Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis har fått galaxy s2 i julegave,og har en HTC pro2. Finner ikke ut hvordan vi importerer kontaktlista fra den telefonen til den nye. HTC Pro 2 har ikke android.

Har han en mulighet for å eksportere til Gmail? Isåfall er det plankekjøring etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du får snart Android 4.0-oppdatering og da forsvinner det problemet :) Men i mellomtiden vet jeg ikke.

Da kanskje jeg bare skal vente. Men muligheten til å skreddersy utseendet på telefonen var et av de store selling points når folk skulle overtale meg til å bytte til Android, så da tenkte jeg at jeg måtte prøve. Og de boksene er stygge...

Geir :)

Lenke til kommentar

Da kanskje jeg bare skal vente. Men muligheten til å skreddersy utseendet på telefonen var et av de store selling points når folk skulle overtale meg til å bytte til Android, så da tenkte jeg at jeg måtte prøve. Og de boksene er stygge...

Synes de kan være veldig kjekke å ha, ikke alltid hvit tekst er lettleselig om man har lys bakgrunn. Uansett kan du selvfølgelig (siden det er Android) installerene en hvilken som helst hjemmeskjerm (launcher) fra market. ADW.Launcher og LauncherPro er vel de vanligste å teste ut. Begge lar deg også ha en ekstra rad med ikoner på hjemmeskjermen samtidig som du kan velge at de skal smoothes ut så de ikke voerlapper. idiotisk å bare ha fire rader på en såpass stor skjermflate.
Lenke til kommentar

trenger tips til en mailklient som støtter exchange, den som følger med samsung galaxy s2 er alt for dårlog. Jeg vil helst unngå å måtte gå inn i en mappe for å synkronisere den, slik det er nå synker kun inboks automatisk. om dennkoster litt gjør ikke noe, men helst gratis.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdaget nettopp at det finnes apps som jeg ikke får opp i market på min desire HD... Dette pga at den liksom ikke er kompatibel. Dette er jo selvfølgelig bare sprøyt. Så, hvilken tlf kan det tenkes er kompatibel med alle apps? Den nye galaxy nexus? I så fall; hvilket navn har den i build.prop?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...