Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg testet All Access da det kom i statene (ifjor?), en god tjeneste. Grunnen til at jeg gikk tilbake til Spotify var rett og slett det "sosiale", at jeg ikke kunne dele spillelister, eller motta spillelister fra venner like lett.

Lenke til kommentar

Hvor finner dere Play Music streaming-tjeneste..? Jeg ser hovedsaklig muligheten for å kjøpe singler og album, som jo er totalt uinteressant og gammaldags.

edit: jeg har Play Music-appen, men det eneste jeg ser der er noen få lydfiler som ligger på mobilen.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Tipper det hadde hjulpet å Google.

Google Play?

Tipper han snakker om hvordan man bruker tjenesten, ikke hvor man finner appen eller registrer seg, noe som han alt har gjort :)

Hvor finner dere Play Music streaming-tjeneste..? Jeg ser hovedsaklig muligheten for å kjøpe singler og album, som jo er totalt uinteressant og gammaldags.

edit: jeg har Play Music-appen, men det eneste jeg ser der er noen få lydfiler som ligger på mobilen.

Du må gå via Radio funksjonen i appen, der kan du bla via artistene og albumene som ligger der, for å så legge de til i spillelistene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har brukt Apex lenge, men er åpen for utskifting dersom noen annen launcher treffer mine krav:

- Kunne sortere apps etter bruk. Enten i drawer eller dock
- Kunne gjemme apps i drawer

- Støtte forskjellige gestures og taps på homescreen. f.eks dobbeltap eller swipe up for å vise drawer

- Kunne ha 1 homescreen.

Lenke til kommentar

Har testet nå litt ut smart launcher. Funker helt greit. Ser pent ut. Ser litt amatørmessig når jeg legger til apper som ikke har samme icon-tema.

Aviate så interessant ut. Dog er fortsatt i Beta, og muligens litt for ustabilt.

Den launcheren kan endre seg utover dagen. Ala nyheter og været på morgenen, mail og musikk på dagen, avis og sosiale medier på kvelden.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Aviate og har gjort det noen måneder nå. Fungerer helt fint og har ikke hatt noen problemer med ustabilitet.

Den kunne gjerne vært flinkere til å bytte til Home/Work modus når jeg ankommer de stedene. Ofte må jeg gå inn og bytte til det selv (ikke at det er veldig mye jobb...). Større muligheter til å ha ikoner/widgets hadde også vært fint. Nå er det begrensninger på startskjermen på hvor mange man kan ha.

Eller er jeg ganske fornøyd og det er stort potensiale i denne launcheren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...