b-real Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Android, ferie..div. Galaxy Nexus. Daily use. NSB-integrasjonen har vist kommet etter alt med Jelly Bean (4.1... Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Det varierer litt fra telefon til telefon. Hvilke drivere den bruker, vet det går på HTC desire, men ikke på Galaxy S II med SGS3 da? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Kjenner ikke til det dessverre Test https://play.google.com/store/apps/details?id=com.manor.currentwidget&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5tYW5vci5jdXJyZW50d2lkZ2V0Il0. og se om den fungerer! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Ser ikke ut til å virke på SGS3. Står på 0mA og går opp til 999mA når jeg plugger i laderen. Lenke til kommentar
arnzn Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hei folks! Kommer en Asus transformer tf700 infinity i posten til meg imorgen(befinner meg for øyeblikket i USA)! Noen som veit om asus er raskt ute med nye oppdateringer? Tenkte på til 4.1 Jelly Bean! De kjører jo en helt clean versjon av android, så regner med det går ganske fort? Og, noen apper som egner seg godt på nettbrett med android? Spill, brukertilpassing ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Hei folks! Kommer en Asus transformer tf700 infinity i posten til meg imorgen(befinner meg for øyeblikket i USA)! Noen som veit om asus er raskt ute med nye oppdateringer? Tenkte på til 4.1 Jelly Bean! De kjører jo en helt clean versjon av android, så regner med det går ganske fort? Jeg har brukt den første transformern siden september. Den hadde opprinnelig 3.1 tror jeg, men i mellomtiden har den fått 3.2 og 4.0.4. Det er ikke helt clean Android, de har lagt inn et par apps og en egen "Asus-meny" i innstillingene. Jeg vil tro transformern du har kjøpt vil få 4.1 iløpet av en måneds tid, og muligens 2 store oppdateringer senere også edit: Se der ja, 8000 innlegg! Endret 24. juli 2012 av Khaffner 2 Lenke til kommentar
arnzn Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 8000 innlegg ja! Begynner å bli rutinert du! Ahh, dette høres bra ut! Veit at den har en del småbugs, håper noe av det blir bort med 4.1! Er klar over at noen apps ligger der, men de trenger vel ikke store endringene fra 4.0 til 4.1, vil jeg tro. Veit om asus menyen og, men det er jo ikke store greiene om man ser på andre enheter. Typ samsung og deres touchwiz eller HTC med deres Sense. Veit av erfaring at de er ganske treige på oppdateringer! Ble forsåvidt litt overasket over hvor raskt 4.0 kom til min sesation xe, roota den så å si med en gang jeg kjøpte den å la inn ICS, men oppdatering fra htc kom rimelig kjapt! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kjenner ikke til det dessverre Test https://play.google.com/store/apps/details?id=com.manor.currentwidget&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5tYW5vci5jdXJyZW50d2lkZ2V0Il0. og se om den fungerer! Ser ikke ut til å virke på SGS3. Står på 0mA og går opp til 999mA når jeg plugger i laderen. Testet 0,5 & 1A begge fungerte . Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 No shit. Vet ikke helt poenget med den widgeten, men slik jeg skjønte det skulle den vise hvor mye enheten brukte fra batteriet. Det gjorde den ikke og viste 0mA når jeg ikke ladet og 999mA når jeg ladet. Ergo så fungerte den ikke som den skulle på min SGS3. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Da Beklager eg. Trodde det var snakk om å vise ladestrøm. og selvsagt var det det. Så no shit meg her og der.... Vet ikke helt poenget med den widgeten Ergo så fungerte den ikke som den skulle på min SGS3. Jadda... Endret 24. juli 2012 av Jotun Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Fikk min Galaxy Tab 2 (10.1) i dag. Er veeldig positivt overrasket, etter at jeg la inn Go Launcher HD og Dolphin Browser HD så er den lynkjapp og det er ikke antydning til lag engang! iPad kan gå og legge seg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Og gjett hvem som nettopp fikk Jelly Bean på mobilen? ^^ Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jelly Bean<3 Men på 4.0.4 på s2en min (AOKP) hadde jeg digital klokke widget, ikke bare analog. Dette har jeg ikke på 4.1.1 nexusen min :/ Noen som vet om jeg kan laste ned akkurat samme widget fra play? Har lastet ned en slags widget men den ser ikke like bra ut Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Sandisk 32GB class 10 for under 200kr. Med mindre omregninskursen til Tollvesenet går opp før du får den, er det altså under tollgrensen også. Må jo være et kupp for de som har 8gb eller 16gb og trenger mer lagringsplass på mobilen. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvordan skrur man av stemmene i Google Navigation på Tablet? Og hvorfor er kartet mørkt/svart? :S Lenke til kommentar
arnzn Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Asust f700 infinity går som ei kule! fantastisk skjerm! skjermtastaturet er ikke allverden, men swiftkey gjør jobben! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Google vet så og si alt om Android-enhetene våre. Fins det en webside hos Google der du kan se info om alle dine enheter? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Google vet så og si alt om Android-enhetene våre. Fins det en webside hos Google der du kan se info om alle dine enheter? https://play.google.com/store/account (Velg settings) - Lister alle enheter du har registrert (i market/play). https://www.google.c...ttings/products - tjenester hos google som du bruker. Endret 30. juli 2012 av laurell Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Noen som har oppgradert til Omega 10? Jeg syns den er UTROLIG treg til å reagere på touchen etter at du får liv i skjermen, tar jo laang tid før du kan unlocke mobilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå