smartphone Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Er det ikke nordmenn som oversetter Android til norsk? Tenker på ting som at det står :" Lader (35 min inntil full)" Dette står både på Nexus 7 og M7 One. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Aner ikke. Det er iallefall meget dårlig oversatt til tider. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Har alle nyere Sony mobiler bakside av glass og sånn folie på skjermen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Den (shatter-proof) plastfilmen på skjermen forsvant vel for et par år siden, med Xperia Z1 eller noe sånt om jeg ikke husker feil. Glass på baksiden varierer fra modell til modell, men toppmodellene har det stort sett vært glass på foran og bak, inkludert siste som er Z3. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Har lurt litt på Sony mobil, men er skeptisk til bakside av glass. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Er det ikke nordmenn som oversetter Android til norsk? Tenker på ting som at det står :" Lader (35 min inntil full)" Dette står både på Nexus 7 og M7 One. Hvordan ville du ha oversatt denne strengen? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) .. til fulladet eller til full (under tvil) Inntil. Det ene huset ligger inntil det andre. Jeg vet ikke hva det står på engelsk, jeg kan kun gjette. Men jeg greier antakelig å skrive litt mer fornuftig enn det som er gjort. Endret 7. april 2015 av smartphone Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 På min Nexus7 med 5.1 står det: Lader (fulladet om 1t 36min) 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Er det ikke nordmenn som oversetter Android til norsk? Tenker på ting som at det står :" Lader (35 min inntil full)" Dette står både på Nexus 7 og M7 One. Eeeeeh.... Lov å tenke litt. Google translate. Noe annet ville være en fallitterklæring! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Når man bruker Spotify på PC, kan man lage spillelister basert på musikk man finner på Spotify, og fra lokale filer. Men dette ser ikke ut til å fungere på mobil / nettbrett. Når jeg forsøker å spille disse på Spotify via mobilen, er de lokale filene på PC'n ikke mulig å spille av, selv om jeg også har de lagret på telefonen. Er det noen måte å løse dette på? Noen app som fikser det kanskje? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Prøvd dette? https://support.spotify.com/us/learn-more/guides/#!/article/Listen-to-local-files 1 Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 På min Nexus7 med 5.1 står det: Lader (fulladet om 1t 36min) Det er NORSK! Jeg har v 5.02, godt at Google retter opp slikt noe. Ja, kanskje det var Google Translate som er brukt på v 5.02--- Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Prøvd dette? https://support.spotify.com/us/learn-more/guides/#!/article/Listen-to-local-files Nei det har jeg ikke. Skal prøves. Det var akkurat noe slikt jeg var ute etter. Mange takk! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hvor vanskelig er det å "downgrade" android firmware versjon, for eksempel fra 5.0 -> 4.4.4? Er det bare å flashe en eldre firmware? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Ja, er stort sett bare det som skal til. Jeg har ikke hatt noen problemer med å downgrade ihvertfall, verken på custom eller stock ROM. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Hvor vanskelig er det å "downgrade" android firmware versjon, for eksempel fra 5.0 -> 4.4.4? Er det bare å flashe en eldre firmware? Stort sett ja. Men hvorfor downgrade? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Er vel ikke alltid nyere er bedre enn det som allerede er der. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Det kommer an på. Vet ikke om det gjelder alle mobiler, men på Galaxy-mobiler så ble bootloaderen oppdatert når man flashet stock SG-ROM (leste dette i november/desember da de første Lollipop-firmwarene for Note 3 ble lekket. Man må flashe gjennom Odin for at bootloaderen også skal bli oppdatert som er en nødvendighet for å kjøre 5.0). Etter det skal det visstnok ikke være mulig å gå tilbake til 4.x ettersom man ikke kan nedgradere bootloaderen. Mulig dette har endret seg dog. Endret 8. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) Har en liten case mtp lagring av app og appdata på enhet vs sd kort: To bilder som snakker om data i Brannmannsam 2. De stemmer jo ikke overens. Bilder fra filecommander er fra mappen intern på enheten under mappen Android og ODB/Data. Her ligger det data, mens på sd kortet er begge disse mappene tomme. Men telefonen sier at eg har flyttet til SD kort og har vesentlig mindre av denne dataen internt på enheten. I tillegg sier telefonen at eg har brukt 11 gigabyte på programmer. Hvor kan eg finne disse gigabytene internt på enheten? For eg har gått gjennom alle mappene og er ikke i nærheten. Er litt interessert i å finne synderne... Endret 10. april 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) De 260 MBene er selve appen. Sletter du de vil ikke appen fungere. De dataene på bare noen hundre kb er data som for eksempel innloggingsinformasjon og slikt. Nå tviler jeg på at du trenger å logge deg inn i den appen, men i spill er det vanligvis data om hvilket nivå man er på og sånt. Sletter du de vil det være som første gangen appen ble startet. Sjekk under mappen som heter Android. Endret 10. april 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå