NgZ Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hva med den innebygde standard email-appen? Den støtter IMAP, og støtter ikke mailtjenesten du bruker IMAP, er det bare bytte fort som F: I mellomtiden kan du bruke POP3. 1 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ja,det virket vist med den tlf kom med,hehe Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Irriterer meg stadig over å oppdage at jeg har slettet et program/snarvei fra en av startskjermene. Husker selvfølgelig aldri hvilket... Det burde vært en "søppelboks" som det er i Windows i Android, sånn at man kunne angre slettinga... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Hvis du ikke kommer på det i løpet av ei uke var det neppe vits å ha på startskjermen . Slikt kommer man på med normal bruk. "faen det var tungvindt å bruke Hurrmagurd i dag. Kanskje jeg bør legge den på... Aaaaahh DEN var det ja!" Endret 8. mai 2013 av Slai 2 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Irriterer meg stadig over å oppdage at jeg har slettet et program/snarvei fra en av startskjermene. Husker selvfølgelig aldri hvilket... Det burde vært en "søppelboks" som det er i Windows i Android, sånn at man kunne angre slettinga... Ta screen print av skjermen gjevnlig, så ser du hva som mangler :-)Og du kan og låse skjerm iconene, slik at dem ikke slettes / flyttest på. Kjekt når du låner bort mobilen til unger.... Det kan du sikkert med dem fleste launchere Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Og du kan og låse skjerm iconene, slik at dem ikke slettes / flyttest på. Kjekt når du låner bort mobilen til unger.... Tell me!!! Og i tillegg: Finnes det noen form for "låseapp" som gjør at hvis ungen skal pussle eller noe på brett/mobil så kan eg låse appen slik at homeknapp etc ikke fungerer uten en viss kombinasjon e.l? Særlig han minste elsker mobilen, men han er til stadighet borti home knappen, og da er hekkan løs.... Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Tell me!!! Og i tillegg: Finnes det noen form for "låseapp" som gjør at hvis ungen skal pussle eller noe på brett/mobil så kan eg låse appen slik at homeknapp etc ikke fungerer uten en viss kombinasjon e.l? Særlig han minste elsker mobilen, men han er til stadighet borti home knappen, og da er hekkan løs.... Hvilke launcher har du?Har du som meg APEX, så trykker du på Meny knappen, og da kommer det opp en meny, og nederst på den står det "Lås skrivebordet" om du har norsk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Har en Nexus 4 som eg har rootet. Altså skal vel det meste være "originalen". Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Har galaxy S3, merket at noen apper lager en rar vibrering i telefonen. Det er ikke som at det ringer eller annen varsling, mye svakere men det irreterer voldsomt. Det skjer hver gang på fruit ninja og winamp, andre er fra og til Er dette normalt? Eller feil som kan fikses? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Den lille knappen oppe til høyre på diskusjon.no sluttet å fungere i dag på min s4 i Dolphin. Samme med muligheten til å trykke på en post for å få opp muligheten til å feks. svare eller redigere. Funker fint i stockbrowser dog. Anelse hvorfor? Endret 12. mai 2013 av Slai Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Den lille knappen oppe til høyre på diskusjon.no sluttet å fungere i dag på min s4 i Dolphin. Samme med muligheten til å trykke på en post for å få opp muligheten til å feks. svare eller redigere. Funker fint i stockbrowser dog. Anelse hvorfor? Wow.. I hele dag har jeg irritert meg over at jeg ikke kan velge fullversjon av forumet... Ser nå at det funker i stock browser, men ikke i dolphin! Veldig merkelig. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Finnes det noen mulighet til å blackliste enkelte mobiloperatører? Tenker f.eks. på svindelselskapet som brukes på ferjer som Color Line drifter etc. Blir jo automatisk koblet opp, og data koster 100 kr mb eller mer. Kan jo huske på dette, men greit med en app eller lignende som nekter mobil å koble opp. Enkelte koner etc. er jo mindre flinke til å huske slikt... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Med roaming av vil den ikke bruke datatrafikk på fremmede nettverk. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Med roaming av vil den ikke bruke datatrafikk på fremmede nettverk. Roaming må være på når man bruker virtuelle operatører som OneCall Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Min telefon har en mulighet til å skru på bare "National Data Roaming", kanskje det kunne vært noe? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har galaxy S3, merket at noen apper lager en rar vibrering i telefonen. Det er ikke som at det ringer eller annen varsling, mye svakere men det irreterer voldsomt. Det skjer hver gang på fruit ninja og winamp, andre er fra og til Er dette normalt? Eller feil som kan fikses? Noen som vet noe? Takk Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Muligens haptic feedback, sjekk lyd/vibrasjon i innstillinger. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Muligens haptic feedback, sjekk lyd/vibrasjon i innstillinger. Takk skal du ha! Det hjalp. Er det noe ulempe med å ikke ha på haptic feedback? Jeg er ikke helt inne i det der Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Min telefon har en mulighet til å skru på bare "National Data Roaming", kanskje det kunne vært noe? Tror ikke det er mulig på min S2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå