Looke Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Noen som vet om en app som lar deg spille av youtube filmer og la den kjøre i bakgrunnen ? slik at du kan drive med andre ting samtidig som du streamer youtube musikk ? Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Noen som vet om en app som lar deg spille av youtube filmer og la den kjøre i bakgrunnen ? slik at du kan drive med andre ting samtidig som du streamer youtube musikk ? Denne fungerer veldig greit for meg. Du trenger ikke loogge inn med noen youtube konto (hvilket for meg er ett pluss), men du kan fremdeles spille av spillelistene dine. Du bare søker på spillelister, så finner den lister ved navn. Veldig enkelt, og fungerer veldig greit. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nobeid.uListenLite 1 Lenke til kommentar
Looke Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Denne fungerer veldig greit for meg. Du trenger ikke loogge inn med noen youtube konto (hvilket for meg er ett pluss), men du kan fremdeles spille av spillelistene dine. Du bare søker på spillelister, så finner den lister ved navn. Veldig enkelt, og fungerer veldig greit. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nobeid.uListenLite takker, var akkurat noe sånt jeg var ute etter Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Finnes det en måte å finne diverse innhold på telefonen. På iPhone så var det en fin søke funksjon der man kunne søke etter diverse innhold på telefonen, for eks hvis du skulle lete etter en sms eller mail eller app på telefonen som inneholdt et spesifikt ord, så kunne man meget lett finne dette. Er dette mulig å på Android, kanskje med en app? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Google Search eller Astro File Manager? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Nope, Astro file funker dårlig til dette og Google search funker delvis. Må vel finnes noe bedre? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hva finner du ikke med search bar? Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei. En app som lagrer aviser slik at jeg kan lese de uten nett? Gjerne gratis. Opera lar meg lagre sider, men ikke linkene inni så det er litt tungvint Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei. En app som lagrer aviser slik at jeg kan lese de uten nett? Gjerne gratis. Opera lar meg lagre sider, men ikke linkene inni så det er litt tungvint Søk på offline browser i Google Play, så får du flere valg. F.eks https://play.google.com/store/apps/details?id=it.nikodroid.offline&hl=no Kan du velge hvor "dypt" den skal laste ned siden i antall lenker, samt velge bilder, flash-objekter osv. 1 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Søk på offline browser i Google Play, så får du flere valg. F.eks https://play.google.com/store/apps/details?id=it.nikodroid.offline&hl=no Kan du velge hvor "dypt" den skal laste ned siden i antall lenker, samt velge bilder, flash-objekter osv. Takker, akkurat hva jeg lette etter! Smart tlf må være det verste som har skjedd næringslivet de siste 100åra,hehehe Endret 2. september 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Video av Android 5.0 Key Lime Pie (konsept bilder): http://www.youtube.com/watch?v=jSRGXYa3PC0 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hva finner du ikke med search bar? Svært lite i grunnen, med Iphone spotlight search så var det genialt at telefon veldig kjapt fant hvilket som helst søkeord i musikk,melding,kalender,spillelister,kontakter,sms o.s.v på telefonen :https://www.youtube.com/watch?v=Iz1G3LDSt0Q Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Som søkegreia i Windows sine ting. Er nok noe slikt i form av en app eller noe ja. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Som søkegreia i Windows sine ting. Er nok noe slikt i form av en app eller noe ja. Hmmmmmm Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ikke spør meg, jeg aner ikke =p . Ikke noe jeg har trengt enda =) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hmmmmmm Du kan velge hva du skal søke igjennom av alt bra bilder,musikk,kontakter,apps, osv. http://www.techrepublic.com/blog/smartphones/various-ways-to-search-on-android-phones/ Som standar er det mye som ikke er huket av. Bruker ikke den søke funksjonen så mye hverken på Android eller iPhone, så har ingen mening om hvordan de virker i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Finnes det noen bra programmer som slår av WLAN/3G, når skjermen er av(og kanskje syncer med WLAN hvert 15 min), og slår på WLAN/3G, har funnet noen men vil gjerne at når jeg først kommer til et sted og kobler til et WLAN så slår den av sant, men om jeg da er ute og langt vekk fra et WLAN så vil jeg at den skal automatisk slå på 3G når jeg slår på tlfen, ikke WLAN, da det uansett ikke finnes noe WLAN nettverk å koble til. Muligens kronglete forklart, men har noen noe tips til hva man kan bruke der ? Går greit å ha WLAN på hele tiden, men litt unødvendig batteribruk om det finnes noen enkle programmer som kan kontrollere det Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Finnes det noen bra programmer som slår av WLAN/3G, når skjermen er av(og kanskje syncer med WLAN hvert 15 min), og slår på WLAN/3G, har funnet noen men vil gjerne at når jeg først kommer til et sted og kobler til et WLAN så slår den av sant, men om jeg da er ute og langt vekk fra et WLAN så vil jeg at den skal automatisk slå på 3G når jeg slår på tlfen, ikke WLAN, da det uansett ikke finnes noe WLAN nettverk å koble til. Muligens kronglete forklart, men har noen noe tips til hva man kan bruke der ? Går greit å ha WLAN på hele tiden, men litt unødvendig batteribruk om det finnes noen enkle programmer som kan kontrollere det Takk! Har faktisk selv savnet et sånt program. Jeg ønsker at WiFi skal være av når jeg ikke bruker telefonen, men skru seg på ca hvert tiende minutt eller noe sånt. Så hvis det skjer noe på FB, så får jeg det med meg, uten at telefonen skal bruke mye av strømmen. Kanskje også med mulighet for å skru av og på WiFi basert på hvor du er Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Så mye for Key Lime Pie Så, 4.4 bør være en ganske stor oppdatering, i og med at det blir navneendring. Gleder meg til å se hva vi har i vente. Nå begynner den virkelig spennende tiden med spekulasjoner: Hva vil "L" versjonen hete? Lollipop? Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Har faktisk selv savnet et sånt program. Jeg ønsker at WiFi skal være av når jeg ikke bruker telefonen, men skru seg på ca hvert tiende minutt eller noe sånt. Så hvis det skjer noe på FB, så får jeg det med meg, uten at telefonen skal bruke mye av strømmen. Kanskje også med mulighet for å skru av og på WiFi basert på hvor du er Jeg vil tro dette kan løses av Tasker, men har ikke selv brukt den noe sørlig da jeg ikke har behov for den. Begges disse funksjonene troe jeg holder på å bli standard for flere selskaper. Sony f.eks. har dette som standard (mer eller mindre nettopp dette STAMINA mode er). Fungerer utrolig godt. Telefonen kan ligge over natten/dagen og ikke bruke mer enn 6-8% batteri. Selv med alt av push skrudd på (slik at alt opdateres i det øyeblikk jeg slå på skjermen). Tror NOKIA har dette som standard på W8 telefonene sine også. Ihvertfall har min fetter dette slått på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå