andreasn Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med et lite problem i Chrome? Jeg har tidligere brukt iOS, så er ikke dreven ennå. Det er et valg under her: Settings > Content settings > Google translate. Prøv å sett den til Off. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Var det jeg prøvde på, men det gikk ikke. Problemet forsvant i Android 4.4.4 uansett. Takk anyway. Lenke til kommentar
ryu Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Får dere tv2 sumo appen til å fungere? Kjører du ART runtime? TV2 Sumo funket ikke på min Nexus 5 når jeg kjørte ART, men funket fint når jeg byttet tilbake til Dalvik. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Shots fired! Endret 27. august 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Apple svarte. Det gikk fint med iphonen. Vet ikke om Microsoft har svart dog. Var vel 930 som ble nominert. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Bruk Windows utforsker og drag/drop? Hva er Android filoverføring godt for? Hvis du bruker Mac så er Android filoverføring kjekt å ha. Lenke til kommentar
Øyvind ZZ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hei. Ny bruker her. Har et spørsmål om forumet: Flott at det finnes en (stor) Android-tråd. Men hadde det ikke vært en idé å ha et android-forum med diverse temadedikerte tråder? Her er det jo meget vanskelig å se om noen har hatt samme problemer som meg :-)(Det har sikkert vært foreslått før, men hva skal til for å få det til?) Endret 30. august 2014 av Øyvind ZZ Lenke til kommentar
Øyvind ZZ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hei. Ny bruker her. Kjøpte ny android-mobil tidligere i sommer (Samsung S3), og lurer på følgende: Tenkte jeg nå skulle synkronisere google-kalenderen min til mobilens egen kalender 1) Finner ingen kalender-app. (Ikke på startsiden, ikke når jeg blar og ikke under "Programmer") Skal ikke det alltid følge med? Hvor finner jeg den evt.? (/ Hva heter den?) 2) Hvordan oppdaterer jeg google-kontoen på mobilen min? Jeg skiftet passord på google-kontoen min for ca. en uke siden (via PC'en), og når jeg nå går inn på "innstillinger", "kontoer" og "Google" får jeg opp "Synkroniseringsfeil" og "Synkronisering opplever for tiden problemer. Det er snart tilbake", Siste synkroniseringer er 23/8 - altså for en uke siden... Regner med at det er en sammenheng her :-) Jeg finner ingen steder jeg kan fortelle mobilen at jeg har nytt google-passord... Noen som kan hjelpe?3) Jeg oppdaget altså punktet over ved en tilfeldighet nå. Skal det være slik at jeg ikke får varsler når google-synkronisering ikke har virket på en uke? Endret 30. august 2014 av Øyvind ZZ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Kalenderappen til Samsung heter S Planner mener jeg huske. Når det gjelder googlekontoen... Gå til settings -> general -> accounts, inn på Google, velg øverst der det står ø[email protected] (eller hva du enn kaller den). Nede i høyre hjørne står det "remove account". Prøv det? Edit: kan forresten anbefale Cal som kalenderapp. Finfin app. Endret 30. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
Øyvind ZZ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Kalenderappen til Samsung heter S Planner mener jeg huske. Når det gjelder googlekontoen... Gå til settings -> general -> accounts, inn på Google, velg øverst der det står ø[email protected] (eller hva du enn kaller den). Nede i høyre hjørne står det "remove account". Prøv det? Edit: kan forresten anbefale Cal som kalenderapp. Finfin app. Takk for svar. S Planner fant jeg under programmer :-) Men "Remove account"... Mister jeg ikke data da? Jeg får advarsel om at de (kontakter, meldinger mm.) slettes fra enheten. Får jeg de tilbake når jeg registrerer kontoen på nytt, eller er de da tapt? (Blir det forresten krøll av å synce 3 kalendrer - både google-kalender, S-Planner og Cal, eller takler systemet/systemene dette?) Endret 30. august 2014 av Øyvind ZZ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Mener det skal gå fint, men jeg aner ikke. Bent til du får svar fra noen med litt mer peil enn meg, du. Du kan jo ta backup via kies på PCn først. Endret 30. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hei. Ny bruker her. Kjøpte ny android-mobil tidligere i sommer (Samsung S3), og lurer på følgende: Tenkte jeg nå skulle synkronisere google-kalenderen min til mobilens egen kalender 1) Finner ingen kalender-app. (Ikke på startsiden, ikke når jeg blar og ikke under "Programmer") Skal ikke det alltid følge med? Hvor finner jeg den evt.? (/ Hva heter den?) 2) Hvordan oppdaterer jeg google-kontoen på mobilen min? Jeg skiftet passord på google-kontoen min for ca. en uke siden (via PC'en), og når jeg nå går inn på "innstillinger", "kontoer" og "Google" får jeg opp "Synkroniseringsfeil" og "Synkronisering opplever for tiden problemer. Det er snart tilbake", Siste synkroniseringer er 23/8 - altså for en uke siden... Regner med at det er en sammenheng her :-) Jeg finner ingen steder jeg kan fortelle mobilen at jeg har nytt google-passord... Noen som kan hjelpe? 3) Jeg oppdaget altså punktet over ved en tilfeldighet nå. Skal det være slik at jeg ikke får varsler når google-synkronisering ikke har virket på en uke? Jeg foretrekker Google Kalender foran S Planner. Last ned fra Google Play. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Eller Cal. Enda bedre. Endret 30. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Gamlingen har problemer med at Google play spiser batteri. Dette er vel en klassiker, men det vil ikke gi seg. Han har en xperia zr med siste oppdaterte software. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det har jeg aldri hørt om før =s Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Gamlingen har problemer med at Google play spiser batteri. Dette er vel en klassiker, men det vil ikke gi seg. Han har en xperia zr med siste oppdaterte software. Sjekk om at han har siste version av Google Play (androidpolice.com) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Via Google play vil han få den siste? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Google play er ikke en egen app?..... Play butikk? Play what? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Google play er ikke en egen app?..... Play butikk? Play what? Er vel snakk om Google Play Services, dog Google Play er også en egen app. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Google Play Services: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.gms Google Play Store: http://www.androidpolice.com/2014/07/22/google-play-store-update-4-9-13-adds-material-design-app-and-content-pages-apk-download/ Kanskje dette kan hjelpe deg, hvis det er Google Play Services det er snakk om: http://forum.xda-developers.com/xperia-z/general/fixing-google-play-services-battery-t2766570 http://forum.xda-developers.com/xperia-sp/general/kk-battery-drain-google-play-services-t2847888 http://www.howtogeek.com/193982/why-is-google-services-draining-so-much-battery-on-android/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå