gwh Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Akkurat kjøpt en TAB, men ønsker å legge inn flere apps på hjemmeskjermen enn det jeg får lov til nå. Noen som har ne grei forklaring på hvorddan dette kan ordnes? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Prøv en home replacement app; feks. Launcher Pro Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) En kompis har fått galaxy s2 i julegave,og har en HTC pro2. Finner ikke ut hvordan vi importerer kontaktlista fra den telefonen til den nye. HTC Pro 2 har ikke android. Endret 25. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
gwh Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 En kompis har fått galaxy s2 i julegave,og har en HTC pro2. Finner ikke ut hvordan vi importerer kontaktlista fra den telefonen til den nye. HTC Pro 2 har ikke android. Har han en mulighet for å eksportere til Gmail? Isåfall er det plankekjøring etterpå. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hvis han kan eksportere kontaktene til en CSV-fil så kan du importere de til Google-kontaktene dine enkelt Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) På Galaxy S2 har snarveiene på startskjermen avrundede grå bokser rundt teksten under ikonet. Unntatt på "dock-linjen". Hvordan kan jeg endre det så jeg ikke får boksene på noen ikoner? Må jeg kjøpe noe verktøy for det, eller kan jeg redigere en style-fil eller lignende? Geir Endret 4. januar 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du får snart Android 4.0-oppdatering og da forsvinner det problemet Men i mellomtiden vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Husker launcher-pro og ADW launcher hadde mulighet for å endre/fjerne den boksen. Ikke at jeg har rørt en touchwiz mobil. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Du får snart Android 4.0-oppdatering og da forsvinner det problemet Men i mellomtiden vet jeg ikke. Da kanskje jeg bare skal vente. Men muligheten til å skreddersy utseendet på telefonen var et av de store selling points når folk skulle overtale meg til å bytte til Android, så da tenkte jeg at jeg måtte prøve. Og de boksene er stygge... Geir Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som vet om en kjapp løsning for å roote en DHD? har prøvd med flere forskjellige programmer, men ingenting skjer etter jeg har restartet telefonen! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Geir Du kan jo også prøve med en ny launcher. Stock launcher er ikke så mye til tess. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Da kanskje jeg bare skal vente. Men muligheten til å skreddersy utseendet på telefonen var et av de store selling points når folk skulle overtale meg til å bytte til Android, så da tenkte jeg at jeg måtte prøve. Og de boksene er stygge... Synes de kan være veldig kjekke å ha, ikke alltid hvit tekst er lettleselig om man har lys bakgrunn. Uansett kan du selvfølgelig (siden det er Android) installerene en hvilken som helst hjemmeskjerm (launcher) fra market. ADW.Launcher og LauncherPro er vel de vanligste å teste ut. Begge lar deg også ha en ekstra rad med ikoner på hjemmeskjermen samtidig som du kan velge at de skal smoothes ut så de ikke voerlapper. idiotisk å bare ha fire rader på en såpass stor skjermflate. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som vet om en kjapp løsning for å roote en DHD? har prøvd med flere forskjellige programmer, men ingenting skjer etter jeg har restartet telefonen! Dette har fungert for meg flere ganger, inkl på siste oppdatering. Downgrade først, så root. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=857537 Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Problemet er at etter jeg har trykt på permroot så får jeg bare en svart skjerm og ingenting skjer, stått slik i 10minutter, og når jeg restarter så står den bare og looper i htc bootskjermen! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 trenger tips til en mailklient som støtter exchange, den som følger med samsung galaxy s2 er alt for dårlog. Jeg vil helst unngå å måtte gå inn i en mappe for å synkronisere den, slik det er nå synker kun inboks automatisk. om dennkoster litt gjør ikke noe, men helst gratis. 1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 k9 og touchdown nevnes ofte som gode mailklienter til android, de koster penger, men jeg tror ikke du finner noen gratis som støtter exchange på noen god måte Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Oppdaget nettopp at det finnes apps som jeg ikke får opp i market på min desire HD... Dette pga at den liksom ikke er kompatibel. Dette er jo selvfølgelig bare sprøyt. Så, hvilken tlf kan det tenkes er kompatibel med alle apps? Den nye galaxy nexus? I så fall; hvilket navn har den i build.prop? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Finnes det noen norsk notisblokk (ala AK Notepad)? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Norsk? skal du med norsk notisblokk? Etter AK notepad bruker jeg nå Note Everything! Ikke norsk. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hva jeg skal med norsk notisblokk? Ehh - bruke den? Har ellers lastet ned AK Notepad, men kunne fortsatt godt tenkt meg en på norsk ja ... Mvh Dan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå