JohnRichard Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Super Nexus (tror den er til 9305 også), AOSP, CM. De sliter alle litt med Bluetooth og Kamera men ikke alle opplever problemer. Jeg har endt opp med Stock ROM + Nova Launcher Prime m/ Nexus ikoner. Synes det fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hei, noen som har en enkel og lettfattelig guide til hvordan roote en Samsung Galaxy S3 4G(I9305). Hvilket ROM ligner mest på det man får på en Nexus? http://aokp.co/ eller CyanogenMod Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har et lite spørsmål fra en gammel iOS bruker som har fått seg sin første Androidtelefon. Prøver å få overført kontaktene mine, og har satt opp en exhangekonto, slik som de gjør på Amobil. Når jeg da logger på med googlekontoen min på Androidtelefonen, så får jeg bare opp enkelte kontakter. Gjør jeg noe feil? Mulig noen kan peke meg i retning av en guide som forklarer det litt mer detaljert enn Amobil sin? http://www.amobil.no/artikler/slik-bytter-du-fra-iphone-til-android/116593/3 Og angående overføring av SMSer, er det et annet alternativ til det Amobil bruker? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har et lite spørsmål fra en gammel iOS bruker som har fått seg sin første Androidtelefon. Prøver å få overført kontaktene mine, og har satt opp en exhangekonto, slik som de gjør på Amobil. Når jeg da logger på med googlekontoen min på Androidtelefonen, så får jeg bare opp enkelte kontakter. Gjør jeg noe feil? Mulig noen kan peke meg i retning av en guide som forklarer det litt mer detaljert enn Amobil sin? http://www.amobil.no/artikler/slik-bytter-du-fra-iphone-til-android/116593/3 Og angående overføring av SMSer, er det et annet alternativ til det Amobil bruker? du kan iallefall kontrollere android-kontaktene dine ifra https://www.google.no/contacts/, importere via CVS eller vcard Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Jeg prøver å logge inn på den siden, men blir hele tiden sendt tilbake til log-in... Edit: Der gikk det plutselig. Får prøve å loke litt rundt og se om det er en måte å få kontaktene på iPhonen over til vcard eller no. Edit2: Ok, det var jo peace of cake. Logg inn på icloud.com > kontakter > merk alle > eksport vcard gå så inn på http://contacts.google.com > import vcard ... tada. Takk for tipset med vcard! Endret 6. januar 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Husk å deaktivere iMessage. Hvis ikke vil du gå glipp av mange meldinger fra iPhone-brukere. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Yes, det er gjort. Holder det ikke å fjerne telefonnummeret fra Apple-ID slik at jeg fortsatt kan sende meldinger fra iPaden min? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Husk å deaktivere iMessage. Hvis ikke vil du gå glipp av mange meldinger fra iPhone-brukere. Hvis iphonen er slått av??? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hvis iphonen er slått av??? Har ikke hatt iPhone selv så er litt på tynn is her, men jeg mener det ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Men det skjer jo ikke om man ikke har mobilt bredbånd på mobilen? Kona får bare automatisk valg om å sende sms når kontakten hun sender til ikke er i dekning eller ikke har internett på mobilen. Mener eg å huske. Og man mottat jo vanlig sms med en gang man selv er utenfor dekning? Men har man en ipad liggende og slenge vil det jo se ut som man har nettverk og de andre vil nok da sende imessage. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har deaktivert iMessage på både iPhone og iPad, likevel sender folk med Appleprodukter meldinger i form av iMessage. Andre som har vært borti dette? Apple skal ha 300kr for å "feilsøke" på problemet, litt uaktuelt igrunn.. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Da har jeg installert Cyagenmod 10.1.3. Fatter ikke at jeg ikke gjorde det før, blir jo nesten som å få en helt ny mobil. Hvor lang tid pleier det å gå før en versjon blir omgjort fra Nightly til Stable, og blir settings og filer slettet hvis jeg oppdaterer versjon? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Takk for svar, da skal jeg kanskje prøve meg på en Nightly. Ihvertfall en sann glede å bli kvitt Touchwiz! Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Er det andre som opplever at hvis en justerer lyden opp eller ned imens en ser film på Youtube eller andre online media spillere at videoen stopper/pauser (Xperia z1) ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Er det andre som opplever at hvis en justerer lyden opp eller ned imens en ser film på Youtube eller andre online media spillere at videoen stopper/pauser (Xperia z1) ? Har ikke noe problem med dette på min Z1. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Da har jeg installert Cyagenmod 10.1.3. Fatter ikke at jeg ikke gjorde det før, blir jo nesten som å få en helt ny mobil. Hvor lang tid pleier det å gå før en versjon blir omgjort fra Nightly til Stable, og blir settings og filer slettet hvis jeg oppdaterer versjon? CyanogenMod har en holdning pr dags dato at man ikke spør om ETA for de kan ikke gi deg en. Nightly builds er ganske så dønn stabil (det jeg personlig har erfart) så du trenger sjelden å bekymre deg over bugs ol. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Skulle så gjerne fått CM på min S4 Active også. Hater Touchwiz. Har nå lagt inn vanilla launcher og noen apper rett fra Google. Det hjelper litt, men fortsatt mye skrot igjen, ikke minst alle S-appene og andre som jeg ikke kan fjerne. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Har kjøpt en lexar 32gb usb stick. Den fungerer på tv, å pc, men når jeg kobler den til min note 3,så kommer det opp at "usb enheten er skadet" eller noe lignende. Noen som vet hvorfor det skjer? Eller enda bedere, har en løsning? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Har du prøvd å formatere sticken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå