DementedAlbino Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Under innstillinger så er ikke valget om å synkronisere der lengre slik det var på tidligere utgaver av facebook. Jeg lastet uansett ned contact+ som gjør dette for meg nå og fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja da var jeg tilbake på Android, etter nesten 1 år med iPhone 5 Ett spørsmål; I Chrome i iOS er det en smooth overgang til fullskjerm om man trykker på en YouTube video på f.eks dette forumet. Nå på Z1 er det helt Nille, og trykker man på videoen begynner den å spille av i vinduformat, uavhengig om man vrir og vender på telefonen. Altså det virker helt elendig. Løsning? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Personlig trives jeg best med å åpne YouTube i appen, og ikke direkte i nettleseren. Bare å sette det som standard valg, men mulig andre foretrekker web-versjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Personlig trives jeg best med å åpne YouTube i appen, og ikke direkte i nettleseren. Bare å sette det som standard valg, men mulig andre foretrekker web-versjonen. Hvordan setter jeg disse innstillingene ? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hvordan avinstallere TripAdviser? Det vil ikke la seg avinstallere ved å trykke på appen. Andre program går fint / enkelt å avinstallere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hva skjer med at Android enda IKKE greier å vise kontakt bilder skikkelig, etter man ha synket eksisterende kontakter med facebook? Ser jo helt forjævlig ut når noen ringer Er det en omvei rundt dette? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Contact+ har ett valg om å syknronisere bilder med høy kvalitet, ikke testet det selv enda så vet ikke om det er bedre enn den vanlige måten. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er det noen som vet hvordan man laster ned bildene man har inne på google+ til nettbrettet ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ligger ikke de i galleriet? Har ikke mobilen her, så kan ikke sjekke. Men trodde man hadde tilgang til et google+ arkiv.... Da tenker eg på bilder man selv har lagt ut på google+ Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hva skjer med at Android enda IKKE greier å vise kontakt bilder skikkelig, etter man ha synket eksisterende kontakter med facebook? Ser jo helt forjævlig ut når noen ringer Er det en omvei rundt dette? Jeg bruker "Übersync". Det lar deg velge hvilken kvalitet du synkroniserer kontaktbilder med selv, samt en hel del andre ting. Anbefales. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Contacts+ gjorde faktisk jobben bra, men må nesten sjekke ut den der også bare for å sammenligne Takker! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Vil anbefale deg å ta av de funksjonene du ikke trenger i contact+. Skal teste Übersync selv, se hva det kan by på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Finner ikke den appen på Playstore? EDIT; glem det Endret 10. oktober 2013 av Mala Lenke til kommentar
Morelia_ss Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Hallo. Er helt ny bruker på Android og trenger litt hjelp. Er ute etter å ha forskjellige ringe toner på forskjellige kontakter. Kunne tenkt meg en ringetone til kollegaer og en annen til ukjente nr pluss en egen til kona. Finner ikke ut dette på Sony Experia Z1 min. noen som kan hjelpe ? Vet at mann kan legge til ringetone til hver enkelt kontakt, men jeg leter etter en mulighet til og legge en ringetone til hele "mappen" med f. eks kollegaer og en annen til familie. Takk Endret 11. oktober 2013 av Morelia_ss Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Du kan prøve dette, om Z1 har samme standard telefonapp som Z https://docs.google.com/file/d/0B3vhwl1mF8a3RUxZNFBPWnBZX1k/edit?usp=sharing Om ikke, kan du prøve andre telefonapper, finnes mange av de. Endret 11. oktober 2013 av Halsoy Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen som vet om en god måte å overføre musikk fra macbooken min til android mobilen? Telefonen dukker ikke opp i Finder, har LG G2. Det er ikke mulig å koble den til som masselagringsenhet. Hjææælp! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen som vet om en god måte å overføre musikk fra macbooken min til android mobilen? Telefonen dukker ikke opp i Finder, har LG G2. Det er ikke mulig å koble den til som masselagringsenhet. Hjææælp! Kabel bruker de færreste lengre. Installere ES file explorer på Android så kan du kople opp til pc/mac over LAN. Åpne delt smb share via ES fileexplorer og kopiere frem og tilbake så mye du orker uten å kople til med usb kabel. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Lastet ned en app som heter airdroid, fungerte veldig fint Der kan man adminsitrere telefonen rett fra nettleseren, sikkert samme greia som ES file explorer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 airdroid er genial. Skulle til å foreslå den. Enklere finnes vel knapt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Lastet ned en app som heter airdroid, fungerte veldig fint Der kan man adminsitrere telefonen rett fra nettleseren, sikkert samme greia som ES file explorer. Nei ikke helt det samme. Med ES browser du pc/mac fra telefonen og gjør at fil flytt/kopierings arbeidet der. Når man har Airdroid på telefonen gjøres browsingen fra pc/mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå