Cærmen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen som vet når Googles talegjenkjenning kommer på norsk??? Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen som vet når Googles talegjenkjenning kommer på norsk??? Spørs om det noensinne gjør det.. Mang et selskap, inkl microsoft og Nokia har jo hatt talegjenkjenning og syntetiske stemmer i årevis, men det kommer aldri på norsk.. Vi er vel for få her på bjerget. Dog mener jeg det fantes en norsk syntetisk stemme på "nokia market", skulle jo tro noen kunne bruke grunnlaget fra denne til å skape noe fornuftig, om ikke annet så som egen app.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kjøpte meg en CrystalView E-pad Touch 7" i dag for 400kr http://www.ebay.com/ctg/CrystalView-E-pad-Touch-4GB-Wi-Fi-7in-Black-/108337973?_dmpt=US_Tablets&_pcategid=171485&_pcatid=839&_refkw=CrystalView+E-Pad+Touch+7&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A5212&_trksid=p3286.c0.m14 Noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ok, denne har ikke Android market, og finner ingen måter å skaffe det på. Alle programmene jeg bruker virker som dem er kunn mulig å laste ned på android market :/ tips noen? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 google vending.apk Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Oppdatert Desire'n min til Gingerbread, men vurderer og roote den ^^ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Prøvd, men får feilmeldinger som "Application not installed" og "There is a problem parsing the package" Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har du instalert Htc Sense på Pc'n? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Tipper du vet ossen du gjør det, men last ned Htc sense til pc her: http://www.htc.com/managed-assets/support/software/htc-sync/setup_3.0.5579.exe Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 virket ikke, kanskje fordi tableten ikke er HTC? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ahh, det kan være det også :/ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 OT! Start en egen tråd eller finn tableten din på xda-developers eller slatedroid. Der har du større sjanse for å få noen nyttige svar også. slatedroid har egne tråder der du får hjelp til å finne ut hva tabletmodellen din egentlig heter, og så har de egne underforum for de fleste enheter. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet når Googles talegjenkjenning kommer på norsk??? Spørs om det noensinne gjør det.. Mang et selskap, inkl microsoft og Nokia har jo hatt talegjenkjenning og syntetiske stemmer i årevis, men det kommer aldri på norsk.. Vi er vel for få her på bjerget. Dog mener jeg det fantes en norsk syntetisk stemme på "nokia market", skulle jo tro noen kunne bruke grunnlaget fra denne til å skape noe fornuftig, om ikke annet så som egen app.. Det kommer jo 20+ språk til talegjenkjenning med Ice Cream Sandwich, men har ikke fått med meg om norsk er blant dem. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen som kjenner til ROM Toolbox appen? Skal legge installere en ny ROM og følger instruksene som det står i appen: "to install your zip navigate and click on the file and then select "flash"" Men når jeg trykker på .zip-fila har jeg ikke noe "flash" valg. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har ikke prøvd den appen, men ROM Manager er i hvert fall ganske enkel å bruke. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kan free versjonen av ROM Manager flashe telefon? For har allerede kjøpt ROM Toolboks appen, så er ikke så keen på å kjøpe enda en app for å flashe. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hey. Netopp fått htc sensetion,og lurte på om det går an og få en sån iphone slide to open. Men med å skrive selv noe annet en det? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kan free versjonen av ROM Manager flashe telefon? For har allerede kjøpt ROM Toolboks appen, så er ikke så keen på å kjøpe enda en app for å flashe. Ja Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hva betyr wifi ikonet utenfor enkelte av appene i market? Har ikke sett det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå