Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvordan jeg får til å exportere hennes spillelister over på hennes nye konto ?

Hvis dere blir venner på Spotify, kan dere se hverandres spillelister (de må ikke være satt til secret status). Da kan hun enkelt opprette en ny spilleliste på sin nye bruker og kopiere alle sangene over fra spillelister som ligger på din bruker.

Lenke til kommentar

Det så jo ganske rart ut ja. Erfaringsmessig så hender det at Google-tjenester får noen sånne runder hvor de tar mye batteri. Under oppdateringer eller feil på systemet. Det er normalt ganske raskt fikset fra Google sin side.

Hvis det ikke blir bedre innen en dag eller to er det verdt å undersøke mer i alle fall

Lenke til kommentar

Det så jo ganske rart ut ja. Erfaringsmessig så hender det at Google-tjenester får noen sånne runder hvor de tar mye batteri. Under oppdateringer eller feil på systemet. Det er normalt ganske raskt fikset fra Google sin side.

Hvis det ikke blir bedre innen en dag eller to er det verdt å undersøke mer i alle fall

Ladet batteriet fullt og tok en restart i går, og nå etter ca et døgn er alt normalt igjen. Virker som det var noe som hadde hengt seg opp.

Lenke til kommentar

http://arstechnica.com/gadgets/2014/11/android-5-0-lollipop-thoroughly-reviewed/

Stor gjennomgang av Lollipop, mye lekkert her. Det jeg gleder meg mest til er vel lockscreen notifications, ART, Google søk tilgjengelig hele tida, forbedringer på batteritiden og nye kameramuligheter. Ihvertfall det jeg kommer på i farta.

At de fortsatt ikke støtter horisontal visning på hjem- og låsskjermen derimot....

Lenke til kommentar

Jeg og madammen har til nå delt en spotify konto.

Nå har vi fått en konto til hver av oss.

Er det noen som vet hvordan jeg får til å exportere hennes spillelister over på hennes nye konto ?

Er det mulig å få Spotify appen til å lagre musikken på minnekortet i stedet for lokalt på telefonen ?

er det veldig mange spillelister? Hvis ikke kan du bare trykke "del" på dem, og sende henne dem på mail/face/sms, og når hun da åpner lenkene kan hun velge å lagre/følge dem.
Lenke til kommentar

At de fortsatt ikke støtter horisontal visning på hjem- og låsskjermen derimot....

Med en 3.parts launcher fra Play Store kan det raskt fikses ;)

Jeg synes Lollipop virker svært lovende så langt, dog det er ganske mange åpenbare bugs som får meg til stille spørsmål ved QA-prosessen til Google. Men som med de fleste Google-prosjekter så går det seg som regel til etterhvert. Mye aktivitet på Gerrit også :)

Lenke til kommentar

Når jeg holder inne på Hjem-ikonet (På min Sony Z3) kommer det opp to shortcuts. Ene er Google Now og den andre en Sony What's new (eller noe). Hvordan kan jeg endre disse til å være andre snarveier?

Det kan du ikke. Men du kan deaktivere "Whats new":

https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z-ZL-ZR/Disable-remove-What-s-new-in-4-4-4/td-p/823607

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...