mandela Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) http://lmgtfy.com/?q=windows+media+player+flac+support Du vil nok trenge kodeker. Det stemmer ikke, WMP i Windows 10 kan spille av flac, men som mye annet i Windows 10 er det en half-assed implementasjon vi snakker om, så noen grunnleggende flac tagger støttes ikke. Gouldfan: hvorfor vil du bruke WMP uansett? Det finnes bedre avspillere der ute; AIMP, Mediamonkey, Musicbee, Foobar2000 for de spesielt interesserte osv. Endret 5. februar 2016 av mandela Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Ok er det mulig å gratis laste ned google player til laptop da? Har foreløpig bare mulighet til hdmi fra laptop til anlegg. Har slitt i kveld med handshake/lydinnstillings issues med itunes. På vlc og wmp fikk jeg dette issuet enkelt fikset, men slet fælt med itunes. Så jeg tenkte å prøve google play på laptop, kritisk til at de spør om visakort info bare... Lenke til kommentar
Teria Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Noen som har fått Marshmallows? (Ikke konseptutgaven.) Har konseptutgaven, tenkte å oppdatere til den originale når jeg vet den er kommet, men det tar jo lang tid ser det ut til. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Noen som har fått Marshmallows? (Ikke konseptutgaven.) Har konseptutgaven, tenkte å oppdatere til den originale når jeg vet den er kommet, men det tar jo lang tid ser det ut til. LG telefoner har hatt MM en stund nå, det hjelper nok om du sier hvilken telefon du selv har Lenke til kommentar
Teria Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Noen som har fått Marshmallows? (Ikke konseptutgaven.) Har konseptutgaven, tenkte å oppdatere til den originale når jeg vet den er kommet, men det tar jo lang tid ser det ut til. LG telefoner har hatt MM en stund nå, det hjelper nok om du sier hvilken telefon du selv har Sorry, det glemte jeg. Har en Sony Xperia Z3c. Dermed har jeg hatt konseptutgaven siden november, men har lyst på originalen snart. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Prøver å få lastet ned torrent, å få lagret det direkte på min NAS. Har full tilgang til NAS'en via ES File Explorer, men på de torrentklientene jeg har prøvd får jeg bare opp internminne\sdkort som valg når man skal velge hvor torrenten skal lagres. Virker ikke som man kan lime inn SMB adressen. Tungvindt å måtte laste ned til internminnet, for så å måtte kopiere over til NAS i ettertid. Noen som har noe tips til hvordan jeg skal få til dette? Endret 6. februar 2016 av Complexity Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Noen som har fått Marshmallows? (Ikke konseptutgaven.) Har konseptutgaven, tenkte å oppdatere til den originale når jeg vet den er kommet, men det tar jo lang tid ser det ut til. Hva legger du ordet konseptutgave? Nexus? Lenke til kommentar
Teria Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Noen som har fått Marshmallows? (Ikke konseptutgaven.) Har konseptutgaven, tenkte å oppdatere til den originale når jeg vet den er kommet, men det tar jo lang tid ser det ut til. Hva legger du ordet konseptutgave? Nexus? Sony har lagd en konseptutgave av Marshmallows, tilgjengelig for enkelte xperia-modeller. Lenke til kommentar
Rednekk Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Får plutselig en rød strek under hvert ord jeg skriver på min HTC M8, antar at dette er noe stavekontroll. Har saumfart alle menyer under tastatur for å prøve å slå av dette. Har noen fått til å deaktivere dette? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Du må sikkert velge/legge til hvilke språk du skriver på. Vet ikke akkuratt stien på HTC telefoner, men burde ligger under noe som Innstillinger -> Språk & Inndata -> Tastaturet-du-bruker -> Inndataspråk -> Norsk Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ok er det mulig å gratis laste ned google player til laptop da? Har foreløpig bare mulighet til hdmi fra laptop til anlegg. Har slitt i kveld med handshake/lydinnstillings issues med itunes. På vlc og wmp fikk jeg dette issuet enkelt fikset, men slet fælt med itunes. Så jeg tenkte å prøve google play på laptop, kritisk til at de spør om visakort info bare... Er fordi det også er en strømmetjeneste på lik linje med Spotify. Usikker på hva som er inkludert i gratisversjonen der Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Om andre enn meg ventet på det, kan jeg annonsere at google song-recognition har sneket seg stille inn på norske telefoner nå. Bare si "OK google - whats this song" eller trykk på googlemikrofonen og deretter noteikonet nede i hjørnet 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Gmail appen varsler ikke om nye eposter før jeg oppdaterer innboksen manuelt eller bruker appen. Har prøvd en del forskjellige løsninger, men det virker dårlige/kort tid. Noen som kjenner til problemet? Bruker en Nexus 5 med Android 6.0.1. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Gmail appen varsler ikke om nye eposter før jeg oppdaterer innboksen manuelt eller bruker appen. Har prøvd en del forskjellige løsninger, men det virker dårlige/kort tid. Noen som kjenner til problemet? Bruker en Nexus 5 med Android 6.0.1. Samme problemet her Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hatt litt samme problemet, gå inn og skru av/på alle notifications for Gmail løste det for min del. Altså, både i Gmail og i notification settings og alt du kan finne Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Noen som kjenner til problemet? En løsning er på vei, det ser ut som det er fikset hos meg. http://www.androidpolice.com/2016/02/10/the-gmail-sync-bugs-fix-is-rolling-out-over-the-next-week-no-app-updates-necessary/ Endret 16. februar 2016 av Mikachu Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Sønnen min er glad i å se litt på film osv på mobilen, men han vil gjerne holde i telefonen selv og da trykker han bort bildet. Finnes det noen app for dette, som gjør at man ikke kan trykke vekk det som er på skjermen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 VLC Der kan du låse skjermen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Alternativt hvilken app som helst + "én-appsmodus": https://support.google.com/nexus/answer/6118421?hl=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå