Raijin Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Thanks man Fant den på ebay.co.uk Bare til å spørre selgerne om de sender til Norge, selv om de ikke har lagt til at de sender ting utenfor UK også. Fikk den for £220 + frakt Forrige helg så jeg en splitter ny telefon gå for 170 pund! Er man oppmerksom kan man gjøre en del gode deals på ebay Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Hvordan klarer de så lave priser? Er ikke det mye lavere enn de selges for fra Google? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er auksjon vet du. Og så er det jo ikke helt samme telefonen. Google selger ADP. Telefonen jeg bestilte er en hvit T-mobile brandet G1. Jeg gikk for den siden jeg foretrekker hvit Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som har sett noe mer om G2? Er ett par stykker til salg, men trur ikke det er tastatur på dem, og virtual keyboard i android er ikke ute ennå. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 er det magic du tenker på? Den har ikke tastatur, men den skal bli sluppet med cupcake (android-oppdateringen), som kommer med virtuelt tastatur Lenke til kommentar
grenness Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som har sett noe mer om G2? Er ett par stykker til salg, men trur ikke det er tastatur på dem, og virtual keyboard i android er ikke ute ennå. De du finner på eBay nå er mest sannsynlig noen kinesiske tøysetelefoner som kalles "Sciphone G2 Dream", og må ikke forveksles med HTC. Sciphone kom i fjor høst, og ble latterliggjort stort sett på alle nettfora. Ligg unna, med mindre du finner en grisebillig - kan jo være et artig leketøy! ~Christopher http://grenness.blog.linpro.no Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja jeg har holdt meg unna den, så den hadde bedre kamera, mest det som vekket interesse. Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvis noen er interesert er det en orntlig emulator i android sdk'en. Den har ikke markedplace og så mye programmer men den funker. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Nå venter jeg i spenning på min telefon! Et spørsmål til dere som har den: hva gjør dere med lading? Bruker dere USB på PC-en, eller et adapter fra US-plug til norsk? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Nå har jeg fått telefonen Er stort sett imponert og fornøyd, selv om det er noe småpirk. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Sweet! Har enda ikke fått låst opp min jeg. By the way, er det store mengder informasjon som kommuniseres når man knytter gmail-kontoen til telefonen? Befinner meg i utlandet at the moment. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Når jeg fikk min telefon, måtte jeg knytte den mot gmail-kontoen over GPRS - jeg fikk ikke valg om å gjøre det via WLAN. Tipper dette er temmelig lite, men den begynner å synce rett etterpå og da kan det være greit å stoppe den. Det ser ut til at jeg har brukt ca 1,4 MB på en dag, men da var jeg også ute og testet den med google maps, MSN etc. Oppdaget forresten at alarmen ikke lager lyd! Det ser ut til at lyden skal være aktivert, noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 thx man Har wifi både hjemme og på skolen. Klarer meg nok med det. Dere som har hatt android litt lengre, la oss opprette en android tips og triks-tråd: -must have programmer -kule ting man kan gjøre med telefonen -themes/skins -innstallering av andre OS -Generelle tips og triks -Linker til andre sider med android knask Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hehe, Nice! cecolon har allerede opprettet en https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973 Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Noen som vet om det har kommet noen dato for release av HTC Magic? Shit som jeg gleder meg til denne Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Dere som har hatt android litt lengre, la oss opprette en android tips og triks-tråd: -must have programmer -kule ting man kan gjøre med telefonen -themes/skins -innstallering av andre OS -Generelle tips og triks -Linker til andre sider med android knask Det var det jeg håpet denne tråden skulle bli Men har som du så også laget en egen for programmer, ettersom det er grei info å samle i egen tråd. Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Driver og jobber for trafikanten og lager software for denne telefonen nå, støtter foreløpig: sanntids info, rute planlegging (men ikke dato, kun nå/fremover i tid), og mapping av stasjoner rundt deg/spesifikke stasjoner på kart. Kan ikke gi det ut før det er klarert fra trafikanten, men det er igang Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Tøft! Det gjelder vel dessverre bare for Oslo.. Skulle hatt et grensesnitt for Bussorakelet i Trondheim og. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 "mine innlegg" Gleder meg til det blir flere Android-brukere i Norge generelt og det dukker opp flere programmer som er spesifikke for Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå