Gjest Harley Quinn Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Aha, skal prøve de enkle tinga først Er strengt tatt ikke noe som mistes om jeg sletter alt, men kjedelig fordet Syntes bare det var rart at tre forskjellige android produkter stoppet opp på omtrent lik tid! Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hvorfor er det ingen Nexus 10 tråd? Noen som kunne lage en bra førstepost? Beklager, er litt lat Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hvorfor er det ingen Nexus 10 tråd? Noen som kunne lage en bra førstepost? Beklager, er litt lat Det er en nexus 10 tråd under tablet delen av forumet 1 Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Oja, woops, beklager Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Siden ingen stemmeprogrammer fungerer tilfredsstillende i forhold til navn i kontaktlista på norsk. Finnes det en app for å si: "Ring Vegard", "Ring Geir" osv med? Når jeg trykker på bluetoothen i bilen kommer jeg inn på vlingo (sgs2), som er ubrukelig... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fins det en Chrome-extension til PC som kan starte en gitt activity eller app på Android-mobilen min? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Finnes det noen måte å skjule bilder på ved (nesten) stock ics. Jeg vet at eldre htc mobiler kunne dette. Bruker huawei ascend p1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Finnes det noen måte å skjule bilder på ved (nesten) stock ics. Jeg vet at eldre htc mobiler kunne dette. Bruker huawei ascend p1 Du kan teste dette ut med legge bilder / filmer i folder, og start navnet på mappe/folder med punktum.Som dette .voksenfilmer Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fins det en Chrome-extension til PC som kan starte en gitt activity eller app på Android-mobilen min? Finnes i hvert fall apps som gjør at du kan styre telefonen fra pcen hvis det er det du tenker på? Airdroid er en av dem. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Du kan teste dette ut med legge bilder / filmer i folder, og start navnet på mappe/folder med punktum. Som dette .voksenfilmer Funker ikke. "Skriv inn gyldig mappenavn" Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Funker ikke. "Skriv inn gyldig mappenavn" Astro filemanager, og sjule mappen/filene med top secret innholdet, da kommer de ikke opp i galleri. Så ingen kan se de hemmelige "dokumentene". Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Funker ikke. "Skriv inn gyldig mappenavn" Nomedia kan kanskje brukes. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Finnes i hvert fall apps som gjør at du kan styre telefonen fra pcen hvis det er det du tenker på? Airdroid er en av dem. Er nettopp det, jeg vil kunne starte og avslutte Airdroid fra PC-en. Eller andre apps. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Funker ikke. "Skriv inn gyldig mappenavn" Hmmm, merkelig. Fungere hos meg! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Noen som har forslag til måter å kopiere filmer fra Windows-serveren min til Android-brettet? Får tilgang med utforskere som Astro og ES, men overføringen brytes av ett eller annet. Vet ikke om det er Android som killer det, eller om det er noen annen grunn. Trådløse nettet er ellers veldig stabilt. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er filene over 4GB? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Nei, selv ikke 200mb klarer den Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Android har ikke noen problemer her ihvertfall, så det er nok enten Windows eller en bug i firmwaren på telefonen din. Du kan jo sjekke loggen med logcat, send den til utviklerne av Astro og ES og spørre dem om det ser ut som en bug i deres programvare. Du kan jo også laste ned en livecd med en linuxvariant og teste derifra. Endret 22. november 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Tror jeg skal bytte tableten fra 16gb til 32gb, så da kan jeg teste med det og en fabrikkinstilt tab Vanskelig med liveCD ettersom filmene jeg er ute etter ligger på serveren som ikke er koblet til skjerm. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Du kjører WIndows på en skjermløs hjemmeserver? oO Jaja, folk gjør nå så mye rart, men da er det på høyt tid å slenge inn et brukbart server-OS uansett. Men da har du sannsynligvs en annen Windows-maskin i hjemmet, så du kan alltids teste med både Windows og linux på den og, hvis det ikke fungerer med den nye paden på serveren. Kan jo bare kopiere over en fil på en usb-pinne eller over nettverke til laptopen/stasjonærmaskinen. Kan være konfigurasjonen din av samba ikke er helt god. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå