Hovis Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Hvis dere bruker noe annet enn Telenor eller NetCom, kan det være at dataroaming også må aktiveres. Hvis dere har gamle simkort som dere har måtte klippe til for at de skal passe i telefonen, kan dette være årsaken. Jeg og min kone har Chess (NetCom). De andre hvor det fungerer har Chess, djuice og Telenor, så virker ikke som det har noe med det å gjøre. Dataroaming hjalp heller ikke og simkortet er helt nytt. Alt fungerte fint for noen dager siden og det har ikke vært noen oppdatering av programmer siden sist det fungerte. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg har også Chess og alt har fungert fint det året jeg har hatt telefonen. Skjedde helt plutselig at det ikke ville funker mer. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Motorola har lansert en ny Droid Maxx med 3500mAh-batteri. Men spørs om den kommer til Europa... Lenke til kommentar
Hovis Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg har også Chess og alt har fungert fint det året jeg har hatt telefonen. Skjedde helt plutselig at det ikke ville funker mer. Da funker plutselig alt helt fint igjen av seg selv. Kan virke som om feilen kan ha vært hos Chess? Nettleseren på ene telefonen var innom wap.chess før den gikk videre til siden jeg prøvde å nå. Får se om ting fortsetter å funke nå:-) Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Da var android anskaffet! Og denne gangen ble det samsung galaxy s4 ^^ så er det bare å få spart opp til en 64gb minnebrikke da 32gb blir litt for lite Forresten, for lenge må den lade første gang? Endret 24. juli 2013 av Gintoki 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Trenger ikke lade den første gang, bare begynn å bruk den med en gang, lad når du føler for det. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Oki, men når det kommer til sensor gestursene den har, så får jeg ikke noen til å funke utenom smart pause, den funka, men printscreen, bla med øynene eller hånda og slikt funker ikke.. Noe jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hm aner ikke. Funker greit her? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Har fått til å nikke med hue for å scrolle på nettsider og stemmestyring for musikk, kamera osv. Men printscreen funker ikke.. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Noen som har peiling på rooting og link2sd? Har, etter my prøving og feiling endelig rootet min Desire. Har S-OFF, Superuser, clockwork mod og cyanogenmods 10.1 jelly bean ROM. Rootet hovedsakelig for å kunne slette apper jeg egentlig ikke har lov å slette, og for å få mer internminne. Har partisjonert SD kortet slik at Link2sd installerer alt på det etterhvert, men noe jeg ikke skjønner: Internminnet brukes hver gang jeg installerer noe nytt, og er nå tilnærmet fullt, etter bare ca 15-20 apper, selv om appene etter nedlasting blir flyttet til SD. Er dette normalt? Og jeg får ikke til å flytte systemfiler til SD via Link2sd. Skal jeg kunne det egentlig? Og til slutt, jeg partisjonerte SD kortet i clockwork mod. hvordan kan jeg få tilgang til hele kortet igjen hvis jeg vil prøve på nytt eller noe? Håper noen har peiling! Endret 29. juli 2013 av bonjovi Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 er det noen som vet hvordan jeg får vekk all bursdagstullet i kalenderen som er synket fra face? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 er det noen som vet hvordan jeg får vekk all bursdagstullet i kalenderen som er synket fra face? Åpne kalender -> Meny -> Innstillinger -> [email protected] -> Velg bort Facebook Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Prøv å finn et alternativ som heter "hvilke kalendere skal bli vist" eller lignende. Edit: innlegget kom visst av en eller annen grunn opp tre ganger Endret 30. juli 2013 av Slettet-peolQalf Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Tips til kjøp av smarttelefon til en mor som ikke er datakyndig? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 iPhone er en suksess blant de som ikke bryr seg om teknologi på jobb i hver fall. Enkelt brukergrensesnitt er ett stikkord. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Si det til svigerfar....... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Problemet er at iPhone koster gromt mye og wp er hakket lettere å bruke ime. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Problemet er at iPhone koster gromt mye og wp er hakket lettere å bruke ime. Men hvis det er noe man først lurer på er det lettere å få noen til å hjelpe med iPhone eller android. Er i alle fall min erfaring. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det er sant. Dog er det lite man lurer på med en slik bruk og med wp, i min erfaring med familie og wp. Selv dama bruker den daglig og hun kan nada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå