borchgrevink Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Hehe, nja.... Skitjobb å slette duplikater... Skjønner forresten ikke helt hvordan den syncinga funker. Ser ikke ut som ting som slettes på mobilen forsvinner fra nettbrettet eller weben eller Google Disk på PC eller omvendt. I alle fall ikke noe system på det.... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Jeg har i alle fall tvunget ny opplasting flere ganger, uten å sitte igjen med noen duplikater. Når du fra Photos appen på telefonen velger slett får du en dialogboks som spør om du vil slette den på alle enheter. Hvis du sletter bilder som ligger lokalt gjennom andre apps så vil versjonen i skyen bli liggende. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Hvorfor skal du kjøre ny opplasting? Jeg har aldri fått noen duplikater i alle fall, så er rimelig sikker på at den merker det. Lurer på hvordan dette vil fungere for dem som har brukt den gratisopplastingen fra PC med begrenset oppløsning, og nå ønsker å laste opp alle bildene på nytt i "full størrelse". Endret 29. mai 2015 av mandela Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 NRK appen kan jeg styre fra lockscreen, men ikke squeeze commander. Noen som vet om det lar seg fikse det? Er Samsung S5 med siste oppdateringer. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Innstillinger - Lyd og varsel - Appvarsler (på min Nexus 5) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Hm, prøvde å sette på Priority på valgt app(Squeeze Commander), men det hjalp ikke. Den andre funksjonen jeg kunne velge var Block og regner med at den skal ikke være valgt. Så også på NRK sin app under Innstillinger - Lyd og varsel - Appvarsler, der var ingenting slått på. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) http://m.ebay.com/itm/271880614817 Noen som har fått testet denne enda, til tross for at det er nytt? Endret 30. mai 2015 av Wixicy Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Hm, prøvde å sette på Priority på valgt app(Squeeze Commander), men det hjalp ikke. Den andre funksjonen jeg kunne velge var Block og regner med at den skal ikke være valgt. Så også på NRK sin app under Innstillinger - Lyd og varsel - Appvarsler, der var ingenting slått på. Kan være at du har valgt å skjule alle varsler og at den som vises er en widget og ikke ett varsel. Det er vel programmerer som bestemmer. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 http://m.ebay.com/itm/271880614817 Noen som har fått testet denne enda, til tross for at det er nytt? Den var ikke dum..! Trenger den foreløpig ikke siden jeg har Sony med magnetkabel, men det kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Noen som vet om en måte og styre media/Spotify via AirDroid? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Skal du styre fra mobilen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ønsker sitte foran en PC og styre musikken som spilles fra mobilen med AirDroid. Forsøkte bruke web playeren og Spotify Connect for å oppnå det samme, men der virket ikke Connect ser det ut som. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ønsker sitte foran en PC og styre musikken som spilles fra mobilen med AirDroid. Forsøkte bruke web playeren og Spotify Connect for å oppnå det samme, men der virket ikke Connect ser det ut som. Jeg bruker Timote fra Nodria, det funker ganske bra Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Tror det er det motsatte av den der jeg er ute etter. Fjernstyre Spotify på mobilen fra en PC som jeg ikke kan installere programmer på, så trenger et web-basert fjernkontroll løsning som kan styre Spotify som kjører på mobilen/android. Jeg bruker alt AirDroid til å lese meldinger, styre samtaler osv, så syntes den også burde hatt media kontroller, men nei det det mangler. Det Timote gjør, kan kan vel alt gjøre med Spotify uten noe tredjeparts-programvare (med Connect) ? Endret 2. juni 2015 av esoteric Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Du kan ikke bare benytte Teamviewer da? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Tror det er det motsatte av den der jeg er ute etter. Fjernstyre Spotify på mobilen fra en PC som jeg ikke kan installere programmer på, så trenger et web-basert fjernkontroll løsning som kan styre Spotify som kjører på mobilen/android. Jeg bruker alt AirDroid til å lese meldinger, styre samtaler osv, så syntes den også burde hatt media kontroller, men nei det det mangler. Det Timote gjør, kan kan vel alt gjøre med Spotify uten noe tredjeparts-programvare (med Connect) ? Ja, jeg misforsto hva du var ute etter Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Er egentlig storfornøyd med Action Launcher 3, men siden Z3c'n min sliter med å holde den gående ser jeg etter andre launchere å forsøke før en eventuell factory reset.. Noen som kan anbefale en annen launcher? Har kun to krav; lett på minne, og alfabetisk liste over apper(med fokus på navn til appene istedenfor ikonet). Om den har støtte for widgets etc er fullstendig irrelevant. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Du kan ikke bare benytte Teamviewer da? Kan Teanviewer fjernstyre mobilen fra en pc via nettleser? Trodde det også kun virker andre veien, men får teste. Edit: Fikk ikke det til. Edit: Mobizen ser ut til å være nøyaktig hva jeg var ute etter dersom det er stabilt, omtrent samme som AidDroid bare også med screen mirror funksjon så jeg mer eller mindre kan styre alt på telefonen, uansett takk for tipsene, ser jeg ordla meg noe klønete når jeg spurte først. Endret 3. juni 2015 av esoteric Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Er egentlig storfornøyd med Action Launcher 3, men siden Z3c'n min sliter med å holde den gående ser jeg etter andre launchere å forsøke før en eventuell factory reset.. Noen som kan anbefale en annen launcher? Har kun to krav; lett på minne, og alfabetisk liste over apper(med fokus på navn til appene istedenfor ikonet). Om den har støtte for widgets etc er fullstendig irrelevant. Har du prøvd Apex Launcher? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.launcher Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 For dere som bruker den nye "Bilder" appen fra Google, så har jeg fått til ansiktsgjenkjenning selv om det i utgangspunktet ikke er tilgjengelig i Norge. - Last ned for eksempel Tunnel bear, og sett opp vpn med ip i usa - Fjern data fra Bilder appen - Åpne appen med ip i usa Når man fjerner amerikansk ip vil du fortsatt ha funksjonen aktiv i appen. Etter at jeg hadde gjort dette på telefonen, fungerer det og på nettbrettet etter at jeg har fjernet data i appen der og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå