toth Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Sony Z3C stock, veldig merkelig problem - 50% av meldinger kommer ikke i notification, så jeg aner ikke at jeg har fått melding..! Hjelp? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Er så digg å være tilbake i android leieren Samtidg er det utrolig gøy å leke med widgets og annet morro hvis man kjeder seg Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Noen som kan si meg hvorfor note pro 12,2 nettbrettet sender alle smsene mine som email til meg selv? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Du har vel satt den til å ta backup av sms til mail..... Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Og hvordan skrur jeg det evt av? Tror jeg har sjekket alt av innstillinger X antall ganger nå... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Eg hadde en app som gjorde dette. Mulig det ligger noe slikt fra samsung som du har fått aktivert? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 (endret) Ser at Samsung TabPro 10" har fått offisiell CM11, og vurderer å innstallere. Tidligere var det styr å få tilgang til TV2 sumo og DNB nettbank, noen som vet om dette fortsatt er problematisk med rootet brett? Endret 20. november 2014 av kimare Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Ser at Samsung TabPro 10" har fått offisiell CM11, og vurderer å innstallere. Tidligere var det styr å få tilgang til TV2 sumo og DNB nettbank, noen som vet om dette fortsatt er problematisk med rootet brett? Har ikke testet med nettbrett, men jeg har ihvertfall tilgang til begge deler på rootet mobil. Med stock rom vel og merke. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Sumo fungerte i sommer for meg (med root) når jeg brukte denne versjonen: http://androidforum.no/t/mod-tv2-sumo-app-for-rootede-telefoner/153?u=eirik Hør med Zygote i forumet der. Var han som fikset Sumo og Tour de France for meg i sommer DnB har jeg dessverre ingen aning om. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Bruker snapdragon battery guru. Men har hele tiden en melding oppe i venstre hjørne som sier: Location services required. All battery saving halted. Hvordan kan eg unngå dette problemet slik at battery saving ikke er halted. For det kan da ikke være negativt? Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Finnes det en app, innstilling eller lignende som gjør at jeg kan markere og kopiere tekst i en app eller nettside der det ikke går å markere og kopiere tekst på vanlig måte?(Jeg har root, hvis det skulle ha noe å si) Jeg har brukt litt "Copy Paste Any Text Trial". Det er en stund siden jeg brukte den, men jeg mener den fungerte greit. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Anbefalte time-laps apper? Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hvordan lager jeg hurtigkommando for å starte og stoppe et program? Bruker appen «Talkback» og skulle gjerne hatt muligheten til å aktivere og deaktivere «Talkback»ved å bare trykke inn en tast eller to, eventuelt tegne et mønster på skjermen. Hvordan får jeg det til? Må jeg legge inn en ny app som fixer sånt, eller ligger funksjonen inne i Android allerede? (Har Android 4.4.2 på en Note 2). Lenke til kommentar
Doffen jr. Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kanskje jeg må installere "Tasker"? -Eller finnes det noe enklere? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Finnes det noe som kan skjule root som funker på Get sin app? Vet at det finnes cloaker der ute, men har noen prøvd noen som funker på akkurat Get-appen? Har stock Lollipop u/root på min Nexus 7 (2012) nå, men savner root... Endret 13. desember 2014 av ArneBelinda2 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Finnes det noe som kan skjule root som funker på Get sin app? Vet at det finnes cloaker der ute, men har noen prøvd noen som funker på akkurat Get-appen? Har stock Lollipop u/root på min Nexus 7 (2012) nå, men savner root... Prøvde rootcloak (xposed-modul), og det fungerte ikke... Testet på Sony Xperia Z1. Endret 13. desember 2014 av learntofly Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Finnes det noe som kan skjule root som funker på Get sin app? Vet at det finnes cloaker der ute, men har noen prøvd noen som funker på akkurat Get-appen? Har stock Lollipop u/root på min Nexus 7 (2012) nå, men savner root... Prøvde rootcloak (xposed-modul), og det fungerte ikke... Testet på Sony Xperia Z1. Takk for svar, har prøvd det samme med csports sin app tidligere uten hell... Kjipt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 At de fortsatt ikke støtter horisontal visning på hjem- og låsskjermen derimot.... Med en 3.parts launcher fra Play Store kan det raskt fikses Ich weiss, men har hatt litt så-som-så erfaringer med slike og batteribruk. Mulig jeg bare har vært uheldig, så kan vel se på det igjen. Legg in ny launcher å velg denne som standard. Deretter tar du en reboot på telefonen. Da forhindrer du at du har 2 launchere som kjører oppå hverandre. Anbefaler Nova Launcher prime. Spesielt om man har en stor telefon da Nova har gestures som f. Eks lar deg dra ned notification drawern fra uansett på skjermen. Veldig kjekt på min note. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 de Gea er dagens mann. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå