learntofly Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Hva betyr wifi ikonet utenfor enkelte av appene i market? Har ikke sett det før. Top developer betyr det. Endret 13. november 2011 av learntofly Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvorfor wifi??? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er vel bare din tolkning av symbolet? Har egentilg aldri tenkt på at det ligner før du nevnte det... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ligner ikke på Wifi nei, men skjønner at det kan gjøre det ved første øyekast på en liten mobilskjerm (eller en skjerm med høy oppløsning ift størrelse). Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tolkning????? Se her: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fordi de har mye data eller må laste ned mye data etter at de er installert, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tolkning????? Se her: - Aha! Da skjønner jeg. Trodde du mente symbolet vist i posten til JohnRichard. My bad. Har faktisk aldri sett den der før. Prøvde å søke opp AirAttack HD Part 1 nå, men ser ikke noe til Wifi knappen som du får opp. Mulig det har noe å si at jeg kjører Miui og ikke stock rom... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ah, fikk selv opp Wifi når jeg gikk inn på appen fra søkeresultatene. Sikkert størrelsen som avgjør, slik at ikke folk blir "ruinert" om de ikke har en dataplan. Var jo "bare" 25MB... Står mer i kommentarene her; http://www.androidpolice.com/2011/11/01/download-android-market-3-3-11-adds-new-settings-default-auto-update-update-over-wi-fi-only-shortcuts-and-more/ Lenke til kommentar
johome Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Såkalte gratis antivirusprogrammer til Android blir totaltslaktet i en ny test , skriver Digi.no Betalversjonene klarer seg langt bedre : Det er ikke sånn at det er umulig å oppdage truslene som Android-enhetene ble utsatt for. AV-Test lot også et par kommersielle antivirus-produkter få prøve seg i testen for å sammenligne. Med langt bedre hell. Android-appene til både Kaspersky og F-Secure fanget opp og håndterte all skadevare i testen. AV-Test oppgir at de planlegger en større test av betalt antivirus senere, som skal favne langt flere produkter enn de som er nevnt her. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hei Noen som vet av en god notat app? Ønsker gjerne en der jeg kan legge inn pdf eller jpeg som bakgrunn og kan notere på dokumentet i tillegg. Har en Lenovo Thinkpad og appen som fulgte med er ok, men ikke noe mere heter "Notes mobile", det jeg liker med den, er at den registrerer hvor hardt jeg skriver, og om jeg skriver med skrift signaturgjenkjenningen kan jeg trykke inn knappen på pennen og stryke over for og viske ut, det fungerer flott, men liker ikke signaturgjenkjenningen, vil helst skrive selv uten noe retting. Så lastet ned "antipaper notes" flott app, men støtter ikke utviskingen, noen som vet av en app med det? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvor lang tid tar det normalt fra koden er sluppet til det kommer custom ROMs? Lengter etter ICS nå. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det kommer nok eksperimentelle mods med en del bugs etter et par dager, men de er sikkert stabile innen en uke eller to. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Noen som vet hvorfor jeg plutselig har sluttet å få Facebook-varslinger? :S Alt er skrudd på i appen i hvert fall, akkurat som før. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Noen som vet hvorfor jeg plutselig har sluttet å få Facebook-varslinger? :S Alt er skrudd på i appen i hvert fall, akkurat som før. tøm cache Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Takker. Får se om det hjelper Lenke til kommentar
Swome Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Som vanlig er usa det eneste landet google har hørt om. Er så jævlig lei av å bli nedprioritert fordi vi bor i et annet land. Tok jo evig lang tid før navigasjon ble tilgjengelig her, kor lang tid skal det ta før google video og Music kommer? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ai ai, installerte wildmonkz siste kernel med avs og smartassV2 gov. på min N1. Aldri hatt bedre batteritid, dette var med over gjennomsnittlig bruk og 3G. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Som vanlig er usa det eneste landet google har hørt om. Er så jævlig lei av å bli nedprioritert fordi vi bor i et annet land. Tok jo evig lang tid før navigasjon ble tilgjengelig her, kor lang tid skal det ta før google video og Music kommer? Äpropos det, noen som vet noe om når google voice kommer hit til lands? AtW Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 @AtW Siste jeg hørte var nær fremtid, og det er vel ett år siden... Hadde vært digg, men redd ting tar tid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Som vanlig er usa det eneste landet google har hørt om. Er så jævlig lei av å bli nedprioritert fordi vi bor i et annet land. Tok jo evig lang tid før navigasjon ble tilgjengelig her, kor lang tid skal det ta før google video og Music kommer? Google music kan du benytte deg av hvis du registrerer deg med en ip-adresse i statene (tjenester som hidemyass.com osv). Eneste som ikke fungerer pr. dags dato er den nye shop-tjenesten som de har lansert men skal titte litt nærmere på om den er tilgjengelig via en VPN senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå