[email protected] Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) TJOBING! Løste seg! Endret 6. desember 2011 av PerOpusen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Google har vist begynt å kjøre ut ICS OTA-update til ansatte som har Nexus S for interntesting. Kan håpe på at den når våre mobiler innen rimelig tid... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Google har vist begynt å kjøre ut ICS OTA-update til ansatte som har Nexus S for interntesting. Kan håpe på at den når våre mobiler innen rimelig tid... De som ligger ute på XDA fungerer alle rimelig greit faktisk, så det burde ikke være altfor mye trøbbel å få dette ut til sluttkunder Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hei. Trenger litt hjelp. Fikk jo en stor oppdatering på min HTC Desire S forleden dag her, men oppdaget ikke før nå at hvis jeg holder inne "lås" knappen får jeg ikke valg om jeg vil slå av telefonen. Altså, jeg kan ikke slå den av på annen måte enn å ta ut batteriet. Forslag? S Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvordan får jeg Market Enabler til å virke, og og hvilken bør jeg bruke? Har lyst på Google Currents Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kjapt søk og jeg fant denne: http://www.freeyourandroid.com/inthenews/Google-currents-apk Last ned apk og fyr opp Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Takk. Fant den selv også ;-) Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 HTC har sammenslåing av kontakter (fra flere Google-kontoer, Twitter, Facebook, osv...). Finnes dette på alle Android-telefoner? Kreves det en app? Eller er dette rett og slett noe HTC har bygd inn i sitt skall (Sense). Samsungs TouchWiz har vel kanskje noe av det samme... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er noe Sense har mekket sammen. Men det finnes diverse programmer som kan samle kontakter. Den offisielle facebook-applikasjonen lar deg f.eks. vise kontakter i kontaktlisten, og du finner widgeter som samler tweets, fb-opppdateringer, sms og mail. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hva skjer med at oppdateringer i Andorid Market kan komme flere ganger. Hvertfall ifølge beskrivelsen på oppdateringen, og så vidt jeg har lagt merke til er også oppdateringen like stor som den opprinnelige. Eks: Facebook oppdateres. En uke senere får jeg en ny oppdatering som er like stor og har samme beskrivelse på hva som er oppdatert. Vil det da si at den kommer for andre gang, eller at de har glemt å endre beskrivelse. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 At en oppdatering viser samme størrelse er ikke så rart. Om de retter opp feil på programmene, så blir ikke filstørrelsen alltid større av den grunn. Når den oppdaterer, så fjerner den gamle filen, og installerer den nye filen. Oppdateringer er ikke bare for å utvide programmet. Ofte handler det bare om å rette opp bug. Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 I dag fekk eg versjon 2.3.5 til min HTC desire HD, må sei eg er mektig imponert! Men kom ikkje denne ut for ei stund sidan eigentleg? Er nesten litt "starstruck" her eg sitt. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg fikk oppdateringen for to/tre dager siden. Synes den var ganske kul. Men, små ord som er, jo, men, vil osv hadde forsvunnet. Måtte trykke på "legg til" blandt alle ordvalgene for å få de inn igjen, funket ikke med å skrive de uten t9 og så legge de til sånn. Og telefonen min har klikket tre ganger når noen har ringt til meg. Det har den aldri gjort før... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Trenger en app som man kan se serier som Big bang theory, South park osv som stream evt nedlastning. Lei av å måtte legge inn alle filmene fra pc. Forslag? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Finnes det noen form for emulator som lar meg kjøre Windows Mobile 6.5-apps i .CAB-format? Har en app på jobbtelefonen som er veldig nyttig og som hadde vært knall å ha på privattlf. men den finnes ikke til Android. Endret 21. desember 2011 av TMB Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg er på jakt etter en android-enhet. Kravspecs er: - touch-screen. helst kapasativ. 3-5" - wifi - så tynn som mulig - lyssensor - grisebillig. maks 400 om mulig Den skal brukes som fjernkontroll i et SmartHus-opplegg jeg leker med, der knappene er på en webside. Hva slags androidjall fins for en så simpel jobb som dette? Endret 21. desember 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Skal du ha noe så billig så anbefaler jeg at du leter på diverse kinasjapper eller eBay, f.eks. DealExtreme osv. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Enig. Regner med den skal være stasjonær og, så det gjør det vel ikke noe at batterilevetiden er elendig. Kjøp deg en som lader via USB så du kan bruke en usblader kjøpt i Norge. Kvalitetssjekken på de du får på ebay/DX er stort sett ikke tilstede i det hele tatt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hehe... Aldri gi 230v til noe kjøpt på DX :!: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Finner dere noe mer passende enn denne? http://www.dealextreme.com/p/benss-4-4-touch-screen-android-2-3-mp4-player-w-tf-tv-out-3-5mm-jack-8gb-108947 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå