Marte Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Noen som vet om det er mulig å fjerne Powersave-ikonet som ligger i notification-baren konstant? Uten å måtte roote telefonen. Har vært inne på strøm-appen og tittet, men muligheten for å slå av "Vis varsler" er "grået ut" for meg. Er forresten snakk om en HTC one X, med Android 4.1.1. Endret 12. mars 2013 av Marte Lenke til kommentar
Glow Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Noen med Sony Xperia V her som vet hvordan man får ringetonen/smsvarsling mm. til å høres på utsiden av hodetelefonene når de er plugget i?? Endret 13. mars 2013 av Glow Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 noen her som har installert cygwin? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Noen med Sony Xperia V her som vet hvordan man får ringetonen/smsvarsling mm. til å høres på utsiden av hodetelefonene når de er plugget i?? Tror ikke det går an dessverre. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hah, nå har Google gått til krig mot ad-blockers og lignende...alt er fjernet fra Play store Hva er alternativene da? Lete de opp på ymse sider istedet? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Tror du har rett der. Finner ikke ad-away som jeg bruker. Regner med at xda er stedet å lete. Stoler stort sett på det som ligger der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Betyr det at jeg ikke kan oppdatere ad-away mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Sliter litt med å streame NRK på Galaxy Tab 7.7. NRK sin egen app er jo ubrukulig da den er helt lik nettsiden. Har dere noen tips? Når jeg bruker nettleseren, som funker like bra som andre muligheter, hakker bildet ganske mye. CPU-bruken ser slik ut da: Lenke til kommentar
Ursa Major Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 noen her som har installert cygwin? cygwin??? Nå tror jeg du er på feil sted, dette er en unix-lignende omgivelse for Windows. Gir ingen mening for Android. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 cygwin??? Nå tror jeg du er på feil sted, dette er en unix-lignende omgivelse for Windows. Gir ingen mening for Android. Bruker det til å cumstomize rom Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hah, nå har Google gått til krig mot ad-blockers og lignende...alt er fjernet fra Play store Hva er alternativene da? Lete de opp på ymse sider istedet? https://f-droid.org/ Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jævla miui-dritet sluker strøm. Ødelagt telefonen min jo Lenke til kommentar
Glow Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Tror ikke det går an dessverre. Dersom en har lydvolumet på høyt nok så høres det utenfor har jeg funnet ut, det krever alltid at jeg må skru ned lyden når jeg da skal svare og snakke i telefonen, for da er det altfor høyt. Ikke så smart til å være en smarttelefon, men ok. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wqamobil Denne burde dere prøve. En mener vist at det er spyware. Noen som kan utdype hva han tenker på og eventuelt konsekvensen av det. Endret 20. mars 2013 av Ruarcs Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Finnes det en app som gjør at man har kalender og div annen info til Android ( sony experia Z) på lock/homescreen ? Jeg tenker noe liknende dette : http://www.google.no...=39&tx=52&ty=54 Endret 20. mars 2013 av kenny28 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Du kan prøve denne appen: Quick Launcher Social Lockscreen Har ikke prøvd den selv, men den skal visstnok kunne la deg legge til alle de vanlige "widget"-ene. Fant forresten en liste her du kan sjekke Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg har lyst å teste en anne rom til min S2 enn den jeg bruker nå, men dersom jeg ikke er fornøyd vil jeg nødig bruke en hel evighet på å få telefonen tilbake slik den er nå med hjemskjermer, widgeter, programmer osv. Har brukt mye tid for å få det så perfekt som mulig til mitt bruk. Så mitt spørsmål er da om det finnes et skikkelig backupprogram som tar med seg alt, altså kloner telefonen på nåværende stadie og lar meg legge dette tilbake på en enkel måte? Og, er det mulig og kun ta backup av hjemskjermer, apps, widgeter osv slik at jeg kan impotere dette til en eventuel ny rom så jeg også her slipper å lage til alt på nytt? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) En bekjent av meg mistet sin Huewei Ascend P1 i gulvet. Den er like hel men vil ikke starte selv om logoen vises. Lyset som skal lyse grønt når den lader blinker rødt i stedet. Noen forklaring og hva kan vi gjøre? Å ta ut batteriet er ikke lurt fordi det går på garantien da denne mobilen ikke er ment for brukerne å åpne, lokket sitter som ett skudd Endret 22. mars 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 En bekjent av meg mistet sin Huewei Ascend P1 i gulvet. Den er like hel men vil ikke starte selv om logoen vises. Lyset som skal lyse grønt når den lader blinker rødt i stedet. Noen forklaring og hva kan vi gjøre? Å ta ut batteriet er ikke lurt fordi det går på garantien da denne mobilen ikke er ment for brukerne å åpne, lokket sitter som ett skudd Hvis telefonen har minnekort, forsøk og ta det ut og sette det inn igjen. Hvis dere ikke vil åpne telefonen, så må dere vel levere den inn? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Jeg har bytta SD-kortet over i en ny telefon idag. Men ingen av appene fra SD-kortet legger seg inn på den nye mobilen, hva må gjøres? Endret 23. mars 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå