Jotun Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Og problemet er jo da med flere slike programmer. Brannmann sam som ungene spiller kan eg ikke flytte noe på. Skal ikke ha sykt mange slike før minnet er fullt. Så var det dette med root som ikke er bare bare på min z3c.... Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Z3C selv - det er jo ikke vanskelig å roote, men det er litt omstendelig - derfor jeg ikke har giddet gjøre det selv. Har dog rootet alle tidligere telefoner, og det har alltid vært verdt det in the long run. http://forum.xda-developers.com/z3-compact/general/how-to-root-backup-drm-keys-t3013343 Endret 5. oktober 2015 av toth Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Android 6.0/Marshmallow factory images er ute for N5, N6, N7 (2013) og N9 og Nexus Player. Da er det bare å flashe i vei. http://www.androidpolice.com/2015/10/05/android-6-0-factory-images-are-live-for-the-nexus-5-6-7-9-and-player/ Endret 5. oktober 2015 av Xtra Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 venter på OTA på nexus 9 og 7. Håper de kommer snarest Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Now on tap funker ikke på min nylig oppdaterte Nexus 6, hopper bare rett til google now. Noen med bedre erfaring? Endret 5. oktober 2015 av -sprut- Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Now on tap funker ikke på min nylig oppdaterte Nexus 6, hopper bare rett til google now. Noen med bedre erfaring?Hvilket språk har du satt i Google Now? Tipper at det bare fungerer med US English. Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Takker, fikk det til å fungere når jeg satt telefon språket til US english. Merkelig kunstig begrensning av google å gjøre headline featuren sin utilgjengelig på norsk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hvorfor ha telefonspråket på norsk i utgangspunktet? 2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Syntes telefonen min laster ned og oppdaterer apper 24/7. Noen som vet om det finnes en enkel måte og se en oppdatering statistikk/historikk for hver apper, når og hvor ofte den oppdateres osv. Oppdatert alt av apper bare i forgårs, nå er det nettopp "62 apper som er oppdatert" igjen. Endret 10. oktober 2015 av esoteric Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Håper android også får nvme og smartslc som nye iphonen har. Prøvde en demo modell i dag, og den er seriøst lynrask til å åpne apper og websider. Du får "burst speed". Altså at den leser og skriver veldig fort til å begynne med, før det dabber ut, men på en tlf, bruker man sjelden å lese/skrive over lengre perioder. Håper ikke bare fokuset fremover blir raskere CPUer, når det er andre ting som får tlf til å virke raskere. For å sette det i perspektiv. Hvis jeg har en 8core extreme cpu i min stasjonære men en 5400rpm spinndisk, så vil jo den føltes tregere enn en dual core med en rask ssd. 2 Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Syntes telefonen min laster ned og oppdaterer apper 24/7. Noen som vet om det finnes en enkel måte og se en oppdatering statistikk/historikk for hver apper, når og hvor ofte den oppdateres osv. Oppdatert alt av apper bare i forgårs, nå er det nettopp "62 apper som er oppdatert" igjen. Prøv appen Changelog Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Screenshot_2015-09-18-08-40-05.png Finnes det enkle måter å gjøre dette på min z3 compact? Kjører siste Android fra Sony..... Du har jo spurt flere ganger om dette med "flytt til SD", og endelig har jeg støtt på det selv, med et Gameloftspill på 1,5gb - mesteparten av spillet ligger i én fil, en OBB-fil - og den kan ikke flyttes. Det som flyttes er ergo bare piss i havet. Feilen ligger ikke hos Android, men utvikler. Eneste måten å komme rundt det på er root, og deretter "GLtoSD", "Link2SD" eller annen app som kan simulere(linke) filen fra minnekortet til interminnet, for å "lure" spillet. Tidligere har jeg hatt apper som tar max 100mb, nå skjønner jeg plutselig din tidligere frustrasjon http://www.dinside.no/934862/android-faar-full-stotte-for-minnekort Dette vil vel kunne løse dette lille problemet mitt Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Endelig..! ..forutsatt at formateringen ikke hindrer deg i å lese minnekortet på en PC via telefonen koblet til da, man må kunne ta backup uten sky synes jeg. Samt føre alt over på PCn før formatering, og flytte det tilbake til tlf igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Tror nok at så lenge kortet er i telefonen vil man kun se et stort intern minne. Slik tolket eg teksten. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Må man selv slå av/på doze i Marsmallow? Evt. hvor? Hva med app. standby? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Syntes telefonen min laster ned og oppdaterer apper 24/7. Noen som vet om det finnes en enkel måte og se en oppdatering statistikk/historikk for hver apper, når og hvor ofte den oppdateres osv. Oppdatert alt av apper bare i forgårs, nå er det nettopp "62 apper som er oppdatert" igjen. Prøv appen Changelog Ga ikke helt den informasjonen jeg var ute etter, men var uansett en nyttig app, fin oversikt over endringene Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Må man selv slå av/på doze i Marsmallow? Evt. hvor? Hva med app. standby? Nei, men apputviklere kan stikke kjepper i hjulene på disse funksjonene: http://arstechnica.com/gadgets/2015/10/android-6-0-marshmallow-thoroughly-reviewed/9/ App standby skal man kunne slå på selv for potensielt vilkårlige apper i utviklerinnstillingene. Nå er det altfor tidlig å si hvordan disse funksjonene vil fungere og utvikle seg fra 6.0 og utover. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Må man selv slå av/på doze i Marsmallow? Evt. hvor? Hva med app. standby? Nei, men apputviklere kan stikke kjepper i hjulene på disse funksjonene: http://arstechnica.com/gadgets/2015/10/android-6-0-marshmallow-thoroughly-reviewed/9/ App standby skal man kunne slå på selv for potensielt vilkårlige apper i utviklerinnstillingene. Nå er det altfor tidlig å si hvordan disse funksjonene vil fungere og utvikle seg fra 6.0 og utover. Såvidt jeg kan se er App standby på som default for alle apper. Korrekt? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Skal være det ja slik jeg leser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå