One 7 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Noe jeg synes ble dårlig av google i 6.0 er at mange rettigheter er blitt spleiset sammen. Foreksempel contacts og accounts, de burde vært hver for seg. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Mener å huske noe om at rettigheter skulle bli litt mer likt som på iPhone, slik at rettigheter ble gitt etterhvert som behovet kom. Er ikke spesielt begeistret for iPhone, men akkurat det ville vært mer praktisk synes jeg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Appene spør etter hvert nå ja. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 For oss som har M4 Aqua så kan man glede seg over at en oppdatering er kommet som gjør at enkelte forhåndsinstallerte apps er fjernet som standard. Dette har frigjort for meg i alle fall 700mb (kanskje mer). Gode nyheter for en telefon som har blitt nærmest ubrukelig grunnet lite plass. Har bare installert halvparten av appene jeg vil ha.Og så er det bekreftet at M4 Aqua får marshmallow, noe som gjør at da blir hele lagringsplass-problemet borte. Can't wait. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Noen som bruker gmail appen, og kan forklare meg hvordan jeg kan se eposter i all epost mappen? Når jeg trykker på arkivér epost knappen, skal jo eposten forsvinne fra innboks, men vises i all epost. Det gjør de ikke nå, det står bare "Det er ingen e-poster her". Har valgt "synkroniser alle" under innstilling for etikett, og får de opp i Gmail på web. Eneste måte å finne de på i appen etter man har arkivert de, er å søke etter de. Endret 19. oktober 2015 av K_7 Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Arkiver er slik jeg har forstått det en "mild" sletting, den forsvinner altså fra alle mapper utenom "arkivert" så vidt jeg har opplevd. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hvor er arkivert mappen da? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Arkiver er slik jeg har forstått det en "mild" sletting, den forsvinner altså fra alle mapper utenom "arkivert" så vidt jeg har opplevd. Etter at jeg har begynt å bruke Google Inbox har "arkivert" mappen fått en helt ny funksjon for meg. Der er alt jeg er ferdig med, mens i innboksen er alt jeg fortsatt jobber med. Har fått mye bedre system etter at jeg begynte med dette. I Inbox heter det forøvrig "Ferdig", men det er samme funksjon som arkivert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Mener å huske noe om at rettigheter skulle bli litt mer likt som på iPhone, slik at rettigheter ble gitt etterhvert som behovet kom. Er ikke spesielt begeistret for iPhone, men akkurat det ville vært mer praktisk synes jeg. Dette er ikke mulig før i Android 6. På 5 og lavere må du goda alt for i det hele tatt å installerte appen, og du kan ikke endre dette etterpå. Savner dette fra iPhone selv, mye bedre kontroll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Andre som har trøbbel med siste Gmail-oppgradering som kø i går? På Android 5.1.1 og denne før jeg ikke synket mot outlook.com lenger. Funker fint på 4.4. Endret 21. oktober 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
lals Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvor finner jeg igjen kjøpte apps fra google play? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Google play og mine apper Lenke til kommentar
lals Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Da får jeg se alle appene som jeg har installert, som er en del med tanke på at 90% er noe drit. Mener å huske at det var en knap som het "mine kjøpte apper" eller noe sånt. Men finner den ikke igjen.. Lenke til kommentar
koots Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 My account -> order history kan du jo se i det minste 1 Lenke til kommentar
tor-albe Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Varsling. Jeg bruker S Planner. Men ikke noe lyd som varsler om hendelser. Hvorfor? Er den ikke aktivert? Hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Android Pay datt automatisk inn på min Nexus 4 når jeg startet den opp etter et halvt års dødtid - noen andre som har fått den? Er vel ubrukelig utenfor USA uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Har den men får ikke gjort noe med den da den FC hver gang jeg prøver å legge til kredittkort. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Okei. Våknet opp i dag, og plutselig så fungerer verken Facebook eller Messenger på telefonen. Facebook-ikonet er byttet ut med en oransje ugle, og appen heter "No". Skjer ingenting når jeg åpner den heller. Messenger-appen har bare mistet ikonet og vil ikke åpnes. Tenkte først på virus, men det virker litt usannsynlig da jeg ikke har gjort noe spesielt utrygt på telefonen.Noen som har hørt om lignende?Legger ved screenshot av problemet Skal restarte telefonen og prøve å fjerne og reinstallere de igjen. Ville bare nevne det her, da det er et særdeles rart problem. edit: Restart og reinstallasjon av appene fungerte. Alt er som normalt, men det er fortsatt et merkelig problem å våkne opp til. Endret 24. oktober 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Er det annonsert noen TVer med Android TV og Marshmallow enda? Har Chromecast, så det er ikke veldig viktig, men når jeg først skal kjøpe en TV til 10k er der greit å få siste SW i stedet for en gammel versjon som neppe blir oppdatert. Varsling. Jeg bruker S Planner. Men ikke noe lyd som varsler om hendelser. Hvorfor? Er den ikke aktivert? Hvordan gjøres det?Aner ikke, men har du prøvd Google Calendar? Mye bedre enn S Planner etter min mening. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Sonys TV'er eller Nvidia Shield er vel alternativene pr idag, men jeg tror ikke Android TV følger samme oppdateringsskjema som mobilOS? https://www.android.com/tv/ Edit: eller Philips-tv. Endret 24. oktober 2015 av toth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå