ray001 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Har chrome og SGS3 og ønsker at diskusjon.no skal vises i skrivebord modus, og ikke mobil modus. Til vanlig, og at jeg slipper og gå inn i meny og velge skrivebord modus hver gang. Er det mulig? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du skal kunne velge desktop mode på Chrome? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Fungerer det ikke å velge "Full versjon" nederst på siden? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Learnto: han vil vel ha det automatisk og slippe gjøre det hver eneste gang. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg vil at diskusjuon.no får til en fungerende mobilvisning når man går inn på m.diskusjon-no, men neida - diskusjon er tilsynelatende den eneste norske nettsiden jeg kommer på i farten som IKKE får til det. Når autodetekteringen av om du bruker en mobilnettleser i tillegg er fullstendig ræva, blir det jo kjempegøy. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Jeg vil at diskusjuon.no får til en fungerende mobilvisning når man går inn på m.diskusjon-no, men neida - diskusjon er tilsynelatende den eneste norske nettsiden jeg kommer på i farten som IKKE får til det. Når autodetekteringen av om du bruker en mobilnettleser i tillegg er fullstendig ræva, blir det jo kjempegøy. Jeg vil at diskusjuon.no får til en fungerende mobilvisning når man går inn på m.diskusjon-no, men neida - diskusjon er tilsynelatende den eneste norske nettsiden jeg kommer på i farten som IKKE får til det. Når autodetekteringen av om du bruker en mobilnettleser i tillegg er fullstendig ræva, blir det jo kjempegøy. Hum. Diskusjon.no funker utmerket på min. Meget oversiktelig på mobilen Endret 21. april 2013 av Ruarcs 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Den klarer bla. ikke å kjenne igjen Firefox på mobil som en mobilnettleser. Og nei, manuelt valg ved å gå til m.diskusjon.no fungerer ikke. Kun autodetektering (som ikke fungerer 100%) som fungerer. Endret 21. april 2013 av NgZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er enig med dere, dagens løsning er IKKE god. Har opprettet en issue på det under trackern til diskusjon.no: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=1300 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Brukt fpse maaaaaaasse. Ffvii, ffviii, ffix... Kan trygt anbefale den. Ty. FPse funket bra. Eneste jeg har å klage på er at appen ikke husker keybindings til PS3 kontrolleren min så jeg må rebinde hver gang jeg starter appen på nytt. Får se om det er noe config jeg har sett over for å få det til å funke. Lyden var også litt choppy men har lest på nettet at det kan tweakes. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hvordan device bruker du? edit: noen som har noe åbsi for/mot Galaxy tab 10.1? Vurderer kjøpe en brukt for 1000,-, men kan ingenting om tabs. Skal brukes til surfing, og se film. Helst mulighet for å streame over WiFi fra stasjonærpcn som står på kontoret. Endret 21. april 2013 av Slai Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Er det mulig å få Windows Live Mail, Kalender etc. til å synkronisere til Android slik som WP8 gjør? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Er det mulig å få Windows Live Mail, Kalender etc. til å synkronisere til Android slik som WP8 gjør? Ja.Gå inn på innstillinger på gmail.com på en PC(enklere der), og sett opp at du vil ta imot mailer ifra hvorsomhelst. Sjekk dette søket: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&ie=UTF-8#hl=en&sclient=psy-ab&q=sync%20mail%20to%20gmail&oq=&gs_l=&pbx=1&fp=5437961f8fec9f18&ion=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45645796,d.bGE&biw=1858&bih=995 Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Ja. Gå inn på innstillinger på gmail.com på en PC(enklere der), og sett opp at du vil ta imot mailer ifra hvorsomhelst. Sjekk dette søket: https://www.google.n...iw=1858&bih=995 Dette gjelder også kalender, slik at en hendelse laget i Live Kalender dukker opp i kalenderen i android? Har aldri hatt en android før så det er viktig for meg at dette skjer for at jeg skal vurdere android mot WP8 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Kjøpte meg LG optimus G. Den er ganske pen og har en nydelig skjerm og alt er egentlig ganske bra tror jeg, men det er dog min første smartetelefon så jeg har lite å sammenligne med. MEN det tar flere timer å lade den til 100% og batteriet slukes helt usakligt fort. Visste at man stort sett må lade hver dag, men det blir fort både 2 og 3 ganger til dagen. Etter og ha lest, og fiklet med endel innstillinger og skrudd av mest mulig er den forsatt på tryne synes jeg. Har skrudd av alle unødvendige funksjoner som bluetooth osv, og har på lavest lystyrke. Etter 1time og 30min ca, med bare pitte litt bruk av og til, for å sende en snap, eller sjekke quizkampen, er batteriet på sjokkerende 73% allerede. Er dette normalt? Eller er bare LG helt tragisk på batteri? Av alle de testene jeg har lest har de sagt at batteriet var helt gjennomsnittlig. Og kom gjerne med tips som kan hjelpe meg. At jeg har på wifi når er hjemme, tapper det mye strøm selv når tlf bare ligger der ? Endret 2. mai 2013 av Everket Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Dette gjelder også kalender, slik at en hendelse laget i Live Kalender dukker opp i kalenderen i android? Har aldri hatt en android før så det er viktig for meg at dette skjer for at jeg skal vurdere android mot WP8 Jeg har tidligere syncet imot min outlook(mailer & kalender) og alt er der. Nå er gmail / kalender så god at jeg ikke bruker outlook mer. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Kjøpte meg LG optimus G. Den er ganske pen og har en nydelig skjerm og alt er egentlig ganske bra tror jeg, men det er dog min første smartetelefon så jeg har lite å sammenligne med. MEN det tar flere timer å lade den til 100% og batteriet slukes helt usakligt fort. Visste at man stort sett må lade hver dag, men det blir fort både 2 og 3 ganger til dagen. Etter og ha lest, og fiklet med endel innstillinger og skrudd av mest mulig er den forsatt på tryne synes jeg. Har skrudd av alle unødvendige funksjoner som bluetooth osv, og har på lavest lystyrke. Etter 1time og 30min ca, med bare pitte litt bruk av og til, for å sende en snap, eller sjekke quizkampen, er batteriet på sjokkerende 73% allerede. Er dette normalt? Eller er bare LG helt tragisk på batteri? Av alle de testene jeg har lest har de sagt at batteriet var helt gjennomsnittlig. Og kom gjerne med tips som kan hjelpe meg. At jeg har på wifi når er hjemme, tapper det mye strøm selv når tlf bare ligger der ? Ta en kikk her. Svar gjerne i den tråden. Det er sannsynlig at det er noe som holder telefonen din våken, og dermed tappes den. Årsakene til dette kan være mange, men man kan gjenre finne ut av det med BetterBatteryStats. Sørg også for at du har oppdatert telefonen din til nyeste versjon tilgjengelig fra LG Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Koblet mor sin xperia s til TVen nå, helt tilfeldig og oppdaget at den telefonen har en funksjon som gjør at jeg kan styre telefonen via fjernkontrollen til TVen så det blir som et smart tv. Noen som vet hva jeg snakker om? Er dette noe som er på andre toppmodeller også, a la s3,z,s4 og one? Mulighet til å få dette på telefoner som støtter hdmi ut? Legger ved et fotografi så dere ser at det ikke er launcher en som er forstørret opp på TVen Endret 6. mai 2013 av Deiligeimpy Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Regner med det skjer vie HMDI CEC. Veldig kjekt når det fungerer, men er dessverre ikke alltid helt til å stole på. Vil tro det er mulig å google frem en liste med mobilr som støtter det. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Finnes det en app som henter mail, gmail og outlook i samme app? Av en eller annet grunn får jeg ikke den outlook appen til å virke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå