kenny28 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ja, du kan ha flere gmail kontoer på samme apparat samtidig. Dvs at dere kan benytte en felles til f.eks. apps. Og en annen til synk, slik at man ikke blander kontakter, kalenderoppføringer etc med hverandre. I GooglePlay velger du hvilken konto du ønsker å benytte i forhold til apps. Da trenger man jo ikke kjøpe samme app flere ganger. Siden man da kan dele dem over flere apparater. Hilsen Kenneth. Flott, helt supert. Og dette er helt lovelig antar jeg ? Er det begrensninger på hvor mange enheter som kan dele en app ? Er det noen som helst ulempe med å ha en felleskonto for appene/spill/programmer ? Lenke til kommentar
kenjako2 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Flott, helt supert. Og dette er helt lovelig antar jeg ? Er det begrensninger på hvor mange enheter som kan dele en app ? Er det noen som helst ulempe med å ha en felleskonto for appene/spill/programmer ? Er vel egentlig meningen å dele kun for enbruker, hvis man har f.eks en privat-, en jobbmobil, og et nettbrett. Så lovligheten rundt å dele kjøpte apps over flere forskjellige brukere tør jeg ikke svare på, siden jeg ikke vet det. Mulig noen andre her har sjekket ut dette. Nei, er vel ikke noen bakdeler ved selve delingen av kjøp. Eneste du må huske på er jo å huske å velge bort synk av kontakter, kalender ++ som jeg nevnte tidligere på apparatene som kun bruker denne kontoen tilegnet apps. Endret 13. september 2013 av kenjako2 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sitter her med stock ROM på min Galaxy S3 og har lyst å prøve ut CyanogenMod. Er helt ny til ROM's og vil gjerne ha noen tips til nyttige sider/guider til hvordan jeg skal gå frem. Noen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Sitter her med stock ROM på min Galaxy S3 og har lyst å prøve ut CyanogenMod. Er helt ny til ROM's og vil gjerne ha noen tips til nyttige sider/guider til hvordan jeg skal gå frem. Noen? Prøv guiden som Cyanogenmod folkene gir ut selv: http://wiki.cyanogenmod.org/w/Install_CM_for_i9300 Dobbeltsjekk at du faktisk har en i9300 og ikke en av de andre utgavene. Følg den step by step og kontroller at du gjør alle stegene i riktig rekkefølge. Sist men ikke minst, BACKUP, BACKUP, BACKUP!! Si ifra hvis du får problemer Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Prøv guiden som Cyanogenmod folkene gir ut selv: http://wiki.cyanogenmod.org/w/Install_CM_for_i9300 Dobbeltsjekk at du faktisk har en i9300 og ikke en av de andre utgavene. Følg den step by step og kontroller at du gjør alle stegene i riktig rekkefølge. Sist men ikke minst, BACKUP, BACKUP, BACKUP!! Si ifra hvis du får problemer Takk, men prøvde å følge guiden der i går, og stopper opp på trinn 5; On the computer, open a terminal and run the following command from the Heimdall directory:heimdall flash --RECOVERY recovery.img --no-reboot Går ut i fra at det er heimdall.exe-fila som ligger i \Release-mappen hvor jeg skal skrive inn dette, men får bare opp feilmeldingen: "Programmet kan ikke starte fordri MSVCR110dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt." Men jeg har installert Visual C++-"pakken" flere ganger, og det funker fremdeles ikke. Kan godt hende jeg har misforstått helt her, men skjønner altså ikke hva jeg gjør feil. Endret 14. september 2013 av gard. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg foretrekker Odin. Mye enklere. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Prøvde med Odin nå, og det funket. Takk! Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Går det an å koble tlf til PCen og bruke tlf som både musepadd og tastatur? Vist ikke, noen programmerere som tar utfordringen? Det burde vel i høyeste grad være mulig? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jepp. Masse apps til det. Brukt pc remote selv. Endret 15. september 2013 av Slai 1 Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jepp. Masse apps til det. Brukt pc remote selv. Seriøst? Og dette virker på windows 8 også? Har du lyst til å gi meg en liten innføring om hva jeg skal instalere? Jeg regner med jeg må instalere en app på både tlf og datamaskinen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Må nok installere på begge 2 ja. FInnes massevis av apper som ordner den biffen. 1 Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Må nok installere på begge 2 ja. FInnes massevis av apper som ordner den biffen. Jeg fikk det til :-) I alle fall på w7, så da er det nok like lett som på w8. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Finnes det en app som lar meg "låse" andre apper i et visst tidsrom? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Titanium Backup PRO lar deg vel fryse apps uten problem, hvis det er det du mener? Eller mener du "mellom ti og fem skal ikke fb og Twitter kunne åpnes"? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Trenger et fullt keyboard på nettbrett/mobil med piltaster i tillegg til å styre PC. Har Unified remote som erbra, men mangler piltaster. Tips? Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Trenger et fullt keyboard på nettbrett/mobil med piltaster i tillegg til å styre PC. Har Unified remote som erbra, men mangler piltaster. Tips? Vel, remote control virker sammen med swiftkey. på swiftkey kan du sette på piltaster om du vil;-) Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Vel, remote control virker sammen med swiftkey. på swiftkey kan du sette på piltaster om du vil;-) Høres lovende ut. Link? Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Høres lovende ut. Link? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey.phone.trial&hl=no 1 måned gratis, ellers koster det vel rundt 20 kr å kjøpe. Fanntastisk inteligens på swiftkey, etter 1 måneds bruk har den lært hvilkene ord du bruker og fullfører ordene etter 1-3 trykk. Så vist ikke du er veldig paranoid så er swiftkey absolutt verdt å bruke! Endret 15. september 2013 av ArlionMajere Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er nok det siste der jeg mener ja Titanium Backup PRO lar deg vel fryse apps uten problem, hvis det er det du mener?Eller mener du "mellom ti og fem skal ikke fb og Twitter kunne åpnes"? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Prøvde med Odin nå, og det funket. Takk! Så bra, jeg glemmer dessverre problemene relatert windows og installasjoner osv av programvare :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå