Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg stadig over å oppdage at jeg har slettet et program/snarvei fra en av startskjermene. Husker selvfølgelig aldri hvilket... Det burde vært en "søppelboks" som det er i Windows i Android, sånn at man kunne angre slettinga...

Lenke til kommentar

Hvis du ikke kommer på det i løpet av ei uke var det neppe vits å ha på startskjermen :p.

Slikt kommer man på med normal bruk. "faen det var tungvindt å bruke Hurrmagurd i dag. Kanskje jeg bør legge den på... Aaaaahh DEN var det ja!"

Endret av Slai
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer meg stadig over å oppdage at jeg har slettet et program/snarvei fra en av startskjermene. Husker selvfølgelig aldri hvilket... Det burde vært en "søppelboks" som det er i Windows i Android, sånn at man kunne angre slettinga...

Ta screen print av skjermen gjevnlig, så ser du hva som mangler :-)

Og du kan og låse skjerm iconene, slik at dem ikke slettes / flyttest på. Kjekt når du låner bort mobilen til unger....

Det kan du sikkert med dem fleste launchere

Lenke til kommentar
Og du kan og låse skjerm iconene, slik at dem ikke slettes / flyttest på. Kjekt når du låner bort mobilen til unger....

Tell me!!!

Og i tillegg: Finnes det noen form for "låseapp" som gjør at hvis ungen skal pussle eller noe på brett/mobil så kan eg låse appen slik at homeknapp etc ikke fungerer uten en viss kombinasjon e.l?

Særlig han minste elsker mobilen, men han er til stadighet borti home knappen, og da er hekkan løs....

Lenke til kommentar

Tell me!!!

Og i tillegg: Finnes det noen form for "låseapp" som gjør at hvis ungen skal pussle eller noe på brett/mobil så kan eg låse appen slik at homeknapp etc ikke fungerer uten en viss kombinasjon e.l?

Særlig han minste elsker mobilen, men han er til stadighet borti home knappen, og da er hekkan løs....

Hvilke launcher har du?

Har du som meg APEX, så trykker du på Meny knappen, og da kommer det opp en meny, og nederst på den står det "Lås skrivebordet" om du har norsk.

Lenke til kommentar

Har galaxy S3, merket at noen apper lager en rar vibrering i telefonen. Det er ikke som at det ringer eller annen varsling, mye svakere men det irreterer voldsomt.

Det skjer hver gang på fruit ninja og winamp, andre er fra og til

Er dette normalt? Eller feil som kan fikses?

Lenke til kommentar

Den lille knappen oppe til høyre på diskusjon.no sluttet å fungere i dag på min s4 i Dolphin. Samme med muligheten til å trykke på en post for å få opp muligheten til å feks. svare eller redigere.

Funker fint i stockbrowser dog.

Anelse hvorfor?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Den lille knappen oppe til høyre på diskusjon.no sluttet å fungere i dag på min s4 i Dolphin. Samme med muligheten til å trykke på en post for å få opp muligheten til å feks. svare eller redigere.

Funker fint i stockbrowser dog.

Anelse hvorfor?

Wow.. I hele dag har jeg irritert meg over at jeg ikke kan velge fullversjon av forumet...

Ser nå at det funker i stock browser, men ikke i dolphin! Veldig merkelig.

Lenke til kommentar

Finnes det noen mulighet til å blackliste enkelte mobiloperatører? Tenker f.eks. på svindelselskapet som brukes på ferjer som Color Line drifter etc. Blir jo automatisk koblet opp, og data koster 100 kr mb eller mer. Kan jo huske på dette, men greit med en app eller lignende som nekter mobil å koble opp. Enkelte koner etc. er jo mindre flinke til å huske slikt...

Lenke til kommentar

Har galaxy S3, merket at noen apper lager en rar vibrering i telefonen. Det er ikke som at det ringer eller annen varsling, mye svakere men det irreterer voldsomt.

Det skjer hver gang på fruit ninja og winamp, andre er fra og til

Er dette normalt? Eller feil som kan fikses?

Noen som vet noe? Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...