Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke den gamle telefonen, den ble stjålet. Men jeg har fått eksportert backup-filen til xml. Nå har jeg fått konvertert den til .csv. Den har tre kolonner: Fornavn, etternavn, telefonnummer. Hvordan kan jeg få dette inn i gmail? Slik jeg har gjort det nå så har fornavnet blitt "navn", og de to andre har kommet opp som "custom". Jeg vil gjerne ha fornavn, etternavn og telefonnummer fylt ut som standard. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Noen måte å bestemme intervallet for når market sjekker etter oppdateringer av apps? Slik det er nå, maser market konstant om updates, og bruker sikkert nok av strøm på det og...

Gå inn på Markets, velg settings og slå av notification.

Gjorde faktisk dette forrige dagen, og ikke tenkt noe mer på det...men, batteriet har blitt merkbart bedre etter dette :-)

Lenke til kommentar

Ser at det har kommet en ny versjon av Andriod ut, v 4.0.2 Ice Cream Sandwich.

Det jeg lurer på om det er:

1. Mulig å oppdatere til den nå? eller er det noe vi må vente på før vi kan gjøre det?

2. Kommer det en "offisiell" liste på hvilke mobiler som kommer til å støtte v 4.0.2?

3. Er det verdt å oppdatere, om mulig, til nyeste versjon?

Lenke til kommentar

1. Sjekk ut XDA-developers eller andre Custom ROM utgivere om det er muligheter for din telefon. For at det skal være mulig å oppdatere offisielt må man vente på at telefonutgiveren eventuelt gir ut versjonen til din telefon.

2. Ingen offisiell liste da det er opptil hver utgiver om de vil utvikle til sine telefoner. Om det kommer støtte til din telefon kan du se på deres offisielle hjemmeside.

3. Så klart er det verdt å oppdatere om det er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...