DementedAlbino Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Burde fått en integrering av sms, facebook chat og gtalk. Så sender en enkelt der en ønsker ut i fra hvor folk er pålogget. Dette savner jeg stort i fra WP. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei! Har akkuratt gått til innkjøp av HTC One X+, og hadde håpet noen kunne anbefale noen apps til meg. - En vær-app - Tastatur - SMS (GoPro?) - En ny Launcher Kom gjerne med anbefalinger generelt. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Av tastatur så kan jeg varmt anbefale SwiftKey. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Aix Weather Widget, donate versjon er helt lik, bortsett fra 10kr donasjon. https://play.google....r+Widget&c=apps Endret 7. desember 2012 av mandela Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kan godt bruke Viber på nettbrett, men må kobles til et mobilnummer. Samme nr kan ikke være på to enheter samtidig, tror jeg. Fant bare ikke appen i play store på min tab 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Last ned .apk filen fra nett og flytt den over til tabben/installer Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Nettopp rootet telefonen min og nå funker ingen programmer lenger x har sluttet å virke, x har sluttet å virke, osv. Hjelper det å legge inn annet rom? Endret 9. desember 2012 av Deiligeimpy Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har et problem med min Samsung galaxy ace. For stadig beskjed at telefonminne er fullt. Sd-kortet har 14gb ledig. Legger alle programmer hvor det er mulig over på sd-kortet men det er alikevel alltid fullt. Går det ann å oppgradere telledonminnet? Har bare 20-25 apps, burde virkelig være plass til mer Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Nei man kan ikke oppgradere telefonminnet. Jeg vet ikke hvor mye som er på Ace, men på noen modeller er det utrolig lite (som på Desire hvor det bare er rundt 120mb eller noe). Sorter apps etter hva som tar stor plass og vurder om du faktisk bruker de Lenke til kommentar
Swome Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er mulig hvis du rooter. Da kan du partisjonere en del av sd-kortet til å oppføre seg som internminne. Hadde aldri overlevd så lenge som jeg gjorde med HTC Desire hvis jeg ikke hadde gjort det Denne guiden fungerer sikkert: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1750888 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Har siste Omega ROM nå, med android 4.1.2, men likte ikke vekkerklokken i denne, likte den gamle bedre, der jeg kunne velge mer, som volum og hvilke alarm som skulle brukes til hver enkelt alarm i tilegg forskjellige alarm tider og dager. Er det noe i denne jungel verden som dere vet har dette? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 For de som ikke har testet den nye norsk tipping appendix så anbefaler jeg den. Ekstremt mye bedre enn den forrige Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Jeg dret på draget nå og flashet en "chinese" boot.img fil - før jeg la inn en custom rom... Må visst det med Sensation XL. Eneste jeg har tilgang til er fastboot og recovery (CWM). Ettersom dritten ikke har minnekort får jeg heller ikke lagt inn en custom rom uten at telefonen er på. Finnes det noe sted der jeg kan få tak i en original boot.img fil? Edit* Etter tre timers googling fant jeg en original boot.img til Sensation XL med ICS 4.0.3. Funker igjen nå. Endret 13. desember 2012 av CFM Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Er litt sur nå. Har en Ace sGT5830 Lastet ned to nye live wallpapers, fikk beskjed om at mappen for live wallpapers var full og en mappe kalt "new apps" ble laget automatisk. Umiddelbart etterpå får jeg opp beskjeden om at "live wallpaper launcher har sluttet å virke, prøv på nytt". Det eneste jeg kan gjøre er å trykke tving lukking. Så går det under 3 sek før beskjeden kommer igjen. Jeg kan ikke gjøre noen ting annet enn de 4 programmene som ligger på oppgavelinjen men de har jeg jo ikke bruk for. Jeg er ingen ekspert så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, om det må fabrikkinnstilling til så gjør jeg det, men vil høre hva dere synes jeg skal gjøre Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Restart? Innstillinger - Programmer - Avinstaller de Live Wallpapers (og andre som du ikke lenger bruker). Om den virkelig er full, hjelper det nok å rydde litt. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Restart? Innstillinger - Programmer - Avinstaller de Live Wallpapers (og andre som du ikke lenger bruker). Om den virkelig er full, hjelper det nok å rydde litt. Både Sd-kort og minnekort er langt fra fullt. Har kommet meg inn på oppgavebehandling og prøvd å avinstallere programmet som ikke funker, men da står det avinstallerer helt til jeg avbryter. Skal jo ikke ta mer enn noen sekunder men når det fortsatt ikke funker etter 20 min så er det noe galt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Avinstaller live wallpaper launcher, det er jo den som klikker. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Avinstaller live wallpaper launcher, det er jo den som klikker. Som sagt, det funka ikke, avinstallerte i evigheter. Men jeg fikk ordnet det med å tømme data i programmet, det ligger der, men har ikke noe innhold. Funker fint nå Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Hei. Kjøpte nettop en ZTE kis II men det stod ikke spesifikasjoner på tlf,hehe. Er det mulig å se hva slags maskinvare som står i ved hjelp av android 4.0.4? Det er min første smart tlf så er helt grønn på android, finnes det noen guider hvor jeg kan sette meg litt inn i det? Endret 16. desember 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå