Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Google vet så og si alt om Android-enhetene våre. Fins det en webside hos Google der du kan se info om alle dine enheter?

 

https://play.google.com/store/account (Velg settings) - Lister alle enheter du har registrert (i market/play).

 

https://www.google.c...ttings/products - tjenester hos google som du bruker.

 

Takk for svar, men det jeg egentlig leter etter en side som viser Android-enhetene og dets innstillinger, geografiske plassering, installerte apps, etc. Alt det Google vet om telefonen min. Har ikke vi som forbrukere krav på den informasjonen Google har om oss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du bryr deg om bokmerker så. Kommer like fort til en side nå uten bokmerker som om jeg ville nå med bokmerker. smak og behag, jeg personlig er ikke vant med å surre med bokmerker.

 

Og i chrome på telefonen dukker de mest brukte sidene opp også. Pluss at det er ett trykk med fingeren så får jeg opp alle bokmerkene mine i en ny fane.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Skriver bare inn d så får jeg diskusjon som alternativ, v så får jeg vg, osv. I tillegg kan jeg jo nevne igjen (vet det var ninja edit i forrige post) at man med et trykk kan få opp bokmerker, osv. i chrome på telefonen. Enda en grei ting er faner fra pcen. En dum ting med Chrome på telefonen er at den kræsjer til tide og utide.

Lenke til kommentar

Så klart ser jeg bruksområde for det, men for meg personlig så bruker jeg det aldri. Akkurat nå har jeg 2 bokmerker på den stasjonære pcen min som jeg bruker om jeg glemmer adressen dit. Ellers husker jeg det meste jeg trenger.

 

Igjen så har jo Chrome for phone grei støtte for bokmerker og inntil videre må vi nøye oss med et trykk på skjermen for å få oversikt over de. Ellers får vi oversikt over mest brukte bokmerker med en gang. Du kan også synce google kontoen med chrome for phone og du får alle bokmerker fra pc til mobil. Noe som sender meg inn på et annet spor. Andre som har problemer med å synce chrome på telefonen? Får feil passordfrase når jeg er dønn 100% sikker på at det er riktig passord.

Lenke til kommentar

Varierer faktisk litt mtp bruken av det hos meg. På PC har eg jo "bookmark"-baren, som eg bruker ganske ofte (klikker på ikona istadenfor å skrive inn). Når eg er på PC-en er det jo ofte at eg sjekker fleire sider samtidig, mens på mobilen er det ofte få, spesifikke sider eg skal inn på. Det gjer jo at eg treng bokmerker sjeldnare på mobil enn på dataen :)

Lenke til kommentar
Etter 8 mnd med iPhone går eg no tilbake til Android i form av en Galaxy SIII, som er på veg i posten. Henger derfor litt etter på Android-fronten, og lurer på kva apps/widgets eg kanskje burde skaffe meg. Har tenkt å ha Titanium Backup, Swiftkey og Tasker, men er det nokon fleire "essensielle" eg burde laste ned? :)

Ta en titt på linken i signaturen min ;-)

Lenke til kommentar
Etter 8 mnd med iPhone går eg no tilbake til Android i form av en Galaxy SIII, som er på veg i posten. Henger derfor litt etter på Android-fronten, og lurer på kva apps/widgets eg kanskje burde skaffe meg. Har tenkt å ha Titanium Backup, Swiftkey og Tasker, men er det nokon fleire "essensielle" eg burde laste ned? :)

Ta en titt på linken i signaturen min ;-)

 

Takker! :D

Lenke til kommentar

Den favoritt oversikten til HTC, med bilder etc. fra kontakter er noe jeg er litt fan av :p Er ikke like elegant i stock, ikke at jeg forventer det heller. Er jo en grunn til at Sense skallet tar litt ressurser. Kalender widgeten var også bedre i sense, og en annen ting: Gallereiet i stock er jo en katastrofe? Det må vere noe rot med mappene mine, for slik det er no er det bare fatalt kaotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...