FenrisC0de Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hvordan synes dere utvalget norsk musikk er på Play Unlimited? Jeg finner ihvertfall det jeg leter etter stort sett uten unntak. Gikk fra Spotify til Google Play Music for noen måneder siden og er strålende fornøyd. 2 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Er det noen som vet hvordan jeg får til å exportere hennes spillelister over på hennes nye konto ? Hvis dere blir venner på Spotify, kan dere se hverandres spillelister (de må ikke være satt til secret status). Da kan hun enkelt opprette en ny spilleliste på sin nye bruker og kopiere alle sangene over fra spillelister som ligger på din bruker. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Google-tjenester har hoppet til topps på batteristatistikken min nå den siste tiden. Jeg syns spesielt tallene bak GPS er ganske drøyt, GPS står ikke på engang . Er det noe jeg kan gjøre her? Endret 10. november 2014 av :utakt Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det så jo ganske rart ut ja. Erfaringsmessig så hender det at Google-tjenester får noen sånne runder hvor de tar mye batteri. Under oppdateringer eller feil på systemet. Det er normalt ganske raskt fikset fra Google sin side. Hvis det ikke blir bedre innen en dag eller to er det verdt å undersøke mer i alle fall Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Mirror Beta now open Mirror lets you record a video of your Android screen, or cast it to: * Apple TV * Fire TV * Chrome (not Chromebook due to firewall issues) * other Androids Android Kitkat (4.4) devices require root. Android Lollipop (5.0) devices do NOT require root. Instructions and download: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.mirror Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det så jo ganske rart ut ja. Erfaringsmessig så hender det at Google-tjenester får noen sånne runder hvor de tar mye batteri. Under oppdateringer eller feil på systemet. Det er normalt ganske raskt fikset fra Google sin side. Hvis det ikke blir bedre innen en dag eller to er det verdt å undersøke mer i alle fall Ladet batteriet fullt og tok en restart i går, og nå etter ca et døgn er alt normalt igjen. Virker som det var noe som hadde hengt seg opp. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 http://arstechnica.com/gadgets/2014/11/android-5-0-lollipop-thoroughly-reviewed/Stor gjennomgang av Lollipop, mye lekkert her. Det jeg gleder meg mest til er vel lockscreen notifications, ART, Google søk tilgjengelig hele tida, forbedringer på batteritiden og nye kameramuligheter. Ihvertfall det jeg kommer på i farta. At de fortsatt ikke støtter horisontal visning på hjem- og låsskjermen derimot.... Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg og madammen har til nå delt en spotify konto. Nå har vi fått en konto til hver av oss. Er det noen som vet hvordan jeg får til å exportere hennes spillelister over på hennes nye konto ? Er det mulig å få Spotify appen til å lagre musikken på minnekortet i stedet for lokalt på telefonen ? er det veldig mange spillelister? Hvis ikke kan du bare trykke "del" på dem, og sende henne dem på mail/face/sms, og når hun da åpner lenkene kan hun velge å lagre/følge dem. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 At de fortsatt ikke støtter horisontal visning på hjem- og låsskjermen derimot.... Med en 3.parts launcher fra Play Store kan det raskt fikses Jeg synes Lollipop virker svært lovende så langt, dog det er ganske mange åpenbare bugs som får meg til stille spørsmål ved QA-prosessen til Google. Men som med de fleste Google-prosjekter så går det seg som regel til etterhvert. Mye aktivitet på Gerrit også Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Venter fortsatt på at aosp til min z1 skal få en brukbar lollipop-rom. Går fremover, men mangler litt for mye til daglig bruk for min del. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Venter fortsatt på at aosp til min z1 skal få en brukbar lollipop-rom. Går fremover, men mangler litt for mye til daglig bruk for min del. Det kommer snart 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 At de fortsatt ikke støtter horisontal visning på hjem- og låsskjermen derimot.... Med en 3.parts launcher fra Play Store kan det raskt fikses Ich weiss, men har hatt litt så-som-så erfaringer med slike og batteribruk. Mulig jeg bare har vært uheldig, så kan vel se på det igjen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Har ikke merket noe negativ innvirkning på batteri med Nova eller Apex selv, på mine enheter. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Når jeg holder inne på Hjem-ikonet (På min Sony Z3) kommer det opp to shortcuts. Ene er Google Now og den andre en Sony What's new (eller noe). Hvordan kan jeg endre disse til å være andre snarveier? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Når jeg holder inne på Hjem-ikonet (På min Sony Z3) kommer det opp to shortcuts. Ene er Google Now og den andre en Sony What's new (eller noe). Hvordan kan jeg endre disse til å være andre snarveier? Det kan du ikke. Men du kan deaktivere "Whats new": https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z-ZL-ZR/Disable-remove-What-s-new-in-4-4-4/td-p/823607 Endret 14. november 2014 av toth 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Synd noe så enkelt må gjøres så vanskelig :/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Linken virker ikke? Ønsker å deaktivere den, men kan ikke gjøre det på samme måte som de andre Sony appene.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Prøver igjen: https://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z-ZL-ZR/Disable-remove-What-s-new-in-4-4-4/td-p/823607 Alternativt: http://goo.gl/DtN1q4 Thanks but it appears you can disable it without root I found the solution on xda thanks to user akk2 1) run adb 2) adb shell3) pm block com.sonymobile.advancedwidget.entrance4) reboot5) Done! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Action Launcher vs Smart Launcher.. Urgh, valgets kval. Andre launchere som er verdt en titt? Nova og Apex blir vel ganske stock, mens Yahoo Avia-noe ble for mye styr. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Disse ser ikke SÅ stock ut vel? http://mycolorscreen.com/popular/?os=android&time=all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå