Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du mener enda en grunn til å kjøre vanilla Android? HTC sin versjon er tross alt som en custom ROM å regne. :p

Nei. Du kan kalle det custom Android om du vil, men cutom OM er en ROM som ikke kommer fra produsenten. ROMene du får fra HTC er Stock ROMs, ikke Custom ROMs.

Uansett ser det så langt ut til at kun amerikanske brandede telefoner er berørt, mao. er dette noe HTC har kokt opp sammen med eller blitt påtvunget av den amerikanske "telefonmafiaen".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var en tur i utlandet, over i en annen tidssone, og Jorte, som jeg bruker, justerte da alle hendelser til den nye tidssonen, irriterende, men jeg overlever.

Store problemet er at da jeg kom tilbake så justerte ikke hendelsene seg tilbake. Noen som vet hva som er feil?

Edit: Jeg har HTC Desire.

Endret av magicgunnar
Lenke til kommentar

Var en tur i utlandet, over i en annen tidssone, og Jorte, som jeg bruker, justerte da alle hendelser til den nye tidssonen, irriterende, men jeg overlever.

Store problemet er at da jeg kom tilbake så justerte ikke hendelsene seg tilbake. Noen som vet hva som er feil?

Edit: Jeg har HTC Desire.

Nå ser jeg at også anrop til samtaleloggen blir feil, så det er åpenbart et problem med android, ikke med Jorte.

Edit: Haha, nå fikk jeg fikset det!! Jeg restartet telefonen og vips så var det i orden igjen, at jeg ikke har tenkt på det før :)

Endret av magicgunnar
Lenke til kommentar

Ser jo at Apple i iOS5 har lånt litt fra Android med notifikasjonsmenyen. Men, ser også at Apple sin har gjort et par forbedringer... (skummelt å si i denne tråden). iOS grupperer nemlig meldinger fra ulike apper og man kan velge å huke vekk enkeltnotifikasjoner. Noen som vet om en Androidapp/ROM som gjør det samme?

Lenke til kommentar

Ser jo at Apple i iOS5 har lånt litt fra Android med notifikasjonsmenyen. Men, ser også at Apple sin har gjort et par forbedringer... (skummelt å si i denne tråden). iOS grupperer nemlig meldinger fra ulike apper og man kan velge å huke vekk enkeltnotifikasjoner. Noen som vet om en Androidapp/ROM som gjør det samme?

I IceCream Sandwich er det mulig å fjerne enkeltnotifikasjoner ved å dra dem til siden.

Lenke til kommentar

I IceCream Sandwich er det mulig å fjerne enkeltnotifikasjoner ved å dra dem til siden.

S det. Gledelig!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Byttet ut min Desire med en Galaxy S II for bare to måneder siden, og jeg må si at forskjellen er ikke noe wow-opplevelse ... Klart; den er kjappere, bedre kamera, og TouchWiz har en del features jeg liker, men utover det så er opplevelsen den samme. Skjermen er også mer fargesprakende, men tilsvarende mindre korrekt også. :) For min del var nok det største løftet en økning i intern-minne. Der har HTC feilet stort med Desire.

Men, for alt i verden. Dersom dette er ting du savner med desire'en så kjør på!

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Vel... Har løst plassproblemet med root, så det plager meg ikke. Kunne fint klart meg med Desire lenge fremover, men litt gadgets må man unne seg. Mitt største problem med Desire, er at batteriet begynner å bli svakere. Med litt aktiv bruk overlever den dessverre ikke dagen. Dessuten så hadde en noe større skjerm vært greit, da jeg surfer mye på telefonen. Avventer uansett grundige tester før ny fon blir handlet inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...