Mr. P Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det bare meg, eller er det ikke vibrasjon ved mottak av SMS på HTC MAGIC? Lyden er på, og "Phone Vibrate" er huket av under lydinnstillinger. Den vibrerer fint når jeg mottar anrop, men ikke på sms..... Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det bare meg, eller er det ikke vibrasjon ved mottak av SMS på HTC MAGIC? Lyden er på, og "Phone Vibrate" er huket av under lydinnstillinger. Den vibrerer fint når jeg mottar anrop, men ikke på sms..... Hehe, om du går på meldinger, trykker meny og går på settings så finner du "vibrate" i bunnen.. Håper dette var forstårlig. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 JEg fant jeg fant. Takker for det!! Synes forøvrig det var rimelig knotete at det lå der.. og ikke sammen med ringetone osv.. Uansett, takk Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det bare meg, eller er det ikke vibrasjon ved mottak av SMS på HTC MAGIC? Lyden er på, og "Phone Vibrate" er huket av under lydinnstillinger. Den vibrerer fint når jeg mottar anrop, men ikke på sms..... Vibrasjon ved innkommende sms fungerer fint her med HTC Magic. Lenke til kommentar
grenness Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 JEg fant jeg fant. Takker for det!! Synes forøvrig det var rimelig knotete at det lå der.. og ikke sammen med ringetone osv.. Uansett, takk Kan generelt anbefale "Toggle Settings" fra Market: http://www.cyrket.com/package/com.cooolmagic.android.toggle5 En del bruker også AudioManager Widget for å få mer kontroll over lydene på sin Android: http://www.cyrket.com/package/com.smartand...pps.audiowidget (men jeg gjør ikke det) ~Christopher Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 JEg fant jeg fant. Takker for det!! Synes forøvrig det var rimelig knotete at det lå der.. og ikke sammen med ringetone osv.. Uansett, takk Det tenkte jeg også først, men tanken er jo da at du setter varslingsinstillingene i programmet det gjelder. Vil du har vibrering og ringetone i Gmail gjør du det i Gmail-programmet, samme med SMS osv. Poenget er at hvis du da laster ned et annet program du heller vil bruke til SMS så er det like lett å stille på varslingsinstillingene der også Lenke til kommentar
Alid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Til dere som har kjøpt HTC Magic: Hvordan er batterikapasiteten in real life? Nå må det da være noen som har fått testet........... Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Til dere som har kjøpt HTC Magic: Hvordan er batterikapasiteten in real life? Nå må det da være noen som har fått testet........... Jeg har besvart dette tidligere med at jeg er svært imponert over batterikapasiteten, men det kommer jo helt ann på bruken. Jeg har som standard å lade mine telefoner hver natt og fortsetter med det, men nå har jeg ikke ladet den siden lørdag ettermiddag og har forsatt 21% igjen.. Lenke til kommentar
Alid Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 men nå har jeg ikke ladet den siden lørdag ettermiddag og har forsatt 21% igjen.. Det må da være bra, i alle fall hvis du har brukt den en del. Er litt opptatt av at batterier må vare en stund på noe som er mobilt........ Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Ja, bruken kan vel diskuteres, men ladet den til rundt 19:00 lørdag, var hos noen venner hele kvelden og sto opp sent søndag, men surfet en del og sjekket litt e-post søndag, brukte et par applikasjoner og nå er jeg på jobb og har 20% igjen. Jeg er imponert, men jeg har tidligere gjort det til en vane å lade telefonen hver natt i ukedagene når jeg er hjemme eller ute på jobbreise. Men i forhold til Nokia E-serien, HTC Touch Diamond og Pro er jeg meget imponert! Endret 15. juni 2009 av marte05 Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei igjen, Noen som har vært borti problemer med å endre personsvarnummer? Jeg har HTC MAgic, og får beskjed om at "Voicemail number change failed" eller tilsvarende. En kamerat med samme telefon får dette til helt fint. Kan det være sim relatert? Noen som har noen tastekoder eller lignende for å få definert voicemail nummer? Hei, Start med ##002# for å deaktivere alle eventuelle viderekoblinger. Legg så inn igjen voicemail med **61*mobilsvarnummer**antall sekunder#. Erstatt antall sekunder med 5, 10, 15, 20 eller 30. 30 er jo det mest brukte. Denne koden gir deg voicemail når du ikke svarer. Får følgende feilmelding når jeg bruker kodene: Connection problem or invalid MMI code. DEt gjelder begge... 1 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Går det an å lure market til å tro at man er et annet sted, så man kan laste ned bluex fileshare? F.eks ved proxy ellerno? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Kan generelt anbefale "Toggle Settings" fra Market:http://www.cyrket.com/package/com.cooolmagic.android.toggle5 ~Christopher Jeg synes toggle settings virker utrolig lovende. Men har nå satt en del ting på "night"-profilen. Får den dog ikke til å slutte å gi lyd når jeg får sms... hjelp? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Da ser det ut til at det blir Magic på meg i løpet av sommeren *sitre* Tafsa litt på den på jobb i dag.. kjærlighet ved første touch Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Går det an å lure market til å tro at man er et annet sted, så man kan laste ned bluex fileshare? F.eks ved proxy ellerno? Som sagt tidligere: Vet ikke når det kommer offisielt, men det er fullt mulig å kjøpe programmer nå ved å følge Lokii sin guide. Man betaler med google checkout, og kan få pengene tilbake innen et døgn hvis man ikke vil beholde programmet. Link til guiden bør legges til i førsteposten. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Oh, mange takk og beklager at jeg ikke hadde lagt merke til den. Da blir det root i morra Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 er det bare jeg som er blind eller er det ikke noe equalizer til musikk på mobilen? savner å kunne justere lyden så jeg får litt mer bass osv... evnetuelt er det noen apps for dette? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) dere android sdk og emulator er jo genialt liten guide fra meg 1. Først laster du ned sdk http://developer.android.com/sdk/1.5_r2/index.html 2. unzip den til C:\ 3. åpne commandline aka (windows/start key + r) så cmd 4. så cd C:\android-sdk-windows-1.5_r2\tools 5. Da skriver du Android med google android create avd -n my_android1.5 -t 3 Android uten google android create avd -n my_android1.5 -t 2 6. så kjører du emulator med emulator.exe -avd my_android1.5 7. tada <3 Endret 15. juni 2009 av wiak Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) trur jeg venter på samsung sin hvorfor? 5megapixel kamera, 8GB interminne, OLED 3.2" skjerm osv http://www.engadget.com/2009/04/27/samsung...android-dreams/ Endret 15. juni 2009 av wiak Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har aldri holdt i en telefon som føltes så behagelig i hånda som Magic. Har krafsa på en del trykkskjermmobiler, men -ingen- matcher Magic på håndkomfort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå