Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Samsung Galaxy S Advance liggende som jeg tenkte jeg kunne bruke som fast fjernkontroll til smart tv'en min. Viser seg dog at "appen er inkompatibel med enheten min". Har versjon 4.1.2 av android. Er det noen vei rundt dette? Har aldri brukt Android før, så aner ikke hvordan det kan løses.

Lenke til kommentar

Det+ at navigasjonsdelen er blitt mer strippet ned/simplifisert og tungvint. Syns også layouten, kartene og funksjonene er blitt styggere. :thumbdown::yucky:

Og siden Maps sluttet eller rettere sagt nektet å virke uten å bli oppdatert har jeg sluttet å bruke den så mye som før.

Har smått begynt å bevege meg over til TomTom i kombinasjon med Kommunekart appen, lite man ikke finner med de.

Lenke til kommentar

Sliter litt med og falle til ro med en nettleser selv, har flere installert og bytter litt frem og tilbake, men bruker hovedsaklig Chrome. Ser de har rettet enkelte av tingene som jeg ikke liker i Chrome Beta, så tipper jeg kommer til og fortsette med Chrome også.

Problemer stammer muligens litt fra pc for min del, hvor jeg har litt av samme problemstilling, der bruker jeg Firefox på jobb pc-en, og Chrome hjemme. Har lyst til og få utnyttet synkroniseringa mellom pc / mobil skikkelig, men da må jeg få bestemt meg, og hadde det ikke vært for at jeg har et veldig godt oppsett på Firefox på jobb PC-en som jeg bruker mest, så hadde valget hvert enkelt. :hm:

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Irriterer meg at Chrome har forandret tabsveipen til kun øverst i adresselinjen.

Var mer hendig når den var over hele siden syntes jeg.

Skulle ønske de lot meg sette adresselinjen nederst i stedet for øverst i tillegg.

Tipper de har planer om å legge menyen med sveip fra venstre, slik som fler og fler apper har. Lik den i Play store. Det er ihvertfall min teori. Ellers ser jeg ikke poenget med å fjerne tab switching med sveip fra siden. Håper de da kan legge bokmerker på høyre side...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...