Leif.ross Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hmm, som utvikler burde jeg kanskje ha byttet ut HTC heroen min, hatt den siden release, null problemer. Men ser at så og si alle de nyere mobilene må lades hver kveld, nei takk, holder meg til å lade en gang i uka! Seriøst? jeg byttet akkurat til One S, mest pga jeg måtte lade telefonen hver tredje time ish one s har strålende batteritid Kjører cyanogenmod 7.2 med android 2.3 på den, så den bruker sjelden mer en 40mb ram, det har litt innflytelse på levetiden! Men atm så er den overclocka opp til 610mhz+commache vm, så blir litt mindre batteritid nå enn ellers! Prøvde faktisk en One S for noen dager siden, ble litt frelst, kongemobil! Sense har også blitt voksen! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som vet om Android har noe makstak på innstalerte apps på mobilen. Har lagt merke på både min HTC Sensation XE (4.0.3) og Samsung Galaxy Note (2.3.6) at launcheren begynner å reboote konstant med mange apps innstalert. Har rundt 270+ apps innstalert å begynner å tro at det er et makstak som får fram feilen på telefonene. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Kanskje for mange apps som kjører samtidig? Forslag: Settings -> Developer options -> Background process limit -> At most 4 processes. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som vet om Android har noe makstak på innstalerte apps på mobilen. Har lagt merke på både min HTC Sensation XE (4.0.3) og Samsung Galaxy Note (2.3.6) at launcheren begynner å reboote konstant med mange apps innstalert. Har rundt 270+ apps innstalert å begynner å tro at det er et makstak som får fram feilen på telefonene. Nja.. Ikke si der. Har ihvertfall Xperia S med 293 apps installert og opplever aldri noe slikt du beskriver. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hmm, som utvikler burde jeg kanskje ha byttet ut HTC heroen min, hatt den siden release, null problemer. Men ser at så og si alle de nyere mobilene må lades hver kveld, nei takk, holder meg til å lade en gang i uka! Seriøst? jeg byttet akkurat til One S, mest pga jeg måtte lade telefonen hver tredje time ish one s har strålende batteritid Kjører cyanogenmod 7.2 med android 2.3 på den, så den bruker sjelden mer en 40mb ram, det har litt innflytelse på levetiden! Men atm så er den overclocka opp til 610mhz+commache vm, så blir litt mindre batteritid nå enn ellers! Prøvde faktisk en One S for noen dager siden, ble litt frelst, kongemobil! Sense har også blitt voksen! Min hadde vel ICS for det meste, men batteritiden var dårlig uansett hvilken rom jeg brukte Er fortsatt strålende fornøyd med One S, selv om jeg begynner å bli lei Sense igjen, får roote snart Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Noen som vet om Android har noe makstak på innstalerte apps på mobilen. Har lagt merke på både min HTC Sensation XE (4.0.3) og Samsung Galaxy Note (2.3.6) at launcheren begynner å reboote konstant med mange apps innstalert. Har rundt 270+ apps innstalert å begynner å tro at det er et makstak som får fram feilen på telefonene. Nja.. Ikke si der. Har ihvertfall Xperia S med 293 apps installert og opplever aldri noe slikt du beskriver. Vel, jeg har opplevd det på to forskjellige mobiler med ulike androidutgaver. Og når mobilen er slik er det umulig å bruke mobilen til noe, samt at batteriet tømmes veldig fort. Det som er veldig pussig er at det mobilene ikke rebooter hvis simkortet er tatt ut. Har sendt mail til HTC og Samsung kunne ikke hjelpe meg med problemet. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Noen som vet om Android har noe makstak på innstalerte apps på mobilen. Har lagt merke på både min HTC Sensation XE (4.0.3) og Samsung Galaxy Note (2.3.6) at launcheren begynner å reboote konstant med mange apps innstalert. Har rundt 270+ apps innstalert å begynner å tro at det er et makstak som får fram feilen på telefonene. Nja.. Ikke si der. Har ihvertfall Xperia S med 293 apps installert og opplever aldri noe slikt du beskriver. Vel, jeg har opplevd det på to forskjellige mobiler med ulike androidutgaver. Og når mobilen er slik er det umulig å bruke mobilen til noe, samt at batteriet tømmes veldig fort. Det som er veldig pussig er at det mobilene ikke rebooter hvis simkortet er tatt ut. Har sendt mail til HTC og Samsung kunne ikke hjelpe meg med problemet. Kanskje for mange apps som kjører samtidig? Forslag: Settings -> Developer options -> Background process limit -> At most 4 processes. Endret 28. mai 2012 av jdmik Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Har uansett bestilt nytt simkort fra operatøren for å se om det er der problemet ligger. Simkortet er fra 2008 og jeg lurer på om det er her feilen ligger siden Lami ikke får det samme problemet. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det noen som vet om dette er ekte widget? Og hva heter det? Og hvor kan man laste det ned? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 www|siamtab.com/contents/images/samsung-galaxy-s3-mockup.jpg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det noen som vet om dette er ekte widget? Nei, men noen kopiert den ganske bra: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=25451557&postcount=2050 1 Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Er det noen som vet om dette er ekte widget? Nei, men noen kopiert den ganske bra: http://forum.xda-dev...&postcount=2050 Får lastet den ned, men ikke åpnet den... Noen som vet hvordan? 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Last ned Ultimate Custom Clock fra Play. Linken på xda er et skin som brukes i denne. 3 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 @Mikachu - learntofly 1+ for den :-) Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Skal til å legge inn Cyanogenmod 7.2 på Hero'en min nå (kjører Android 2.1 p.d.d). Det blir første gangen jeg rooter og legger inn custom ROM. Er det noe jeg må huske på utenom det som står her? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Skal til å legge inn Cyanogenmod 7.2 på Hero'en min nå (kjører Android 2.1 p.d.d). Det blir første gangen jeg rooter og legger inn custom ROM. Er det noe jeg må huske på utenom det som står her? Jeg brukte denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=645253 . Funket strålende Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Okei. Ser du har Ice Cream Sw. på Hero'en din. Funker det bra? Burde kanskje like godt gå for det jeg også når jeg først er i gang. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Nå har ikke jeg vært inne på Hero forumet på en stund, så vet ikke helt hvordan utiklingen har gått. Du kan se her: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=512 for ROMs og info. For meg fungerte ICS helt fint til daglig, etter at jeg fikk fixet problemet med at samtaler ble avsluttet var det den jeg brukte. Kameraet ble også fikset etter hvert, så tror sånn ca. alt fungerer. Er av og til, ikke ofte, litt ustabilt, men på mange områder oppleves det raskere enn GB Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Noen som har forslag til navigasjonsapp? enten noen duganes måte å få google maps offline eller en navi app. brukte sygic før, men det er ikke kompatibelt med Sense 4 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Du kan jo prøve Navfree. jeg har ingen erfaring med den ennå. Finnes på Google Play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå