Slai Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Er flerfoldige scannerapps. Trenger du den spesifikke appen? Endret 29. november 2013 av Slai Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei, noen som vet om denne appen finnes til Android? https://itunes.apple.com/app/id590220799?mt=8 Om den spesifikken appen finnes spørs ... men du har flere som ligner. Se på denne f.eks CamScanner -Phone PDF Creator https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intsig.camscanner&hl=no Liten artikkel fra cnet om dokumentskanning på Android. http://howto.cnet.com/8301-11310_39-57370087-285/how-to-scan-documents-with-android-devices/ Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Skulle sende et dokument til noen, og ifølge dem så var det kun den funket for de. For min del er det samme hva, siden jeg regner med det er mobilkameraet som har mest å si for resultatet. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 CamScanner fungerer bedre enn alt jeg prøvde av scannerapps på iOS. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Noen som bruker SwiftKey? Hvordan velge man egentlig mellom alternative ord når man bruker Flow? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Trykk en gang på ordet du ønsker å endre, så får du opp valgene som normalt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 ok, MAJOR drawback med 4.4 kitkat oppdaget for min del: Det er plutselig en begrensning på totalstørrelse vedlegg i epost-appen, 5mb. Jeg sender(sendte) ofte 5-6 nytatte bilder fra mobilen til jobbpc eller kollega via email. Det kan jeg visst ikke lenger. Om noen finner en workaround uten å bruke 3dje parts email-app blir jeg glad. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 ok, MAJOR drawback med 4.4 kitkat oppdaget for min del: Det er plutselig en begrensning på totalstørrelse vedlegg i epost-appen, 5mb. Jeg sender(sendte) ofte 5-6 nytatte bilder fra mobilen til jobbpc eller kollega via email. Det kan jeg visst ikke lenger. Om noen finner en workaround uten å bruke 3dje parts email-app blir jeg glad. Automatisk backup til Dropbox/google pluss. Når bildene er lastet opp, så kan du sende de som epost Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Er kitkat en launcher ? Hva er fordelen/ulempen med å bruke en launcher ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kitkat er en versjon av android. Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Automatisk backup til Dropbox/google pluss. Når bildene er lastet opp, så kan du sende de som epost Kanskje dårlig forklart - det har jeg allerede, ikke det jeg vil ha. Jeg vil maile bildene direkte til kollega fra telefonen, som jeg alltid har gjort. Autobackup+gå til pc+logge på+laste ned+maile er en MYE tyngre prosess enn å merke bildene på telefon, og trykke share to email. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kanskje dårlig forklart - det har jeg allerede, ikke det jeg vil ha. Jeg vil maile bildene direkte til kollega fra telefonen, som jeg alltid har gjort. Autobackup+gå til pc+logge på+laste ned+maile er en MYE tyngre prosess enn å merke bildene på telefon, og trykke share to email. Det hørtes ut som en veldig rar prosess ja, men bruk da dropbox app`en! Husk at autobackup går ikke bare til PC`en din, men til dropbox-skyen. Gikk jeg inn på app`en her selv for å teste nå. Der kan du velge så mange bilder du vil dele, trykker share, så sender du en link til de som skal se bildene. Dette klarte jeg på under 1 min her.. Da kan mottakerne velge selv om de vil laste ned bildene Har ikke KitKat selv ennå (S3), men den limiten skal jeg uansett se på selv senere om den kan gjøres noe med. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kitkat er en versjon av android. Hvordan gjør man for å få denne versjonen ? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvordan gjør man for å få denne versjonen ? Du må vente til den kommer til din mobil. Er den gammel nok så kommer den antakeligvis ikke, men du kan roote den og kan selv installere en modifisert versjon av Android som kjører på versjon 4.4 a.k.a KitKat. Når Google lanserer en ny versjon så tilpasser mobilleverandørene versjonen den til hver enkelt mobil som de skal gi oppdateringen til. Deretter må også operatøren akseptere den (Kjøpte du den låst til Telenor f.eks. må du vente til Telenor aksepterer den). Det er derfor oppdateringer tar litt tid. Har du en ikke så altfor gammel Google Nexus så får du oppdateringene så fort de kommer ut. Hvilken mobil har du? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Sony Z1 Sony har sagt at 4.3 kommer i løpet av desember, og 4.4 etter dette en gang: http://blogs.sonymobile.com/2013/11/07/on-jelly-bean-4-3-kit-kat-4-4/ Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det hørtes ut som en veldig rar prosess ja, men bruk da dropbox app`en! Husk at autobackup går ikke bare til PC`en din, men til dropbox-skyen. Gikk jeg inn på app`en her selv for å teste nå. Der kan du velge så mange bilder du vil dele, trykker share, så sender du en link til de som skal se bildene. Dette klarte jeg på under 1 min her.. Da kan mottakerne velge selv om de vil laste ned bildene Har ikke KitKat selv ennå (S3), men den limiten skal jeg uansett se på selv senere om den kan gjøres noe med. Takk for at du forsøker å hjelpe, men autobackup har jeg som sagt til G+, så den er OK - foreløpig får jeg bare bruke gmail til bilder, den har ingen begrensning.. Jippi for inkonsekvens google :/ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Article: Fleksy keyboard exits beta, now available on Google Play Fleksy keyboard exits beta, now available on Google Play http://www.androidcentral.com/fleksy-keyboard-exits-beta-now-available-google-play Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har fått tab7.7 av jobber som vi bruker til pda, men denne er på android 3.2 ffs.. kan jeg oppdatere denne her uten å miste noe? Tenker på programmet vi bruker til å skrive timer osv på... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva bruker dere til å skrive timer? Hvis det er Handyman så funker det på 4.1 ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå