Cho-san Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Beste appen til å fjernslette og spore ein telefon? Sånn om den forsvinner ? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 theft aware. Dog koster den litt.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Er det noen måte man kan skru av automatisk oversetting fra engelsk -> norsk i Android Market? Ser bare så jævlig teit ut når "Wallpaper Application" blir til tapetsøknad. Endret 4. september 2011 av TMB 2 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvordan kan man synce appdata mellom to Android-dingser? Jeg ønsker å kunne velge hvilke apps som skal være identiske på Desiren og Taben min. For eksempel at spillfremgang er likt på begge dingser, men launchere er ulikt. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er det noen måte man kan skru av automatisk oversetting fra engelsk -> norsk i Android Market? Ser bare så jævlig teit ut når "Wallpaper Application" blir til tapetsøknad. Helt nederst på siden er det en drop-down box du kan bruke til å endre språk. En ekstra bonus er at du gjerne også får flere tusen ekstra kommentarer når du endrer til engelsk. At man må gjøre dette hver bidige gang er til å bli rar av. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvordan kan man synce appdata mellom to Android-dingser? Jeg ønsker å kunne velge hvilke apps som skal være identiske på Desiren og Taben min. For eksempel at spillfremgang er likt på begge dingser, men launchere er ulikt. har en Tab på vei i posten, og dette lurer jeg også på! Blir vel tungvindt å måtte ta backup med Titanium, synce via Dropbox og restore på den ande enheten hele tiden... Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Under "settings">"accounts and sync", så har jeg to valg. Enten "background data" av eller på, eller "background data" på og "auto-sync" av eller på. Hva er forskjellen på disse, og hva gjør de? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) auto-sync: Synkroniser Gmail, Calendar etc automatisk background data: Tillat at apps (feks twitter, vær-widget etc) laster ned data og synkroniserer også når du har andre apps oppe eller skjermen er av. Slår du denne av kan apps bare laste ned/opp data når du er inne i dem, og du vil ikke få noen notifications etc. Endret 8. september 2011 av Überadri Lenke til kommentar
LasH Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Heisann! Har akkuratt fått min Galaxy S2, og har et lite spørsmål: Jeg har nå laget en lockscreen ved hjelpo av WidgetLock. Men når jeg går utav programmet, å låser telefonen for å så låse den opp igjen, så dukker den gamle opp.. Noen som vet hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Fins det en liste over støttede USB-enheter i Android 3.1? Har en Asus Transformer å teste for jobben Kan bekrefte at trådløs Logitech-mus fungerer Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har akkuratt fått min Galaxy S2, og har et lite spørsmål:Jeg har nå laget en lockscreen ved hjelpo av WidgetLock. Men når jeg går utav programmet, å låser telefonen for å så låse den opp igjen, så dukker den gamle opp.. Noen som vet hva jeg gjør feil? Gå på settings -> location and security -> set up screen lock -> none. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har nå gjort et forsøk på å styrke Det beste fra Android Market litt ved å gi alle en mulighet til å stemme på sine favorittapps. Gi din stemme og jeg vil legge til antall stemmer på hver app ved siden av navnet så vi kan se hvilke apps som skiller seg spesielt ut. Stem her Lenke til kommentar
SvartUtenSukker Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvordan kan man synce appdata mellom to Android-dingser? Jeg ønsker å kunne velge hvilke apps som skal være identiske på Desiren og Taben min. For eksempel at spillfremgang er likt på begge dingser, men launchere er ulikt. Antar du har tenkt på det allerede, men oppgaven burde kunne løses med Dropbear eller en annen SSH-server på den ene enheten og AndFTP (ev. rsync og Tasker) på den andre. Antar at også AndFTP bruker rsync-kode. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har hørt at det finnes et program til mac der man kan spore opp via Gps i tilfelle tyveri, og i tillegg bruke frontkameraet til å ta bilde av de(n) som bruker dingsen. Finnes det noe lignende til Android? Er så lei av å bli frastjelt ting, uten at politiet gjør en dritt. Neste som stikker av med telefonen min skal jeg personlig knuse trynet på. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har hørt at det finnes et program til mac der man kan spore opp via Gps i tilfelle tyveri, og i tillegg bruke frontkameraet til å ta bilde av de(n) som bruker dingsen. Finnes det noe lignende til Android? Er så lei av å bli frastjelt ting, uten at politiet gjør en dritt. Neste som stikker av med telefonen min skal jeg personlig knuse trynet på. http://www.idg.no/pcworld/tips_og_guider/mobilitet/mobiler/article217117.ece?curPage=1 Disse oppfyller ikke helt dine ønsker, men lover sporing og fjernsletting. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Takk. Joa, det ligner, men jeg må nesten ha noe som kan ta bilder, hvis ikke kan jeg jo ende opp med å høvle trynet til feil person Gps er jo ikke alltid helt nøyaktig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Når Autosync er aktivert, hvor ofte sjekker telefonen etter ny e-post, kalender- og kontaktendringer, Google+ notifications osv? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Alt det skjer med push-notifications, dvs umiddelbart! Telefonen min sier pling noen sekunder før jeg ser at jeg har fått ny mail i gmail i nettleseren. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Alt det skjer med push-notifications, dvs umiddelbart! Telefonen min sier pling noen sekunder før jeg ser at jeg har fått ny mail i gmail i nettleseren. Ah, så Google sine servere sender beskjed til telefonen? Det er jo egentlig veldig logisk Jeg har gått og trodd at telefonen "konstant" sjekker etter endringer, og da må jo dataforbruk være veldig høyt Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Stemmer dette gjelder Google-apps da. De fleste andre apps sjekker ved faste intervaler (f.eks. twitter). Men Google har åpnet for at uavhengige utviklere kan bruke deres push-system, så kommer fler og fler andre apps med push. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå