Swome Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Er vel fremdeles ingen music store til oss i europa. Google er så forbanna treig med å lansere tjenester utenfor usa. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Skjønner eg igrunn godt. Er ikke mye å hente på det norske markedet i forhold til de store markedene. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) I forbindelse med navnebyttet, er det salg på en del apper https://play.google.com/store/apps/collection/promotion_2012_03_06_AppsFavorites?feature=banner#?t=W251bGwsMSwyLDIwMSwibnVsbC10b3BfZmVhdHVyZWRfYXBwc19fXzFfcHJvbW9fMTMzMTA1ODM2NDgyNSJd Endret 6. mars 2012 av learntofly 3 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ang kjøp av musikk (mp3), så trodde jeg ikke du mente fra mobilen Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Noen som vet hvordan jeg kan laste ned fra Market og over til SD-kortet direkte? Skal laste ned World of Goo men får aldri installert det grunnet plassmangel på internminne. Har jo flere GB ledig på SD-kortet ironisk nok. Er snakk om en HTC Desire rootet med Android 2.3 om det har noe å si. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) RastaXP: HER en med samme problem, annen telefon, men kanskje det går. Hmm.. kan root være årsak til reboots i ny og ne? De gangene den rebooter, så er batteriet varmt. Tar dette ut og lar den være i sånn 2 min før jeg tar det inn igjen og forsetter på mobilen, til batteriet blir varmt igjen. Kan root forårsake dette? Uten noe overclocker what so ever? Fjernet nå rooten, så skal prøve med stock ROM nå og se hvordan det vil gå. EDIT: kanskje det har noe med den CPU settingsen? government og det? Endret 11. mars 2012 av Lami Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Stor sannsynlighet at det er CPU settingsen din. Hvis du har en gov som kjører høy klokkehastighet hele tida, så kan jeg skjønne at mobilen rebooter. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Har alltid hatt på stock hastighet.. Men men.. hvis det er hardware, så får jeg vel ta å bestille ny mobil. Står nå mellom LG Prada 3.0 og HTC Sensation XL.. vet ikke om jeg gidder å vente på Sony Xperia S, U & P selv om de kommer nå snart. Liker Pradaen veldig godt. Stilrent design. Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Jeg kjøpte meg Sensation i går, og oppdaterte umiddelbart til ICS. Når jeg skal installere Navigon (som jeg hadde på min Desire) får jeg problemer. Jeg har lagt inn apk-fila på minnekortet og leter den opp i AndExplorer. Når jeg prøver å kjøre apk-fila får jeg beskjed om at "Av sikkerhetsårsaker er telefonen som standard stilt inn til å blokkere installasjon av programmer som ikke kommer fra Android-markedet." Dersom jeg klikker på "Innstillinger" i dialogboksen, kommer jeg til Innstillinger -> Sikkerhet, men der er det ikke noe valg for å tillate installasjon av apper fra "unknown sources". Akkurat det samme skjer dersom jeg prøver å installere fra Dropbox. Jeg ønsker å fortsatt ha navigasjon på mobilen, men har ikke lyst til å måtte kjøpe Navigon en gang til. Noen gode råd? Edit: Fant problemet. Avinstallerte jobbmailen og fjernet partnerskapet med arbeidsgivers Exchange-server. Da var det plutseliug betraktelig mange flere valg under "Sikkerhet". Endret 13. mars 2012 av Kanstad 1 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Finnes det en app som lar skjermen rotere 180 grader? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Du kan det med Cyanogen mod hvertfall Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg ønsker å fortsatt ha navigasjon på mobilen, men har ikke lyst til å måtte kjøpe Navigon en gang til. Noen gode råd? Jeg ser at du fant ut av problemet ang. navigon, men med apper som er kjøpt så skal det gå fint å bare gå inn på market og laste dem ned på nytt uten å måtte betale en gang til. Jeg gjorde det med Navigon senest i forgårs. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Noen her som vet om det er mulig å hente ut alle meldingene fra Viber og legge dem et annet sted, for eksempel flytte dem over til pc? Det er snakk om ganske meldinger, cirka 6000 Endret 17. mars 2012 av AK47 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Finnes det en app som holder kontroll på hvilke programmer som har tilgang til skjermrotasjon? Jeg vil at skjermen *aldri* skal rotere ved bevegelse bortsett fra når jeg har tastaturet oppe. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det er vel heller omvendt; selv om rotasjon er på i innstillingene kan apps velge å ikke rotere. Tasker skulle kunne fikse det, men litt å sette seg inn i da. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Finnes det noen streaming muligheter opp mot Apple sin Airport Express for Android? Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Finnes det en app som holder kontroll på hvilke programmer som har tilgang til skjermrotasjon? Jeg vil at skjermen *aldri* skal rotere ved bevegelse bortsett fra når jeg har tastaturet oppe. Bruker selv Smart Rotator. https://play.google.com/store/apps/details?id=net.xdevelop.rotator_t&hl=en 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Bruker selv Smart Rotator. https://play.google....rotator_t&hl=en Takker! Skal teste Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Finnes det noen streaming muligheter opp mot Apple sin Airport Express for Android? Skal ifølge 9to5mac fungere med Doubletwist Airsync: http://9to5mac.com/2011/05/09/android-can-now-airplay-to-ios-devices/ Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har et problem ved nedlasting/oppdatering av endel apper. Når nedlastingen fra Market(Play) er ferdig får jeg feilmeldingen "Kan ikke lagre på minnekort" eller noe i den dur. Minnekortet står i, og har masse plass ledig. Har tatt ut kortet og satt det i igjen. Hva kan være feil? Motorola Defy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå