kenny28 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Vet du om den kun teller sms eller både sms og mms ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hvilken operatør har du? Mange operatører har egne apper til dette. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Bruker Onecall. Greia er at det hadde vært kjekt men en app som tar alt. Jeg ser det er mange som har app for mms, og noen har for 3g og andre for mms, men det er så mye styr og uoversiktlig. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Har selv OneCall, og da er denne enkel og grei. Legg den inn som widget, så har du samme oversikt som du får på hjemmesidene til OneCall: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tysnes.onecallwidget Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Har selv OneCall, og da er denne enkel og grei. Legg den inn som widget, så har du samme oversikt som du får på hjemmesidene til OneCall: https://play.google....s.onecallwidget Jeg har lagt inn denne og lagt over widget, men det står kun "ukjent limit" på alle kategoriene (Tlf,Sms,mms,data) ? Endret 31. mai 2013 av kenny28 Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Gjelder dette edge Jeg har lagt inn denne og lagt over widget, men det står kun "ukjent limit" på alle kategoriene (Tlf,Sms,mms,data) ? Gjelder det edge og ? Greit å bare kunne sjekke mail og yr. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Da regner jeg med at du har ett abonnement som ikke selges lengre. Type gratis 120 av alt? Fungerer ihvertfall flott med grunnpakka. Husk at du må åpne appen for å logge inn. Endret 31. mai 2013 av learntofly Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ja det stemmer, jeg har faktisk bytta abb i dag med virkning fra og med i morgen av, så da satser jeg på at det blir orden på dette i morgen. Takk for hjelpa Vet du om denne finnes til Iphone og ? Andre teleleverandører ? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Da satser vi på at det er på plass i morgen iPhone har jeg dessverre ikke så mye kontroll på. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Et lite spørsmål angående Swiftkey: Tale til tekst fungerer rimelig greit, men hvordan kan man legge inn punktum, komma, osv. mens man snakker? Er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva er bra med Google Now? Den viser meg været i Sandnes. This is all it does. Hva må til for å få mye bra ut av google now? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det samme har eg lurt på. Det beste eg har gjort med now er å slå den av.... 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Er det mulig å logge ut av gmail på android-appen? Har to mailer liggende inne der, men passordet på den ene har blitt byttet og jeg har ikke det. Det er utrolig frustrerende når det kommer opp beskjed hver gang jeg bytter fra wifi til mobilnett at jeg må skrive inn passordet. Finner ingen utloggingsknapp. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Instillinger->kontoer. På telefonen, ikke i appen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Da har jeg prøvd bruke Google Now sin stemmestyring til litt forskjellig. Den klarer ikke bruke engelsk og norsk om hverandre. Den er elendig på norsk generelt, og etter X forsøk på norsk og engelsk klarer jeg fortsatt ikke få den til å sende en tekstmelding med innhold. Det funker å sette alarmen, og til å ringe, dog. Men totalt waste of time så langt. Hva bruker dere Google Now til? Endret 1. juni 2013 av Slai Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva er Google now? Og hvordan virker det? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 http://en.m.wikipedia.org/wiki/Google_Now Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva bruker dere Google Now til? Irritere meg over at den har ødelagt for full bruk av headset-knappen i alle andre apps uten at jeg har mulighet til å overstyre eller få velge selv. Don't be evil my ass. Apple No2 incoming, og med full tilgang til uendelig mye mer informasjon om deg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jaha? Ikke merket noe til det med headset bruk =o. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå