b-real Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Flere som har fått Market 3.1.5 og som sliter med (process com.android.vending) som avsluttes automatisk? Akkurat nå er jeg ganske irritert, funker faen ikke Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Stemmer dette gjelder Google-apps da. De fleste andre apps sjekker ved faste intervaler (f.eks. twitter). Men Google har åpnet for at uavhengige utviklere kan bruke deres push-system, så kommer fler og fler andre apps med push. Ja, skjønner selvfølgelig at det gjelder kun Google-apps Takk for hjelpen Endret 28. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Flere som har fått Market 3.1.5 og som sliter med (process com.android.vending) som avsluttes automatisk? Akkurat nå er jeg ganske irritert, funker faen ikke http://b-real.org/wp-content/uploads/2011/09/wpid-snap20110927_030849.png http://b-real.org/wp-content/uploads/2011/09/wpid-snap20110927_030840.png http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=17764253#post17764253 FIX: Settings > Language & keyboard > Language > English (US). Select it again if that was already the selected language. 2 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Flott at du skriver fiksen, i stedet for å bare skrive "nvm fiksa det" 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Yeah ikke sant, så andre slipper de siste dagers wallbash som jeg har hatt Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Driver med prosjekt om dagen: Mest mulig sømløs overgang mellom mobil - pc - mobil. Oppgaver som er løst: Sende sms fra pc - desksms (app fra market, samt add on til fx/chrome/url + gTalk hvis ønskelig) Motta sms på pc - samme som over Ringe fra pc - samme som over, sitter med bluetooth på øret. Ringer fra nettleser. Vanlig kalender 2veis synkronisering - google kalender Huskeliste - Springpad (app fra market - nettside på pc) Dele filer - dropbox Oppgaver jeg ønsker å løse: Besvare samtaler fra pc - desksms har ikke denne funksjonen. Må se på tlf evt besvare fra håndfrienhet uten å se hvem som ringer. Mail 2 veis synkronisering med flere kontoer - har en hotmailkonto og en gmailkonto. Midlertidig løst med videresending til gmailkonto, ikke særlig god løsning. Samme case'n med at jeg bruker 2 kalendere: google sin og den i outlook - har ikke funnet noen god løsning her enda Andre hendige funksjoner som savnes på ferden for å bryte barrierene mellom pc og tlf? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mail synkes da sømløst med så mange kontoer du vil, så lenge kontoene støtter IMAP (alle oppegående, selv gratisalternativer) eller exchange. Uten Imap får du selvfølgelig ikke synkronisert på samme måte. Det finnes flere gratis outlook-plugins for google calendar, uten at jeg har dem i hodet. Uansett kan du synce de enkelte calenderne med normal CalDAV. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Et par av uttrykkene var nye for min del, skal google og teste litt mer før jeg uttaler meg videre. Har knotet VELDIG med den innebygde mailklienten på tlf, får bare vanlig gmail til å fungere. Nekter å godkjenne uansett hvilken konto jeg legger inn. Men skal ta opp igjen problemet, gikk lei sist gang jeg prøvde... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Da taster du nok inne noe feil. IMAP fungerer ut av boksen på alle android-telefoner jeg vet om. Du kan bruke K9mail om du vil ha "push mail" (IMAP idle). Det kan godt hende hotmail bare har POP3, det har jo alltid pleid å være blandt de mest crappy gratismailalternativene som finnes. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Er det mulig å skru av stacking av e-post i Gmail-appen? Og hvordan sletter man meldinger fra papirkurven? Endret 1. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) #1 Kanskje det funker om du skrur av stacking på gmail.com ? #2 Ser sannelig ut som om du må tømme papirkurven fra (m.)gmail.com også... Endret 2. oktober 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har skrudd det av for flere år siden....mer irriterende funksjon finnes ikke Hmm Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som fortsatt har HTC Hero her? Hvilken ROM bruker dere nå? Jeg har lyst å installere nyeste versjon av Android (2.3?) og må da gå for en custom, men er ganske usikker på hvilken jeg bør velge med tanke på hastighet osv.. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dama har en HTC Incredible S. Prøver å ordne i kontakter, men gir snart opp. Har flyttet alle gamle SIM kontakter til Google, så alle kontaktene hun trenger ligge på den kontoen. Men problemet kommer når jeg vil synce KUN Google-kontaktene mot Facebook - noe som virker som umulig? Med en gang jeg legger til enten "Facebook" eller "Facebook for HTC Sense" legger den til ALLE Facebook kontakter med tlf. nummer i telefonlisten. Er en meny i Facebook-appen der jeg kan velge mellom: - Synkroniser alle - Synkroniser med eksisterende kontakter - Fjern Facebook informasjon Trodde egentlig valg nummer to her skulle være bankers, men nei da - alle Facebook-kontaktene havner i telefonlisten... Har googlet meg grønn, så nå satser jeg alt på et svar her som løser hele problemet Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Skal kjøpe Xperia Ray idag, så legger denne tråden til mine innlegg. Er det noe jeg burde vite/tips? Er helt ny på sånne smart-telefoner. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Sjekk ut Amobil sin egen Slik kommer du i gang med Android Der begynner du på nybegynnernivå, og kan lese deg opp på hva du har i vente Som androidbruker vil du ha mulighet for å bruke telefonen "rett ut av esken", men det finnes uendelige muligheter, alt etter interesse og behov. En ting du kan gjøre med en gang, er å opprette en gmail adresse. Hele operativsystemet er bygget opp rundt denne kontoen din. Har du gmail fra før, kan denne brukes til dette formålet. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er ingen Android-telefoner tilknyttet kontoen, dette kommer opp hver gang jeg prøver å laste ned noe fra Android Market. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det er ingen Android-telefoner tilknyttet kontoen, dette kommer opp hver gang jeg prøver å laste ned noe fra Android Market. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lagt til en googlekonto da? Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Til dem med HTC, artikkel fra itavisen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ennå en god grunn til å kjøre custom ROM! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå