonen på garanti angående ladeporten (hatt telefonen i en måned bare)? Eller klarer de å se at skjermen er byttet? Knust skjerm er sure penger uansett så vet jeg må ta støyten for det, men sier ikke nei takk til å spare litt penger på skader. Edit: Har Samsung Galaxy S6 Endret 20. juni 2016 av Nettels Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Noen som vet hvorfor det kun er Google sine egne Nexus telefoner som kommer med "rent" android? Har ikke andre produsenter lov til det? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Noen som vet hvorfor det kun er Google sine egne Nexus telefoner som kommer med "rent" android? Har ikke andre produsenter lov til det? Jo, men de vil ikke, merkelig nok. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Branding og å skille seg ut i mengden er nok en stor del av saken, mulig de også får betalt av 3 parter for inkludering av deres "bloatware". Hadde alle kjørt "stock" android, hadde det jo stort sett bare vært hardware og design på mobilen som var forskjellen. Også helt stock/ren android er nok på vei ut. http://www.androidpolice.com/2016/06/02/its-time-to-let-the-phrase-stock-android-die-opinion/ Edit: Har også vært rykter om at Samsung vil droppe mobiler med android, for heller å satse på sitt eget OS "Tizen". https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tizen Endret 20. juni 2016 av K_7 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Da mister Samsung en haug med kunder. Hvis ikke appene passer til deres system da. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 (endret) Har også vært rykter om at Samsung vil droppe mobiler med android, for heller å satse på sitt eget OS "Tizen". https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tizen Det er i så fall et fryktelig dårlig rykte som ingen kan tro noe på. At de ønsker å satse på "tizen" kan jo hende, men ikke som erstatning for Android. De risikerer aldri i verden å miste så mange kunder som de garantert vil gjøre da. De har tidligere satset på sitt eget operativsystem "Bada" på sine Wave-telefoner for noen år siden. "Bada" betyr hav, og skulle symbolisere at de hadde et hav av muligheter. Virkeligheten var at det var heller en liten bekk av muligheter de kunne tilby. "Tizen" kommer heller aldri til å erstatte Android. Endret 21. juni 2016 av Superparanoid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Dette va nå i korteste laget: http://itavisen.no/2016/06/21/lurer-du-pa-hvor-lenge-google-stotter-nexus-enhtene/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Mnjaa...ikke mtp "moores law" Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Kan man kjøre custom rom uten root, slik at man kan bruke apper som ikke fungerer når man har rooted telefonen? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Kan man kjøre custom rom uten root, slik at man kan bruke apper som ikke fungerer når man har rooted telefonen? Ja 1 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Kan man kjøre custom rom uten root, slik at man kan bruke apper som ikke fungerer når man har rooted telefonen? Ja Sliter med å få til TV2 sumo og altibox med cm11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå