Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo eneren bare kjip. :p DX er ganske greit, ihertfall hvis du bestille fra UK warehouse - kortere og billigere å sende hvis noe går galt.

Ali Express vil jeg ikke anbefale. De har en ny ordning med toppselgere som skal tilby gratis reyur og AliExpress skal stå som garantu for trygg handel (Escrow ala FInn), men selgerne kan nekte å dekke returen, selv ved DOA, og AliExpress gjør ingenting med det...

Lenke til kommentar

Fikk IKKE det til :-(

Her kan man laste det ned igjen herfra

https://www.buypass....p?productId=172

Ellers så kan man gjøre det igjenom her

https://www.norsk-ti...ter/mobilspill/

Trykk bare på "Last ned mobil spill her" knappen, og volla, tilbake igjen :-)

Eller litt vanskeligheter med å få aktivert meg igjen, men det er sikkert bare feil hos meg(tregt nettvert på mobil eller wifi)?

EDIT

Får ikke registrert meg på denne. Det er vel en grunn for at dem har tatt den vekk???

MEN om noen har apk, så vil jeg gjerne teste.

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, lar seg ikke gjøre dessverre. Har prøvd å finne ut av hvordan det kan gjøres, men bortsettfra å kreve root vil det (sannsynligvis) kreve dokumentasjon om hver enkelt enhet om hvordan lyden dirigeres.

Lydfilene til Spotify/Google Music er kryptert av hensyn til kopibeskyttelsen, derfor må dette gjøres etter lydstrømmen forlater programmene, og det er ikke bare-bare :)

Lenke til kommentar

Tenkte å skaffe meg ny telefon og syns prisen på iphone 5 er litt stiv så har funnet noen android mobiler som er i en litt mildere prisklasse:

htc one s

lg optimus g

sony xperia v

+ windows phone 8x htc og nokia 920

Vet noen av dem ikke har kommet ut enna men specs og en del info har kommet så lurte bare kort på om hva dere syntes jeg burde velge? Hadde jo vært ett + om den hadde hatt 4G LTE støtte i norge men ellers er jeg ganske åpen for det meste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...