mandela Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Er det telefon/regionavhengig hvem som får google talk voice / video chat? Google begynte å rulle ut funksjonen i april i fjor, men mange med 2.3 har fortsatt ikke den muligheten utfra hva jeg har lest. Det kom med Android 2.3.4, tror jeg. Jeg har 2.3.6 på min Defy plus og har ikke denne funksjonen, derfor jeg spør om noen har den på sine telefoner. Er klar over at g+ appen har hangouts som krever front-kamera, noe Defy ikke har, men jeg skulle gjerne hatt voicechat. Endret 3. mars 2012 av mandela Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei, jeg fikk min nye motorola razr i går, og jeg har et par oppstartsproblemer. Når jeg fikk telefonen kobla jeg meg opp mot 3G og gikk på marked for å laste ned apper, jeg tenkte jeg skulle laste ned facebook først, fant appen men fikk bare feilmelding når jeg skulle laste ned. Denne feilmeldinga har jeg forsåvidt enda. Etterpå kobla jeg meg til wifien og da funka alt, bortsett fra at jeg ikke finner igjen noen av appene jeg skulle laste ned når jeg prøvde med 3g? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei, jeg fikk min nye motorola razr i går, og jeg har et par oppstartsproblemer. Når jeg fikk telefonen kobla jeg meg opp mot 3G og gikk på marked for å laste ned apper, jeg tenkte jeg skulle laste ned facebook først, fant appen men fikk bare feilmelding når jeg skulle laste ned. Denne feilmeldinga har jeg forsåvidt enda. Etterpå kobla jeg meg til wifien og da funka alt, bortsett fra at jeg ikke finner igjen noen av appene jeg skulle laste ned når jeg prøvde med 3g? Høres ut som Market er satt opp til kun å laste ned via wifi (sjekk i innstillingene til Market) Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Men jeg finner heller ikke igjen de appene jeg prøvde å laste ned med 3g, noe jeg syns er heller merkelig. Jeg har også prøvd å last ned f.eks facebook-appen for android via facebook.com og andre kilder. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Men jeg finner heller ikke igjen de appene jeg prøvde å laste ned med 3g, noe jeg syns er heller merkelig. Jeg har også prøvd å last ned f.eks facebook-appen for android via facebook.com og andre kilder. For å kunne installere apper fra andre kilder må du godkjenne det først i Androids innstillinger, dette er slått av som standard. Innstillinger > Applikasjoner > Ukjente kilder (anbefales ikke å slå på med mindre du vet hva du gjør seff) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har lyst og flashe Evo 3d, men det er jo så mye styr. Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Har lyst og flashe Evo 3d, men det er jo så mye styr. Skjønner ingenting. Så er det kanskje best å se om du kjenner noen som vet hva de gjør, som kan lære deg, eller la være. Oppskriftene for å flashe er ganske grundige, hvis du ikke klarer å forstå den, la heller vær. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Det er vel bare å lese, har flashet mange mobiler før, men det var windows, det virker helt anderledes nå. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Er det noen app som tilsvarer itunes på iPhone i Android? Gikk over fra iPhone en stund tilbake, og foreløpig er det eneste jeg mangler en ordentlig app å kjøpe musikk i. De gratis mp3 appene syns jeg har dårlig utvalg, lav dl hastighet og skrøpelig lyd - så hadde håpet at det fantes noe bedre enn dette. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Vil kjøpe musikk, ikke betale for streaming. Og nei, vil ikke betale beat.no 99 kr i mnd for å kunne kjøpe 2-3 i mnd til 2 kr. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Til musikk spm her over. Anbefaler "easy mp3 pro v2"!. Der kan de se om de er 320kbps (beste kvalitet) før du downloader. Fort går det og. Endret 5. mars 2012 av Lami Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 7digital? Prøvd denne, mens syns betalingsmåten var litt tung. Til musikk spm her over. Anbefaler "easy mp3 pro v2"!. Der kan de se om de er 320kbps (beste kvalitet) før du downloader. Fort går det og. Ikke bare 320kbs på de jeg fant, men hastigheten var betraktelig bedre ja Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Du kan kjøpe musikk fra Spotify og Wimp vel? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Du kan kjøpe musikk fra Spotify og Wimp vel? Og da må man betale 99 kr i tillegg pr mnd så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Får man ikke handle med Gratis spotifykonto? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Man får jo ikke logget inn engang med gratiskonto etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Får man ikke handle med Gratis spotifykonto? Ikke fra mobilen. Personlig gleder jeg meg til Google music kommer her til lands! Da tror jeg at jeg legger spotify på hyllen. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Flere som har fått med seg "navnebyttet" til Android Market? Skal vistnok hete Google Play Store fra nå av. Endret 6. mars 2012 av kristffr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå