eddott Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Så da lurer jeg ganske enkelt på hvilke gode eksempler på widgets som brukes. Enten som tilbyr god funksjonalitet, eller rask informasjon. Eller noen andre slags gode widgets, men ikke slike som basically bare er et ikon som ser litt annerledes ut :-P Simple Calendar Widget og Aix Weather Widget er et must for meg ihverfall. Samt DroidStats. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 K-7: Jeg misliker også den nye Maps sterkt, de har jo fjernet alle de nyttige funksjonene! Jeg prøvde å hente frem en fersk backup (gjort med Titanium Backup) av den gamle versjon, men den ville ikke fungere (force closed hele tiden). Mistenker at det skyldes at jeg har nyere gapps rammeverk. Her er link til versjon 6.14.4 av Maps: http://www.sendspace.com/file/5kdzyw Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hva de har fjernet i den nye utgaven av maps? Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Har en Samsung Galaxy S Advance liggende som jeg tenkte jeg kunne bruke som fast fjernkontroll til smart tv'en min. Viser seg dog at "appen er inkompatibel med enheten min". Har versjon 4.1.2 av android. Er det noen vei rundt dette? Har aldri brukt Android før, så aner ikke hvordan det kan løses. Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Desverre, men finnes alternativer som kan brukes. Jeg vil derimot ha Samsung sin egen app, og ikke noe halvferdig tredjeparts-opplegg. Har skjønt at jeg må roote telefonen og diverse for å få det til Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvordan skal telefonen snakke med tv? Ir, bt, wifi? Er det smarttv? Lenke til kommentar
August. Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvordan skal telefonen snakke med tv? Ir, bt, wifi? Er det smarttv? Snakk om tilkobling over wifi og blåtann. Er smarttv ja. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Finnes det en app som funker slik photobucket gjør? Slik at du laster opp et bilde og får url som du kan putte inn i [/img] kdkdk Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hva de har fjernet i den nye utgaven av maps? Det jeg savner mest, er muligheten til å måle på kartet. Jeg tror det var Labs, men det ser ut som om hele Labs har forsvunnet.. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det+ at navigasjonsdelen er blitt mer strippet ned/simplifisert og tungvint. Syns også layouten, kartene og funksjonene er blitt styggere. Og siden Maps sluttet eller rettere sagt nektet å virke uten å bli oppdatert har jeg sluttet å bruke den så mye som før. Har smått begynt å bevege meg over til TomTom i kombinasjon med Kommunekart appen, lite man ikke finner med de. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hvilken nettleser bruker folk flest? Føler aldri jeg blir skikkelig komfortabel med nettleserene på Android-telefoner, alltid noe irriterende som ligger å gnager Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Sliter litt med og falle til ro med en nettleser selv, har flere installert og bytter litt frem og tilbake, men bruker hovedsaklig Chrome. Ser de har rettet enkelte av tingene som jeg ikke liker i Chrome Beta, så tipper jeg kommer til og fortsette med Chrome også.Problemer stammer muligens litt fra pc for min del, hvor jeg har litt av samme problemstilling, der bruker jeg Firefox på jobb pc-en, og Chrome hjemme. Har lyst til og få utnyttet synkroniseringa mellom pc / mobil skikkelig, men da må jeg få bestemt meg, og hadde det ikke vært for at jeg har et veldig godt oppsett på Firefox på jobb PC-en som jeg bruker mest, så hadde valget hvert enkelt. Endret 9. november 2013 av esoteric Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Bruker bare Chrome og savner nada. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Har brukt Chrome selv på iPhone og en stund På Z1, men har prøvd litt forskjellig den siste mnd. Skal prøve Chrome igjen en stund nå Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Irriterer meg at Chrome har forandret tabsveipen til kun øverst i adresselinjen. Var mer hendig når den var over hele siden syntes jeg. Skulle ønske de lot meg sette adresselinjen nederst i stedet for øverst i tillegg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Bruker "Internett" på S3. Savner Flash i Chrome. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Irriterer meg at Chrome har forandret tabsveipen til kun øverst i adresselinjen. Var mer hendig når den var over hele siden syntes jeg. Skulle ønske de lot meg sette adresselinjen nederst i stedet for øverst i tillegg. Tipper de har planer om å legge menyen med sveip fra venstre, slik som fler og fler apper har. Lik den i Play store. Det er ihvertfall min teori. Ellers ser jeg ikke poenget med å fjerne tab switching med sveip fra siden. Håper de da kan legge bokmerker på høyre side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå